maandag 16 mei 2016

Mijn man houdt geen rekening met mijn gevoelens

Als ik in mijn relatie aangeef dat ik iets niet prettig vin dan houdt mijn partner daar geen rekening mee. Ik heb het gevoel dat hij mijn normen en waarden niet waardeert of respecteert. Hierdoor heb ik weinig zelfwaardering gekregen en ben op verschillende vlakken heel onzeker geworden. Zoals hij zelf vaak genoeg zegt: hij is niet te veranderen, zo is hij nu eenmaal. En dit is een typisch gevalletje waarbij een man totaal geen rekening met je houdt , en jij daar continu de dupe van bent.


Mijn man houdt geen rekening met mijn gevoelens

Voordat ik je uitleg wat te doen, eerst wat achtergrondkennis: Hij toont zijn emoties op een andere manier. Je zou een man om twee redenen kunnen beschuldigen van gevoelloosheid. Geen idee hoe ik eraan moet beginnen. Ik heb al jaar een relatie met mijn man en was zelf toen ik een relatie had.


Natuurlijk was het allemaal heel anders dan nu. Maar ik twijfel al jaren aan de relatie, we maken ook vaak ruzies en proberen dan weinig tegen elkaar te zeggen. We zijn ook jaar getrouwd.


Mijn man houdt geen rekening met mijn gevoelens

Daarom heb ik een video gemaakt waarin ik uitleg wat die verschillen zijn. Voor mijn vriendin, voor Mathilde en al die andere vrouwen in mijn mailbox. Blijf na de video verder lezen, want na de zeven redenen leg ik je uit hoe mannen dan wel met hun emoties omgaan. Alles gaat hartstikke goe er is alleen één probleempje waar ik me heel erg aan stoor en wat tijdens de vorige jaar ook een probleem voor me is geworden (overigens niet de reden dat het toentertijd uitging) Ik vind namelijk dat mijn vriend te weinig rekening met mij houdt wat betreft het verdelen van zijn tijd. Heeft mijn ex geen gevoelens ? Mijn gevoel is weg voor hem.


Man houdt sterilisatie geheim - Pagina - Viva. Hij houdt geen rekening met mij. Ik ben een gescheiden vrouw van 3 met kind. Sinds vier maanden heb ik een relatie met een gescheiden man.


Het maakt me verdrietig dat hij weinig rekening met mij houdt en ook niet overlegt over dat weekend. Na al die jaren ben ik er helemaal uit: ik wil niet meer bij hem blijven. Ik wil geen toekomst meer met hem. Beste, Ongeveer jaar geleden hebben wij gebouwd en mijn man jaar heeft veel aan het huis gedaan en ik ben hem dankbaar voor. In feite is mijn man een broer geworden.


Een broer met wie ik in principe prima kan samenwerken en ons gezin met drie kinderen goed draaiende hou maar die geen liefdespartner is. Ik besefte het tijdens een yoga-weekend met een vriendin. Hij snapt niet waarom we iets grappig vinden, en snapt niet waarom je soms rekening met anderen moet houden. Hij is niet depressief of zo, maar hij wordt ook niet blij of vrolijk.


Mijn man houdt geen rekening met mijn gevoelens

Het lijkt wel of het hem allemaal echt niet interesseert. Zo ook met mijn lichaam. Ouder worden kunnen we niet vermijden, maar kunnen wel een aantal effecten op ons lichaam verminderen door gezond te leven en onze geest actief te houden.


Wanneer liefde aan de deur klopt, houdt ze geen rekening met leeftijd”. Een tijd geleden hoorde ik twee mensen kibbelen bij de camper, zij klonk wat verontwaardig en hij probeerde telkens de zaak te sussen. Opeens liep de vrouw bijna huilend en boos het huis in om even later naar buiten te komen en helemaal emotioneel te roepen, “je houdt nooit rekening met mijn gevoelens ! Jonge kinderen zijn vooral bezig met ‘ik’. Peuters pakken bijvoorbeeld speelgoed af omdat ze het zelf willen hebben.


Ons gezin is wat ons bij elkaar houdt , maar ondertussen weet ik maar al te goed dat ons huwelijk niet is wat het zou moeten zijn. Maarten en ik maken geen ruzie, ik hou heus van hem, maar de Maarten met wie ik ooit trouwde bestaat niet meer. Ik schrijf vanuit mijn eigen ervaring. Het laatste waar ik behoefte aan had was samenzijn. Want dan voelde ik nog meer datgene wat er ontbrak, en mijn falen naar mijn man toe, het verdriet wat ik hem bracht door er toch niet met een goed gevoel bij te zijn.


Misschien vloekt ze dat het een lieve lust is terwijl jouw familie naar de kerk gaat en naar klassieke muziek luistert. Het kan zelfs zijn dat ze een onvriendelijke, wrede en manipulatieve narcissist is die anderen de duivel aanjaagt die geen rekening houdt met andere zolang zij maar krijgt wat ze wilt. Hallo allemaal, Ik snap het niet meer, ik voel al zo lang niets meer voor mijn man , het is echt doo ik erger me aan hem en het klinkt zo onaardig maar ik ben zo op hem uitgekeken.


Je kan er niets aan doen. Hij kan ook erg lief zijn, maar dit zijn kanten van hem die mij storen. Ik heb hem laatst ook verteld als hij mij niet meer vrijheid en ondersteuning geeft om te doen wat ik graag wil (in dit geval beroepsmatig), ik hem zal verlaten zodra de.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts