woensdag 29 mei 2019

Leven met hsp

Life Coaching, Cursussen,. Leven met Hooggevoeligheid. Iemand met hooggevoeligheid kan het heerlijk vinden om even op zichzelf te zijn en de tijd voor zichzelf te nemen.


Leven met hsp

HSP ’s hebben veel minder de behoefte om onder de mensen te zijn, omdat dit vaak voor veel prikkels zorgt. Daarnaast heeft iemand met hooggevoeligheid liever niet dat iemand met zijn werkzaamheden mee kijkt. Bekijk meer ideeën over Citaten, Inspirerende citaten en Woorden.


Bekijk het bord hsp van carolienrogge op Pinterest. Dat is het absoluut niet! Van de gehele bevolking is HSP , een high sensitive person (hoog gevoelig persoon).


Leven met hsp

Hoog gevoelig zijn betekent dat je net wat gevoeliger bent dan de rest. Het is iemand die altijd de. Meer dan de helft van mijn leven houd ik me bezig met hoogsensitiviteit en sindsdien heb ik miljoenen mensen bereikt met mijn materie en duizenden HSP geholpen. Ik vind dit super tof en ben dankbaar dat ik mijn droom leef. Zo reis ik samen met mijn vriend en hond als digitale nomade de wereld over.


Onbewust bestond mijn leven er jaar uit te overleven. Met vallen en op staan. De wereld was beter af zonder mij ze waren toch allemaal tegen mij. Er waren slechts opties over. HSP betekent letterlijk High Sensetive Personality.


Letterlijk vertaald: Hoog sensitiviteits Gevoelig. Je bent dan een spons ,zuigt alle prikkels van buiten op,zowel de positieve als negatieve. Lees dan deze tips voor een moeiteloos leven met je sensitieve karaktereigenschap! In deze video vertel ik je hoe je kunt weten of jij het bent, hoe het.


Hooggevoeligheidsdeskundige Susan Marletta-Hart stelde een praktisch boek samen, met een cd vol meditaties en oefeningen die hooggevoeligen helpen hun ware kracht te vinden. Wist je dat er allerlei simpele HSP tips zijn om je leven met je hoogsensitiviteit ( HSP ) makkelijker te ervaren? Hieronder heb ik er een aantal voor je op een rijtje gezet.


HSP - Hoogsensitief - Hooggevoelig. Zelfs als je zelf je gevoeligheid volledig geïntegreerd hebt in je leven kan het samenleven met een niet HSP soms een uitdaging zijn. Dezelfde ervaringen binnen jullie relatie worden door beiden immers anders ervaren, gevoeld en geïnterpreteerd.


Hoe omgaan met hsp tips. Zintuigen kan je niet uitzetten. Wel kan je bewust zijn van je omgeving, van de zintuiglijke waarnemingen die binnenkomen. Voor mij ook herkenbaar.


Leven met hsp

De boek voluit leven met hooggevoeligheidmaar zeker ook de hoogtepunten. Ik ben meer gaan vertrouwen op mijn intutie. Als HSP voel jij meestal feilloos aan wat er leeft bij anderen en hoe ze in elkaar zitten.


Als ik wordt geconfronteerd met tegenspoed voel ik me klein, zwak en kwetsbaar. Maar nu dat ik weet dat ik een HSP ben, wil ik mijn plaats in de wereld opnieuw opeisen en mezelf verbeteren. Er zijn momenten dat ik denk dat ik de angst die ik voel niet aan kan. Ik heb tijdens mijn leven meer geleden dan dat ik ervan heb genoten. In het Complete HSP Jaartraject ‘Van vermoeid naar een leven waarin jij Bloeit!


Kijk hier voor meer informatie over het Complete Jaartraject ‘Van vermoeid naar een leven waarin jij Bloeit! HSP ’s zien sneller een probleem en mogelijke risico’s. Omgaan met hsp kenmerken. Je gevoeligheid is een middel naar een gelukkig leven. Juist je hooggevoeligheid geeft allerlei mogelijkheden om meer geluk te ervaren.


Je hsp kenmerken zijn je sleutels naar meer plezier en geluk. Wil je ook leren hoe om te gaan met drukte en grote mensenmenigte? Hij heeft ieder mooi en uniek maar vooral zacht van hart gemaakg.


Daar moeten ze dus voor waken. Veel HSP ’ers hebben bovendien een grotere behoefte aan afzondering, waardoor hun partners zich afgewezen kunnen voelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts