donderdag 16 mei 2019

Verliefdheid terug in relatie

Een relatie kan dan in een crisis komen. In deze rubriek vind je de beste artikelen over verliefdheid geschreven door Relatie - Exterugcoach Michelle van den Berghe op Liefdesverdriet. Het is dus een behoorlijke uitdaging om een relatie te hebben met een narcist. Vanzelfsprekend kunnen er ook mooie momenten zijn tussen jullie. Narcisten zijn zeker in staat om als liefdevol en vrijgevig over te komen.


Verliefdheid terug in relatie

Helaas betekent het vaak dat de narcist iets van je terug wil. Iets wat je eigenlijk niet geven wil. Je kan wel lust terug krijgen, maar het verschil tussen lust en passie is erg groot. Ik vind dat iedereen, man en vrouw, recht heeft op een passievolle relatie. Als je relatie niet meer te repareren is kan je er maar beter een punt achter zetten en ervoor zorgen dat je iemand anders vindt die beter bij je past.


Ik had bijna jaar een relatie met mijn vriend. Tijdens deze relatie zat ik erg slecht in mijn vel waardoor ik vaak depri was en hij niks goed kon doen. Ik uitte al mijn boosheid op hem en was erg onredelijk.


Als hij me zei dat het niet normaal was hoe ik dee schoot ik weer in de verdediging. Een tijd terug gaf hij aan niet verder te willen. Verliefdheid wordt namelijk altijd minder.


Als je geluk hebt, en alles tussen jullie goed gaat, verandert het in houden van. Hoe je ervoor zorgt dat je relatie spannend blijft na maanden, jaren of decennia, leer ik je zometeen. Eerst wil ik kort ingaan op waarom de verliefdheid stopt. Veel mensen zien verliefdheid als dé grootste voorwaarde voor de start van een nieuwe relatie.


En laten we wel wezen: er is natuurlijk niets mooier dan maanden of liefst jaren helemaal op een roze wolk te leven met je grote liefde. De vlinders die bij het begin van een nieuwe relatie rondfladderen in je buik, verdwijnen na een tijdje. Niets om je zorgen over te maken, want het is volkomen normaal. Maar volgens wetenschappers is er wel een manier om dit verliefde gevoel terug te krijgen. De liefde terug - Passie in je relatie.


Wil jij het weer leuker samen hebben? Gaat de rek er een beetje uit en wil je je relatie een boost geven? Wat er ook speelt binnen jullie relatie , vaak zijn er een aantal dingen die je zo kunt doen om het weer leuker samen te hebben.


Verliefdheid terug in relatie

Dit kun je doen door middel van relatiecoaching. Ik heb reeds jaar een relatie met mijn partner. Ik ben hem tegengekomen op mijn 19. Daardoor heb ik iets geleerd.


Alleen liefde is niet genoeg om een relatie in stand te houden blijkt uit het aantal relaties die het niet redden. Er is meestal wel nog liefde tussen partners maar toch besluiten ze om niet meer samen door te gaan. Waarom verdwijnende verliefdheid minder erg is dan je denkt. Wanneer de verliefdheid in de meeste relaties over gaat.


Hoe jij er toch voor zorgt dat deze verliefdheid aan beide kanten weer terug komt. Hoe een vrouw die door ons is gecoacht de verliefdheid weer tot leven had gebracht in haar relatie. Je verbeelding werkt op volle toeren en kleurt alles zachter, warmer.


Een droomwerel maar niet echt. Net zoals er achter de partner van je dromen een echt mens schuil gaat. Zo ga je van verliefdheid naar liefde, van verbeelding naar werkelijkheid. Vandaag ga ik jou leren hoe je een einde maakt aan de verliefdheid. Over en van de liefde kunnen we blijven leren.


Onbeantwoord Onbeantwoor zijn de kriebels in mijn buik Blikken kruisen elkaar, Onschuldig of bewust? Zo veel afstand maar toch ook heel intiem Zonder daden, zonder woorden, maar toch heel intiem Wederzijds of eenzijdig? Liefde verliefdheid en lust onderscheiden.


Wanneer verliefdheid overgaat kan de relatie stranden. De geestelijke pijn die iemand voelt na het verbreken van een relatie wordt liefdesverdriet genoemd en kan écht pijn doen: bij liefdesverdriet worden dezelfde gebieden in de hersenen gestimuleerd als bij lichamelijke pijn, zoals de pijn die iemand voelt na een harde val. Maar bij de juiste partner weet je dat je van elkaar houd en maken de kleine dingetjes van elkaar alles goed.


Gevoelens ( verliefdheid ) toont zich op verschillende manieren. Volgens mij moet je nog wat op zoek gaan, niet naar verliefdheid maar naar de vrouw die bij uw toekomst past.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts