woensdag 12 augustus 2015

Actief op messenger klopt niet

Actief op messenger klopt niet

Het bovenstaande zorgt er ook voor dat er geen melding ‘Laatst actief ’ meer onder jouw naam verschijnt in het chatvenster. De ander kan dus niet meer zien op welk tijdstip je Messenger voor het laatst gebruikte. En ook hiervoor geldt dat dat andersom hetzelfde is.


Want bij de ene staat een groen bolletje, bij een ander staat de hele tijd (soms wel minuten lang) minuut geleden actief. Bovendien kan een bericht zich na ontvangst vanzelf verwijderen. Lijkt mij namelijk ook wel handig als mensen in Messenger denken dat ik al lang niet actief ben terwijl ik wel online op FB ben. Wanneer je Status Actief is ingeschakel word je als actief weergegeven aan je vrienden en contacten of wordt weergegeven wanneer je recent actief was. Meer informatie over het uitschakelen van je Status Actief.


Je kunt altijd mensen blokkeren in Messenger om je actieve status niet te delen met een specifieke persoon. Als dit niet helemaal je kleur is kun je hem gelukkig voor ieder gesprek afzonderlijk gemakkelijk aanpassen. Klik op de gespreksnaam (iOS) of op het ‘i’-symbool (Android), ga naar de instellingen en kies ‘colour’. Je kunt laten zien wanneer je actief bent of recent actief bent geweest door je Status Actief in te schakelen. Dat kun je uitzetten bij de instellingen van messenger.


Nu kun je dit aan of uit zetten. Als je het uitzet, dan kun je het ook niet meer van anderen zien! Onmogelijk om een bericht in Messenger te lezen zonder dat de ander het weet?


Er zijn twee manieren een bericht te lezen op je telefoon zonder dat de ander hier een melding van krijgt. De makkelijkste manier is om het bericht op je beginscherm te bekijken. Voedsel uit Amerika krijgt in Nederland verkeerde etiketten.


Informatie op etiket klopt niet altijd. Oplichters actief in Emmeloord-Revelsant. From Chats , tap People at the bottom of the screen.


Misschien zit je hier wel niet op te wachten en wil je ongestoord gebruik kunnen maken van Messenger. Gelukkig kun je de actieve status verbergen voor iedereen. In WhatsApp kun je Laatst gezien uitschakelen, zodat andere niet zien wanneer jij voor het laatst online geweest bent.


Actief op messenger klopt niet

Je kunt onderstaande onderwerpen doorzoeken om de informatie te vinden waarnaar je op zoek bent. Dat blijkt uit een studie van Xavier Degraux, consultant in digitale. The brand new, redesigned Messenger app is now easier to use, simpler to navigate and more fun.


Messenger has been simplified into three tabs—People, Chat and Discover. Chat tab lets you quickly access all your messages. People tab helps you find friends, both new and old. Overigens klopt dat niet helemaal, ik had in de laatste paar jaar gewoon een gebruikersnaam op BBM, omdat als je dat wilde kon je je eigen pin verzinnen en laat mijn pin nu gelijk zijn aan de. En kun je maar 1tje op je messenger gebruiken zo ver ik me herinner.


Maar sommige mensen willen liever geen like page (artiesten pagina). Onze computer thuis heeft een raar beeldscherm, het is niet zoals die hoort te zijn. Het lijkt teveel in de breedte getrokken en is niet helemaal scherp.


Ik zal een prtscr toevoegen om het te verduidelijken. Ik hoop dat het te zien is. Ik heb al geprobeerd de schermresolutie aan te passen maar dit lukt niet.


Instantly reach the people in your life—for free. Let op : de aanduiding op de kaart geeft niet het exacte adres van de adverteerder weer. De aanduiding is namelijk gebaseerd op de postcode en geeft het centrum van het betreffende postcodegebied weer. Advertenties van adverteerders in hetzelfde postcodegebied worden gegroepeerd weergegeven.


Reageer op deze en andere advertenties met een Premium. De advertentie is niet meer actief. Leg hieronder uit wat er mogelijk niet klopt aan de woning. Onlangs heb ik een persoon als vriend verwijderd en geblokt op Messenger.


Maar toen bleek dat hij mij volledig geblokt had op facebook. Daarna heb ik hem terug gedeblokkeerd. Spijt van onze daad willen we terug vrienden worden, maar het lukt niet. Hij kan mij niet deblokkeren en bij mij staat nergens zijn naam tussen de geblokten. Ze hebben haar foto van haar facbook gepakt en een account aangemaakt met haar naam dat niet klopt.


Ze is nog maar jaar. Graag snel reactie hier op ! Dit moet niet kunnen ongelofelijk dat het gedaan wordt ben heel boos op die vriendin. Mechelen draagt de voedselveiligheid en hygiëne hoog in het vaandel. Had op verschillende advertenties een korte reactie geplaatst daar wij op zoek zijn naar een cockapoo. Walgelijk dat er mensen zijn die dit doen.


Heb met van de personen heel even contact gehad op messenger. Er zijn inmiddels al relaties stukgelopen, werknemers ontslagen en vriendschappen kapotgegaan door deze simpele functie. In de iOS-applicatie is het mogelijk deze functie uit te zetten, in de Androidversie (nog) niet op het moment van schrijven. Hierbij verkoop ik mijn heuptasje.


Ik doe hem weg omdat ik deze niet gebruik, moet snel weg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts