dinsdag 7 juli 2015

Mijn man heeft geen empathie

Mijn man heeft geen empathie

Wat je kunt doen om steun van hem te krijgen, ook al heeft hij geen idee waar je het over hebt. De verschillen in fysiologi e waardoor een man meer overeenkomsten heeft met een buitenaards wezen, dan met jou als het op emoties aankomt. Terwijl de vrouw voor het kind zorgt, is zij niet goed in staat het nest te beschermen. Deze rol is daarom in oorsprong voor de man weggelegd.


Een autistische man zal het vaak ook niet begrijpen, tenzij je hem duidelijke richtlijnen geeft. Mannen die in een depressie zitten zullen ook niet zichzelf zijn en kan je niet van verwachten dat hij de kracht heeft om lief tegen je te doen. De laatste groep mensen heeft een gebrek aan empathie. Er zijn relaties die ons pad verrijken en relaties die dat niet doen.


Heb je ooit vastgesteld dat sommige mensen gewoon niet kunnen begrijpen dat je fouten maakt? Heb je ooit met mensen gepraat die geen rekening houden met jouw gedachten en gevoelens? Deze mensen hebben een gebrek aan empathie.


Boekentip voor een diep begrip over empathie. Empathie is geen trucje. Je kunt hem bij het vertrouwde Bol. Alleen meter kleine kinderen. IK had het gevoel dat ze over mij heen liep.


Ze is bang gekwetst te worden en kwetst daarmee onbewust mij. Ze heeft geen vrienden alleen een vrouw die jaar jonger is als zij. Die training heeft een verbluffend positief effect op het welbevinden van de kinderen.


Mijn man heeft geen empathie

Ze gaan er zich beter door voelen en vertonen minder probleemgedrag. Kortom, het lijkt er op dat je empathie kunt aanleren en dat je er ook zelf nog beter van wordt. Als je partner emotioneel onbereikbaar is, bestaat er de mogelijkheid dat hij Asperger heeft of er aspecten van vertoont. Het Asperger-syndroom is een stoornis in het autistisch spectrudit omvat zowel het Asperger-syndroom als autisme, die beide kunnen variƫren van ernstig tot mil of hoogfunctionerend.


Hij heeft een externe locus of control: reflecteert niet, kan geen kritiek verdragen en zal altijd de oorzaak van een probleem elders zoeken (of zo opzichtig en overdreven bij zz dat dat niet geloofwaardig is). Nou ja, voordat dit een gevalsbeschrijving van mijn man wordt: nee, tis niet goed bepreekbaar. Mijn moeder was(ja was. het kreng ligt nu onder de groene zoden) een pathologische narcist, nam je alles af wat je lief was. Het slaat absoluut nergens op als mensen zeggen dat iemand met het syndroom van Asperger geen empathie heeft.


Mijn man heeft geen empathie

Het liefste ontwikkel je een diep begrip over empathie. Die persoon voelt zich rot, want hij huilt. Disclaimer: Elke gelijkenis met bestaande personen, gebeurtenissen.


Als iemand huilt, is die persoon niet blij. Mijn man , zoon en ik samen en de keer daarna ik alleen. Heel lief kindje, ons eerste kleinkind. Was meteen verliefd op dat kleintje. Als je zoon verder geen problemen heeft zou ik alleen voor jezelf nagaan hoe je je zoon kunt helpen zijn inlevingsvermogen te vergroten.


Waarom wij terug gekomen waren. Hij wil de kinderen niet ophalen want ik ben met de kinderen verhuist het is mijn probleem en ik moet ze brengen. Ik ben samen met de kinderen verhuist naar een ander land niet heel ver van Nederlan ik heb geen rijbewijs en mijn man heeft tot nu toe gereden, de ene keer ieder de helft en da andere keer tot aan mijn ex zijn woonplaats. Een psychopatie is een antisociale stoornis. Iemand kent dan geen empathie.


En kan moeilijk begrijpen wat anderen voelen. Ik ben mijn man kwijt en wij hielden zielsveel van elkaar. Wij waren jaar samen en ondanks vele overduidelijke signalen heeft de samenleving en met name de politie en het gezin van de narcist hem mijn man op afschuwelijke wijze laten vermoorden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts