vrijdag 13 oktober 2017

Tweede facebook account verwijderen

Maar toen ontdekte ik dat ik dan al mijn gegevens kwijt was. Bedenk wel dat je je account dan niet meer kunt activeren en dat je dingen die je hebt toegevoegd niet meer kunt terughalen. Een account verwijderen dat je hebt toegevoegd: Tik vanuit Chats op je profielfoto linksboven.


Tweede facebook account verwijderen

Scrol omlaag en tik op Van account wisselen. Tik op naast het account dat je wilt verwijderen. Opmerking: er moet ten minste één account actief blijven. Je kunt niet alle accounts verwijderen.


Learn how to remove accounts. To add a new account : From Chats, tap your profile picture in the top left. Scroll down and tap Switch Account. Tap , enter your info and tap OK. You must to continue.


Dan krijg je nog een laatste waarschuwing, waarbij je je wachtwoord nog een keer moet invullen voor de zekerhei en een beveiligingscontrole. Als je bovenstaande stappen hebt doorlopen, kan je overgaan tot het definitief verwijderen van je account. Artikelen in deze sectie. Hoe kan ik me registreren? Ik heb per ongeluk een tweede account aangemaakt.


Ik heb geen toegang tot het e-mailadres waarmee ik geregistreerd ben. Wanneer u een account verwijdert van uw apparaat, worden alle aan dat account gekoppelde gegevens verwijderd. Hieronder vallen alle e-mails, contacten en instellingen. Open de app Instellingen op uw apparaat.


Tweede facebook account verwijderen

We laten je zien hoe je je account eenvoudig kunt deactiveren of het voor altijd kunt verwijderen als je genoeg hebt van sociale media. Uw reactie zie ik graag tegemoet. Je FaceBook account verwijderen.


De stappen die je moet zetten zijn alleen lastig te vinden. Als het account is toegevoegd aan de app, kan je deze of een ander account gebruiken door snel te wisselen via: Messenger Ik Van account wisselen. Zorg ervoor dat je aanmeldt met een ander account zodat je het account dat je wilt verwijderen kan wissen. Klik in het linkernavigatievenster op Gegevens en personalisatie. Tik in het venster Je gegevens downloaden, verwijderen of hier een plan voor maken op Een service of je account verwijderen.


Mijn vrouw heeft ooit een facebook account aangemaakt met mijn e-mail adres. Twee accounts blijven echter volledig apart en delen geen vrienden, foto’s of koppelingen met elkaar. Welkom op het forum van de Microsoft Community! Ik begrijp dat je je Microsoft- account wilt loskoppelen van een Windows 8- account , zodat je het aan een ander account kunt koppelen. Dit is inderdaad mogelijk en wel als volgt: Meld je aan in het tweede , gekoppelde account.


Mijn tweede account heeft alleen al suggesties al mijn facebookvrienden van account overgenomen. Deze facebookvrienden kunnen nu account ook als suggestie zien. Ik wil de vrienden van mijn persoonlijke facebookaccount loskoppelen.


Dat account gekoppeld is aan een ander facebook account ? Zie Een e-mailaccount uit de apps Mail en Agenda verwijderen als u Windows Mail gebruikt. Selecteer Bestand in de linkerbovenhoek van het hoofdvenster van Outlook. Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen ? Sanoma Media Netherlands.


Heb je het helemaal gehad met facebook of wil juist van cold turkey van je facebook verslaving af dan is het mogelijk om je facebook account voor altijd te verwijderen. Wil je dat niemand ooit nog die ene foto ziet? Een Instagramaccount verwijderen.


Tweede facebook account verwijderen

In dit artikel kun je lezen wat je moet doen als je je Instagramaccount definitief wilt verwijderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts