woensdag 21 augustus 2019

Tinder twee keer dezelfde

Je kunt een profiel opnieuw zien als deze persoon zijn of haar account heeft verwijderd en daarna een nieuw account heeft aangemaakt, of als je hebt geswipet terwijl de ontvangst van je telefoon slecht was. Dan hoef je dus twee keer zo weinig te swipen voor dezelfde hoeveelheid dates. Zorg ervoor dat je minstens 5mensen liked. Die mensen moeten jou ook allemaal te zien krijgen.


Tinder twee keer dezelfde

Een paar keer vroeg ik of hij af wilde spreken. Hij deed een beetje moeilijk, maar na drie of vier dagen stemde hij toch in en hebben we afgesproken. De eerste twee waren misschien een beetje raar, maar met deze jongen zat het goed. Ik lees dat veel vrouwen na een paar dagen al een date hebben.


Natuurlijk is er voor elke vrouw een man, maar omgekeerd niet altijd. Kan ik in contact komen met iemand waar ik geen match mee heb? Werkt het leeftijdsfilter in twee richtingen? Je krijgt geen mensen te zien die binnen jouw leeftijdsfilter vallen wanneer jij niet binnen dat van hen valt. Je hoeft niet keer op keer dezelfde lessen te ervaren.


Stap eruit wanneer het zijn functie heeft gehad. Je weet nooit waar je The One tegenkomt. Misschien in de rij bij de kassa of tijdens.


Mike gebruikt iedere keer dezelfde truc om het ijs te breken: hij stuurt een grappig gifje van een walvis, met daarop de tekst ‘Whale hello there! En ja, hij weet dat hij daarmee overkomt. De onderliggende boodschap die je hier meegeeft is: “Ik heb helemaal geen goede foto’s, dus heb ik de hulp van een fotograaf ingeroepen.


Nu zijn dit zowat de enige goede foto’s die ik heb dus gebruik ik ze meteen allemaal. Haha, wauw, wat een leuk verhaal! Ik kreeg er een spontane glimlach van. Vaak is het een cliché openingszin (mannen, hou daar mee op!) en vrouwen hebben de neiging om standaard vragen te gebruiken als “Heb je liever.


Een simpele ‘Hi, wie ben je’ is leuk genoeg. De ene keer was het gezellig en had ik er inderdaad een leuk reismaatje aan, maar ik heb ook wel een keer op het station gestaan en dat we meteen wederzijds besloten dat het niets werd. Geen probleem, ik kan prima mijn eigen plan trekken. Seksueel aantrekkelijk vond ik ze eigenlijk nooit, dus dat hoofdstuk daar ben ik niet eens aanbeland. Beide keren lukt het de daders niet om binnen te komen, maar veroorzaken ze wel schade.


Hoe je ervoor zorgt dat een vrouw je steeds leuker en leuker gaat vinden zonder ook maar één woord te reppen over jezelf. Twee accounts: Zeker twee keer zoveel swipes. Wellicht twee keer zoveel dates.


Je kunt namelijk een account aanmaken via je telefoonnummer. Ik ken twee uitersten van verhalen. Tinder is more than a dating app. Als je hun bio doorleest, maar er iets vreemds uitziet, zeggen ze, gingen ze naar dezelfde middelbare school als jij, maar je herkent ze niet - rapporteer of blokkeer het account en ga verder.


Ik wilde mij er eigenlijk niet aan wagen, had ik echt zin om te gaan daten? En af te spreken met iemand op deze manier? We spraken af bij een klein gezellig eetcafé in de stad waar hij woonde. En als ze dan eindelijk een vrouw op date krijgen hebben ze geen flauw benul van wat ze moeten doen.


Steeds dezelfde mensen op tinder bijvoorbeel om iemand hand beet te pakken. Twee mensen beslissen: we voelen ons prima zonder elkaar, maar nòg beter met elkaar. Vrouwen versieren is een proces dat voortdurend in beweging is.


Hij spendeert graag tijd met jou en ziet het als vanzelfsprekend dat jullie tegen die tijd nog met elkaar omgaan. Dat betekent dat we de verantwoordelijkheid om een partner te vinden delegeren aan bedrijven die niet dezelfde belangen hebben als wij. Koningin Máxima - Later droeg ze dezelfde outfit nogmaals, dit keer afgemaakt. Deze Britse royals droegen twee keer dezelfde outfit.


Zie het als een kampvuur dat je aan wilt houden gedurende de nacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts