dinsdag 8 mei 2018

Ik vertrek martien

Please try again later. In deze aflevering de favoriet van Paul de Leeuw. Tegelijkertijd heeft hij veel ontzag voor alle mensen die het roer zo drastisch omgooien. Martien (54) was er na bijna jaar huwelijk voor zichzelf uit dat hij op mannen valt. Ook zijn gezin was al langer op de hoogte.


De rest van Nederland kwam er afgelopen zomer achter, tijdens het programma ‘Ik vertrek, jaar later’. Ondanks zijn coming-out en de scheiding van het stel, zijn de twee dus toch weer bij elkaar. Aan RTL Boulevard vertelt Martien ook dat ze samen opnieuw een Frans avontuur aangaan. We zien de voorbereidingen in Nederlan het emotionele afscheid van familie en de eerste stappen in het land van bestemming. In de jaren die volgden ging het stel uit elkaar, kwam Martien uit de kast en vond Erica een nieuwe liefde.


En dat moet gevierd worden. In een speciale jubileumreeks blikken bekende fans terug op de meest spraakmakende verhalen. In de eerste aflevering het favoriete verhaal van Paul de Leeuw over de familie Renkema die een Chambres ‘d Hôtes begon in Frankrijk.


Ik vertrek martien

Ik Vertrek ’ bestaat tien jaar! De ondernemer zegt niet zonder haar te kunnen. Tijdens een klussessie aan zijn nieuwe chateau in Frankrijk is hij meters naar beneden gevallen door een misstap! Dat meldt Weekend na een gesprek met een zwaargewonde Martien.


Samen met zijn vrouw, dochter en huisvriendin gaat Martien op avontuur. Martien houdt de moed er nog lang in, kookt de sterren van de hemel en toont zijn gasten immer een vriendelijk gezicht. Maar, het breekt ook hem op dat hij dagelijks gehaast met zijn meiden voor de televisie moet eten en nergens meer tijd voor heeft. Realityprogramma over mensen die Nederland voorgoed achter zich laten om in het buitenland een nieuwe.


Voor wie het tweetal nog goed op het netvlies heeft staan hebben we goed nieuws. Maar voor Martien zelf was dat jarenlang helemaal niet zo duidelijk, en zeker niet gewenst. Dat schrijft hij in zijn column voor het blad Privé. Na twee jaar keerde het gezin weer terug naar Nederland. Zelf wist Martien het destijds nog niet, maar een paar jaar geleden kwam hij er zelf ook achter.


Het koppel vertrok destijds naar Frankrijk om hier een Frans kasteel op te knappen. De twee braken hun avontuur af omdat ze als koppel uit elkaar gingen. Nu, enige tijd later, zijn Martien en Erica toch weer samen en beginnen ze opnieuw aan hun Franse droom. Niet het kasteel waar ze gingen wonen, maar de geaardheid van Martien was toen onderwerp van gesprek.


Maar wat er achter de gesloten deuren gebeurt houdt de kijkers minstens zo bezig. Het kasteel was een succes maar nadat de familie na twee jaar heimwee kreeg verkochten ze het kasteel en keerde terug naar Nederland. Het stel, bekend van Ik vertrek , blijkt ondanks zijn coming out en hun scheiding toch niet zonder elkaar te kunnen. Martien Meiland is opnieuw getrouwd met zijn ex-vrouw Erica Renkema.


Discover and Share the best GIFs on Tenor. Na een prachtige lange zomer met wat proefdraaiende vrienden, af en toe wat ronddobberen in ons eigen zwembad (tof!) en parttime klussen hebben we de draad weer vol opgepakt. De afgelopen maanden hebben we keihard gewerkt om o. In eerste instantie werden Martien en zijn vrouw Erica bekend door het programma Ik vertrek , waarin het stel een kasteel omtoverde tot een succesvol hotel.


Ik vertrek martien

De Noordwijkerhoutse ondernemer gaat samen met Erica en met een van hun beide dochters terug naar Frankrijk om een chambres d’hôtes te starten. Na zijn ‘ Ik vertrek ’ avontuur in Frankrijk is Martien zijn eigen collectie begonnen onder de naam MARCollection. Speciaal door hem geselecteerde en ontwikkelde woonaccessoires in diverse thema’s Industrial, Glamour en Marrakech. En nu krijgt hij een eigen realityserie bij SBS. Ik kijk af en toe naar ik vertrek en zag bij een aflevering in eens je gezicht.


Ben op internet gaan zoeken en heb de aflevering terug gezien. Ik had al van ex collegae van je gehoord dat je vertrokken was, maar wist niet dat dit via ik vertrek was gevolgd. Omdat het gaypride is en omdat Ik vertrek tien jaar bestaat gaan we vandaag terugblikken met Erica en vooral Martien. Want ik vind het heerlijke televisie.


Ik vertrek martien

Familie Meiland in ‘ Ik vertrek ’: veel reacties. Vooral vanwege de geaardheid van Martien. Morgen begint een nieuw seizoen van Ik vertrek. Om te vieren dat ze tien jaar bestaan wordt er tien weken lang in tien afleveringen teruggeblikt door tien bekendere Nederlanders. Uiteraard wil je goed voorbereid van start gaan om deze feestelijkheden optimaal mee te maken.


Vandaag doen we dat met de klassieke aflevering over Erica en Martien. Een prachtig oud kasteeltje ergens in de Franse Dordogne. Chateau Meiland: ik wil zo’n buurman als Martien ! Je rijdt er via een lange laan dwars door het weelderige groen naartoe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts