vrijdag 6 juli 2018

Spooktelefoontjes vaste telefoon ziggo

Deze test kun je alleen uitvoeren als de vaste telefoon niet gebruikt wordt. Abonnement: Prijs per maand: Vast Bellen Inclusief de kosten voor Kabel TV. Volop Bellen De kosten voor het abonnement van Volop Bellen komen bovenop de maandelijkse kosten voor je Vast Bellen of Alles-in-abonnement. We weten dat het werkt bij alarmsystemen van Bosch, Lobeco, General Electrics en Homesafety. Dus ik wil graag dat ons vaste nummer verschijnt in het beeldscherm van de ontvanger.


Hoor helemaal niets, kan duus niet telefoneren. Weet iemand of er een storing is ? Zie er niets over op de ziggo site. Sinds afgelopen weekend heb ik last van spooktelefoontjes op mijn vaste telefoon.


De telefoon gaat over, met nummer onbekend. Er staat niet eens prive. Wanneer je opneemt dan krijg je een dode lijn. Wegdrukken is zelfs niet mogelijk. Ik lees nogal wat klachten met bepaalde toestellen.


Spooktelefoontjes vaste telefoon ziggo

Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen! Momenteel heb ik vaste telefoonlijn van kpn. Volgens de ziggo website staat nummerherkenning gratis aan, prima, maar ik moet een telefoontoestel hebben die het protocol fsk voor de nummerherkenning kan verwerken. Iemand met een mobiele telefoon kan smsjes versturen naar de vaste telefoon.


Voorheen werkte dat prima maar de laatste tijd krijg ik alleen de melding van datum en tijd. Het bericht zelf komt niet door. Vergelijk ziggo dect telefoons en accessoires op VERGELIJK.


Vind gemakkelijk de voordeligste ziggo dect producten. Onbekend nummer en als ik opneem is er geen enkel contactgeluid. Deze telefoontjes worden niet geregistreerd in mijn telefoon als zijnde ontvangen oproepen of gemiste oproepen. Er is gisteren in onze omgeving een storing geweest vanaf gisteren avond tot vanochtend vroeg.


Ik kom vanavond thuis en wordt ineens door allerlei mensen gebel met de mededeling dat ik ze zou hebben gebeld. Bellen met de vaste telefoon zit bij de meeste providers altijd in een combinatiepakket met internet, tv of beide: het zogenoemde alles-in-1- of triple-play-pakket. Wij hebben een draadloze telefoonset van Siemens, Gigaset C34 die verder naar behoren werkt. Een ander probleem is dat als de modem niet werkt ook de vaste telefoon niet werkt.


Code invoeren Pak de vaste telefoon dat moet worden doorgeschakeld. Verder geen verbindingen voor telefonie doorgelust naar andere plekken in het huis. Nu wil ik toch graag vaste telefonie, waarbij ik de vaste telefoon in de woonkamer kan zetten. Daar heb ik wel plek voor meerdere internetaansluitingen. Gek worden we ervan: soms wel 1telefoontjes gedurende de dag.


Gaat keer over, en als je oppakt krijg je de kiestoon. Opleggen, hop, weer telefoon , enz. Overdag, maar helaas ook af en toe 's nachts. Inmiddels een formulier voor tel. Bel-me-niet stond ik al.


Spooktelefoontjes vaste telefoon ziggo

Wat kan ik hieraan doen? Als je eenmaal bent ingelogd kun je veel persoonlijke gegevens inzien, waaronder je adres en telefoonnummer bijvoorbeeld. De vaste telefonie of huistelefoon bestaan met draad en zonder draad.


Ook bestaan er senioren telefoons die vaak voorzien van een noodknop voor in noodsituaties. De senioren telefoon is ook ingericht om een aantal favorieten nummers op te slaan en deze gemakkelijk te kunnen bellen, soms zelfs met pasfoto erbij zodat het nog makkelijker is. Dank je wel voor je feedback.


Spooktelefoontjes vaste telefoon ziggo

Ziggo doorschakelen in stappen. Met jouw feedback kunnen wij de informatie op deze pagina verbeteren. Wil je contact met Telfort, dan kun je ons webcare team op Twitter bereiken, ons forum bezoeken of de overige contactmogelijkheden bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts