donderdag 23 juli 2015

Ernaar uitzien of ernaar uitkijken

Ernaar uitzien of ernaar uitkijken

Na ernaar kan ook een dat-zin of een beknopte bijzin volgen. De dat-zin of de beknopte bijzin heeft in zulke zinnen dezelfde functie als een naamwoord. Ze zal ernaar streven dat alles perfect is.


De jongens verlangen ernaar weer bij hun ouders te zijn. Onze voorkeur gaat ernaar uit om nog een nacht te blijven. Het is logisch dat elke leerling daarnaar uitkijkt.


Het ziet ernaar uit dat je gaat winnen. Ik vrees dat het daar wel naar uitziet. Ik zie ernaar uit jullie te ontmoeten.


Vraag ernaar bij het postkantoor. , tune into the things you care about, and get updates as they happen. Learn vocabulary, terms, and more with flashcards, games, and other study tools. Synonyms for ernaar uitzien in Dutch including definitions, and related words. Contextual translation of ernaar uitkijken from Dutch into German.


Op deze pagina kunt u een synoniem voor ernaar uitzien vinden. Of u nu een schrijver bent, een student, of gewoon iemand die geïnteresseerd is in het vinden van woorden zoals ernaar uitzien , Spellingcontrole. Woorden die (ongeveer) hetzelfde betekenen als ‘ ernaar uitzien ’, met toelichting en mogelijkheden om verder te zoeken.


Ernaar uitzien of ernaar uitkijken

Nederlands - Engels op Glosbe, online woordenboek, gratis. Behalve voor het vertalen van woorden, kun je bij ons ook terecht voor synoniemen, puzzelwoorden, rijmwoorden, werkwoordvervoegingen en dialecten. Zie je uit naar de nieuwe hemel en de nieuwe aarde?


Angstig wat je te wachten staat. Openbaring gaat over de nieuwe hemel en de nieuwe aarde. Vaak heb je het hier goed. Ben je misschien wel tevreden, vertrouwd met al je dierbaren om je heen.


Nog even en dan zal het management weer “uitverkocht” moeten communiceren. Fans eagerly waiting for the world premiere of the Opel GT Concept at the Geneva Motor Show (March to 13) can already get another glimpse of the. Note that ernaar should be written in one word. Bladeren milions woorden en zinnen in alle talen. Then there is also uitzien op (look over) as in: De slaapkamer ziet uit op.


Traduzione uitkijken in spagnolo: Mira — Olandese-spagnolo dizionario. I am trying to understand how to use uitzien in this type of sentence. We kijken ernaar uit jullie december vanaf 17.


Ernaar uitzien of ernaar uitkijken

Tag al je vrienden die ook al uitkijken naar een potje bowlen, gamen of escapen! Zelfs al zou het op zich laten wachten, blijf er vol verwachting naar uitzien. JEHOVAH’S aanbidders hebben vaak vol verwachting uitgezien naar de vervulling van geïnspireerde profetieën. Jeremia bijvoorbeeld profeteerde dat Juda ‘een verwoeste plaats’ zou worden, wat in.


Part of the complete and inspirational mission to Memrise Dutch. Deze film vertelt het verhaal over een planeet waar vrouwen bijna zijn uitgestorven en waar alle levende wezens elkaars gedachtes en gevoelens op een cryptische manier kunnen zien en horen. Het prinsessenkleed dat ik die dag zou dragen zou een creatie zijn van mijn moeke, ontworpen op mijn wensen en maten. Alle weerberichten probeerden ons te overtuigen om vooral binnen te blijven afgelopen weekend. Gielemans wist dat oma en opa op vakantie waren aan de kust en hij moest en zou samen met Scoop (de gele graafmachine uit Bob De Bouwer die hij een paar weken geleden op een rommelmarktje kocht) naar het strand.


Tijdens een avondje bankhangen voor de buis, een maand of wat geleden, zag ik het licht. Het licht was een knappe actrice – ik weet niet meer wie – in een broekpak. Ze zag er zo mooi uit, dat ik maar één ding kon denken: zo wil ik er ook eens uitzien. Ik trok m’n iPad erbij.


Maar ik heb ook enige tijd nuttig besteed in die zin dat ik op veler verzoek toch weer een kerstverhaal ben gaan schrijven. Was het eerst niet van plan, maar toen bleek dat velen ernaar uitkijken ben ik toch begonnen en is het klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts