maandag 23 april 2018

Laatst gezien messenger 2019

Lijkt mij namelijk ook wel handig als mensen in Messenger denken dat ik al lang niet actief ben terwijl ik wel online op Wat vind een man leuk ben. Je kunt onderstaande onderwerpen doorzoeken om de informatie te vinden waarnaar je op zoek bent. You must to continue.


Laatst gezien messenger 2019

Android Beveiliging en privacy. Waarom is de laatst gezien status op messenger bij sommige vrienden weg? Dit is ineens bij vrienden, hoe kan dit? Probeer je iemand te negeren of heb je ruzie met ieman dan kan het handig. In sommige gevallen wil je bij whatsappen juist anderen niet laten weten wanneer je voor het laatst online bent of online bent.


WhatsApp ‘ Laatst gezien ’ In dit onderdeel kan je instellen wie mag zien wanneer jij WhatsApp voor het laatst gebruikt hebt. Het tijdstip dat wordt getoond verwijst naar het moment dat je WhatsApp voor het laatst hebt afgesloten. Klik op ‘ Laatst gezien ’ zoals hierboven afgebeeld in afbeelding 1. Om die reden heeft het de knop waarmee je vanuit de Messenger -app offline kunt gaan diep in het instellingenmenu verstopt. Uiteraard kunnen jouw contactpersonen dat ook van jou zien, tenzij je dit hebt uitgeschakeld.


Door ‘ laatst gezien ’ uit te schakelen krijg je ook geen status-informatie te zien voor andere Whatsapp gebruikers. Wil je weten of je contacten online zijn of wanneer ze voor het laatst online waren? Dan zul je de optie ‘ laatst gezien ’ gewoon aan moeten laten staan. Je kunt laten zien wanneer je actief bent of recent actief bent geweest door je Status Actief in te schakelen.


En… een zoekfunctie is nu aanwezig. Algemeen Probleemoplossingen. Telegram krijgt namelijk het moderne Material Design. Hoe kan ik laatst gezien uitschakelen op facebook? Ik zit regelmatig op facebook met mijn telefoon, alleen vind ik het heel erg vervelend dat er staat wanneer ik me voor het laatst heb aangemeld.


Is er een mogelijkheid om dit uit te schakelen? Alleen het is dan niet meer zichtbaar wanneer je precies voor het laatst online bent geweest. Maar als je online bent, zien anderen dat dus wel. WhatsApp stuurt niet automatisch een melding wanneer iemand online komt. De enige manier om te weten of iemand online is, is door zijn of haar “ Laatst Gezien ” status te bekijken wanneer je de chat opent.


Actief’ naast ‘ Messenger ’ en schakel de functie bij jou uit. We bellen minder en spreken elkaar massaal via de app WhatsApp. DroidApp zet voor jou handige WhatsApp tips op een rij die je zeker moet weten. Ga naar “ Laatst Gezien ”. Hierdoor zal niemand meer kunnen zien wanneer je als laatst online bent geweest, maar dit betekend ook dat jij dit ook niet meer van andere mensen kunt zien.


Ik vind het zeer vervelend en privacy schendend dat iedereen met wie ik een messenger gesprek heb gehad kan zien wanneer ik laatst gezien ben op facebook, ongeacht of ik met hun bevriend ben of niet. Ik begrijp niet waar deze functie voor nodig is. WhatsApp is wereldwijd een van de meest gebruikte berichtenapps op mobiele apparaten.


Helaas laat de tekstberichtendienst zijn gebruikers niet zelf hun online- of offline-status bepalen. WhatsApp Messenger is, die wordt gebruikt op vele mobiele telefoons voor het verzenden van berichten. De betekenis hiervan is eenvoudig te verklaren.


Laatst gezien messenger 2019

Met WhatsApp kun je berichten sturen. En gedurende uur kan je de instelling niet terug wijzigen. Bovendien, zodra de instelling van kracht wordt, kan je andermans ‘ laatst gezien ’-tijden ook niet meer zien. Je kunt natuurlijk uitzetten dat iemand ziet wanneer je voor het ‘ laatst gezien ’ bent.


Hierbij kun je ook nog verschillende opties aanvinken om dit meer, of minder privé te maken. Er is alleen geen mogelijkheid om uit te zetten dat mensen zien of je online bent. Dit komt gewoonweg in beeld te staan wanneer je online komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts