vrijdag 25 mei 2018

Zalando telefonisch niet bereikbaar

Zalando is telefonisch niet te bereiken. Als ik bel wordt de verbinding meteen verbroken. Ik wacht op een terugbetaling van een retourzending en zou dus graag contact hebben. De live-chat op de site doet het ook niet. Verder staat er geen melding op de site dat er een storing o. Ik heb een mail gestuurd en wacht op antwoord.


Tot op heden geen bericht van afhandeling ontvangen. Telefonisch en per chat niet bereikbaar voor een vraag over retourneren. Ik kan een artikel niet aanmelden als retour. Nu heb ik de gehele bestelling teruggestuur maar kan ik niet alle artikelen als retour aanmelden. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.


Tijdens storingen is de website mogelijk traag of heleaal niet bereikbaar , of kan je niet online betalen. Wel aanmaningen versturen maar hierop kan niet gereageerd worden. Mocht het antwoord op uw vraag er niet bij staan kunt u via verschillende kanalen in contact komen met een medewerker. Jullie reageren niet op mijn e-mails, telefonisch onbereikbaar, chat doet het ook niet.


Zalando telefonisch niet bereikbaar

Niet iedere fabrikant is telefonisch bereikbaar. Tous les fabricants ne sont pas accessibles téléphoniquement. Je hoeft alleen maar je e-mailadres op te geven of je aan te melden via je social media-account.


Vervolgens stel je een wachtwoord in. Ik werk als account manager voor een groot bedrijf. Mijn directeur liet me weten dat ik bel met een gsm van het werk en dus verplicht ben buiten de kantooruren bereikbaar te zijn. Nooit kunnen we ons wijsmaken dat we er zijn, het reële is als zodanig niet bereikbaar: we kunnen inderdaad alleen maar de afstand aanduiden tussen de schijn en het reële.


Zalando telefonisch niet bereikbaar

De wachtrij is vol en we vebreken de verbinding. Ik wil best een half uur in de wacht maar dat kan niet. Ik wacht nu al een tijd op een terugbetaling van meer dan €3en de vraag is wanneer ik het teruggestort zal hebben. Ik snap niet hoe je als bedrijf, als je zo bekend bent, compleet onbereikbaar kan zijn.


Nu staat er ook nog op hun website dat ze telefonisch alleen bereikbaar zijn vanaf een vaste telefoon. Die regels staan beschreven in je verzuimprotocol. De regels rondom verzuim.


Zalando telefonisch niet bereikbaar

Nou ben ik niet zo’n regel-fetisjist. Maar dit vind ik altijd wel ernstig. Je wilt namelijk als werkgever te allen tijde weten wat de stand van zaken is. Het is het makkelijkste om te bellen als je de klantenservice van DUO wilt bereiken. Als je een inburgeraar bent heb je een andere telefoonnummer nodig.


In deze outlet kan je een groot aantal interessante artikelen terugvinden waar bijzonder mooie kortingen op worden aangeboden. Er staat al een oude productcode weergegeven met de laatste karakters, echter is dit niet de licentiecode die ik recentelijk heb aangeschaft natuurlijk. MijnKPN is momenteel niet bereikbaar vanwege tijdelijk onderhoud. MijnKPN weer snel beschikbaar te maken.


Wij werken hard om kpn. Daardoor is het CBR tijdelijk niet goed bereikbaar. Aan een oplossing wordt gewerkt. Wilt u de status van uw ingediende Gezondheidsverklaring weten, dan kunt u dit ook bekijken op Mijn CBR. Kijk voor meer contactmogelijkheden op onze contactpagina.


Zodra alles weer werkt melden wij dat ook in dit bericht. Onze excuses voor de overlast. Maar toen bleek ik geregeld telefonisch niet bereikbaar te zijn.


Adviseerden ze mij een nieuw simkaartje, of opsturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts