maandag 27 juli 2015

Waarom kan ik hem niet loslaten

Waarom kan ik hem niet loslaten

Nou begrijp ik dat je op dit moment helemaal niet zit te wachten op een nieuwe, eerst hem maar eens loslaten. Namelijk een simpel trucje waarmee je ervoor kunt zorgen dat de juiste man verliefd op je wordt. Even terug naar jouw “aardse” situatie: Je bent eigenlijk een beetje te afhankelijk van een man die niet staat te jubelen. De Redenen Om Hem Voorgoed Te Laten Gaan “Moet ik hem loslaten ? Het antwoord op deze vraag is voor veel vrouwen beslist niet gemakkelijk. Je hebt misschien wel jaren lang lief en leed gedeeld met elkaar.


Je bent zo op elkaar ingespeeld dat het loslaten van een ex niet zo eenvoudig is. Iemand loslaten van wie je zielsveel hebt gehouden. Liefde is een van de mooiste, meest belonende en meest bevredigende menselijke ervaringen. Of het nu gaat om de liefde van familie, vrienden, een kind of je partner, het is een gedeeld. Ook al heb je zelf besloten dat je een onmogelijke liefde wilt loslaten , dan nog kan het lastig zijn.


Misschien wil hij jou niet loslaten ! Krijg je toch steeds weer een appje als je hem bijna was vergeten… Wat helpt: Trap op de rem – je hebt tijd en afstand nodig om over deze liefde heen te komen. Je wilt graag weten hoe jij makkelijker kunt loslaten. Iets in jouw leven belemmert jou om verder te gaan maar je vindt het moeilijk om dit los te laten. In het begin dacht ik heel mindful: ik laat me niet opjagen. Als ik de boot mis, dan mis ik hem maar.


Waarom kan ik hem niet loslaten

Die ontspannen mindset hield ik tot halverwege de Avol. Hoe meer ik de haven naderde, hoe klammer mijn handen werden. En op het moment dat ik de snelweg verliet, had ik klotsende oksels.


Suus ga net als ik loslaten , ga het gebruik van wiet loslaten. Loslaten is niet makkelijk. Als je ooit je tweelingziel hebt ontmoet en daarna weer hebt verloren, dan weet je dat. De euforie van het (vroegere) samenzijn staat in schril contrast met de pijn van het nu (en in de toekomst) gescheiden zijn.


Ik snap ook niet dat het zo kan zijn dat ik zo veel vertrouwen voel in hem en ons, op een diep intern niveau. Want daar klopt niets van! Ik kon daar bij tijd en wijlen zo mezelf in koesteren, in dat vertrouwen. Dat vertrouwen voelde ik niet alleen maar als ik bij hem was. We zijn eigenlijk sowieso weinig fysiek bij elkaar.


Het is niet echt een geheim wat ik heb maar wil het ff van mij afschrijven. Ongeveer een jaar geleden een onwijs leuke vent leren kennen op Tinder. Ik wil hem zo godvergeten graag loslaten. Er zijn zoveel mannen die leuk en lief zijn en discussies gewoon kunnen uitpraten en daarna ook niet meer wekenlang kwaad zijn.


En toch kan ik hem niet vergeten, speelt het in mijn hoofd. Hoe kan ik deze affaire loslaten ? Hallo Gijs, Al jaar heb ik contact met een man die soms heel veel belangstelling heeft voor mij, naar me luistert, met me praat, me complimenten geeft etc, maar op andere momenten heeft hij het druk met van alles en nog wat en dan hoor ik weer een tijdje niets van hem. Hey girls, een tijdje geleden had ik een best intense flow met iemand (het was een soort relatie met alleen maar liefde voor elkaar alleen hing het kaartje relatie er niet aan ) ( we hadden ook geen seks ofs). Ze zit constant in mijn hoofd en hoe goed ik mijn best ook doe, het lukt mij niet om haar te vergeten.


Waarom kan ik haar niet loslaten ? Ik doe mezelf pijn met het idee dat ze bij die andere jongen zit. Onbewust heb je een mega grote blubberpoel aan gedachten opgeslagen en je bent daar onbewust heel je leven mee bezig geweest om al die overtuigingen te verbinden met elkaar. Na zijn leugens kan ik nog niet zeggen dat ik hem nooit meer wil zien en dat ik wel weer een nieuw iemand vind. Ik weet dat hij slecht voor me is, maar toch ga ik iedere keer weer terug. Deze opmerking hoor ik heel vaak in mijn praktijk.


Wanneer je te maken hebt met een narcist, dan is dit helemaal niet raar. Ik weet niet hoe ik die kan geven maar door hier te lezen kan ik het wel een beetje proberen te begrijpen … in probeer zelf te hard de dingen naar mij te trekken omdat die mij pijn doen maar zie nu in dat dat verkeerd is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts