maandag 9 april 2018

Boos blijven op ex

Maar het lukt maar niet, en het lukt ook niet om door te gaan met mijn leven! Ik krijg vast tips als veel afleiding zoeken, veel met vrienden afspreken, nieuwe dingen proberen, socializen. Waarom ben ik nog steeds zo boos op mijn ex ? Ten eerste: Je zit nog met emoties. In je relatie kon je ex daar al niet goed op reageren (ga ik even van uit).


Nu je uit elkaar bent kun je er geen kant meer mee uit. Boosheid moet naar degene op wie je boos bent. Nu je ex daar niet voor bereikbaar is blijf jij er mee zitten. Deze week wil ik de aandacht richten op de vraag: wil je een boze ex blijven ? In de praktijk kan een boze ex dus net zo goed een man zijn. En ook nu heb ik het over exen die boos zijn omdat ze verlaten zijn door hun partner.


Bijna alle vrouwen die boos zijn op hun partner hebben een hekel aan zichzelf. Ze vinden dat ze niet zo boos zouden moeten zijn. Dat ze redelijk zouden moeten blijven. Op een goede manier onder de aandacht brengen wat ze willen en verwachten, in plaats van als een viswijf uit hun plaat te gaan.


Een boze ex is dubbel vervelend: je relatie is voorbij en iemand waarvan je houdt is boos op je. In dit artikel geef ik je verschillende tips hoe jij je boze ex kunt terugwinnen. Win jij ook je boze ex terug om samen weer gelukkig te worden? Lees deze tips en zorg dat je boze ex weer bij je terugkomt.


Mannen hebben nog wel eens de neiging de nieuwe mond na te praten. Soort van roofdier met arakop idee. Vaak veel gespin en weinig wol en bijzonder irritant en soms ook zeer pijnlijk. Ik wijs hiermee even vluchtig op de rol van nieuwe partners ten aanzien van exen. Hallo Carien, Ik ben acht jaar geleden gescheiden en heb alweer jaren een nieuwe relatie en een kind.


Mijn ex was het niet eens met de scheiding. Ik heb er een jaar over gedaan om de knoop door te hakken. Hij was al jaren depressief en reageerde veel op mij af. We hebben samen een kind.


Ik voel me een kind dat wordt weggestuurd met een flesje Fanta, aldus Giel Blom. Maandag werd de compensatie-regeling bekend en bood het ministerie excuses aan. Sinds een maand ben ik weer vrijgezel.


De manier hoe hij de laatste maanden met mij is omgegaan vind ik ontzettend kut. En ik kan dit maar niet loslaten, ik blijf boos en verward. Ontzettend stom, want ik schiet daar helemaal niks mee op natuurlijk. In het begin van de relatie leverde dit veel gedoe op.


Hij had nog steeds gevoelens voor zijn ex. Nou dacht ik dat het de goede kan opging, maar de laatste tijd is hij heel erg down. Wel vertelde hij laatst dat zijn ex met iemand aan het daten was, en dat hij blij was voor haar.


Boos blijven op ex

Ze zegt dat ze hierom niet bij me wil blijven , echter zei ze dit pas toen ze al weg was, in onze relatie heeft ze er nooit een woord over gerept. Misschien heb je iets gedaan waar je ex het niet mee eens is, en geeft hij of zij je de wind van voren ook al leven jullie apart van elkaar. Als je ex nog steeds op je past, dan zeggen zijn of haar acties veel over mogelijk resterende gevoelens die nog aanwezig zijn. Volgens ochtendkrant Extra heeft het luchtvaartbedrijf geen geld in kas.


Die had toegezegd om de vergoeding voor december te betalen. Mogelijk dat de SVB nu bij moet springen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts