donderdag 26 januari 2017

Gedicht trots op mijn gezin

Gedicht trots op mijn gezin

Er bestaat niets mooiers in het leven dan je eigen kinderen! Ons gezin waar ik trots op ben :). Besparen op vaste lasten kun je leren.


Gedicht trots op mijn gezin

Iedereen kent het wel, het ene- na de andere bedrag dat maandelijks van je bankrekening wordt afgeschreven. Soms komt het net even niet goed uit, waardoor je al gauw in de financie. Over energie en elektriciteit. Iedereen verbruikt energie en elektriciteit, de een verbruikt meer dan de ander.


TIP) Gezin gedicht nodig? Kies nu uit duizenden gedichten, helemaal gratis. Dagelijks nieuwe gedichten. Kortom wij (jouw Fam. en kring) en ik blijven allemaal van je houden. Wat jouw leven je ook brengen zal, mijn hand zal er altijd voor je zijn.


Ik hoop dat ik je mijn zoon nog vaak horen mag en vooral jouw schater lach. Het leven gaat niet altijd over rozen, maar toch heb ik destijds Samen met je moeder voor jou gekozen. Bekijk meer ideeën over Teksten, Spreuken en Gedichten.


Elke prestatie groot of klein. Loop over van liefde, voor ieder van hen. Daar kan niets tegenop! Oké ik zeg het nog eenmaal! Ik ben de gelukkigste die ik ken!


Gedicht trots op mijn gezin

Jaar getrouwd en voor velen geen reden tot een feestje maar wij zijn vastbesloten hier elk jaar op een creatieve manier bij stil te staan. Was mijn man de avond ervoor nog aan het klagen dat hij er de volgende dag vroeg uit moest omdat hij uur achter elkaar had geklust. Mijn gezin vind ik Top! Vorig jaar zou je extra trots op je gezin geweest zijn toen bij onze Henk door een auto-immuunziekte zijn nierfunctie uitviel en we allemaal bereid bleken te zijn om een nier aan ’m af te staan.


Zoveel waren er niet nodig, een was genoeg. Hou je van eerlijke, spontane en pure foto’s? Spreken vol emotie en met aandacht voor details, dan ben je bij mij aan het juiste adres.


Het is alweer zes jaar geleden dat jij ons leven volledig overhoop haalde. Zes jaar geleden dat jij mij mama maakte en me dat liet voelen tot in de diepste vezels van mijn lijf. Vrijwilligerswerk door jongeren! In Amsterdam hebben we laten zien dat dit kan. Met deze rap willen we alle jongeren die vrijwilligerswerk gedaan hebben bedanken voor hun inzet.


Traditioneel wordt een gedicht in versvorm geschreven. Het persoonlijke gevoel dat een dichter via zijn gedicht uit maakt dat mensen die een gedicht lezen zich hier vaak in herkennen. Een klein stukje tekst kan op deze manier precies omschrijven wat jij en je partner voor elkaar betekenen. Voor mijn lieve dochter - Teksten, Moed citaten en Dochters.


Wat zou ik dit graag aan mijn dochter geven - Citaten. En trots zeggen: ik ben je grote zus! Promo Bumpies verjaardag Op de Sprookjescamping worden kinderdromen werkelijkheid!


Wij vragen ons daarom ook af. Ik kan mij ook heel goed verplaatsen in een andermans gevoel waardoor mij vaak gevraagd word een persoonlijk gedicht voor ze te schrijven. Trots vertellen wij wat iedereen mag weten, Dat jij Naam zult heten. Als je in mijn ogen kijkt lijkt de wereld stil te staan e wind houdt op.


Om anderen daarop attent te maken leek het me aardig een heel korte beschrijving met wat afbeeldingen op te sturen, Eerlijk gezegd ben ik absoluut geen kenner van stolpen. Ik weet weinig van de verschillende bouwvormen en –stijlen. Ik schrijf dit stukje dan ook alleen vanuit mijn heel persoonlijke “beleving” van de stolpen langs de Nes. Het was een mooie zomeravond toen wij tijdens één of ander evenement in de binnenstad mijn zoon tegen het lijf liepen.


Naast hem stond een prachtig jong meisje met haar tot aan haar billen. Zo’n meisje waar je als jongen trots op zou zijn daarbij te horen en dat was hij ook. Hij was een jaar of achttien en zij drie jaar jonger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts