vrijdag 6 april 2018

Iphone kan niet worden hersteld

Als u de fout nog steeds ziet, probeert u de onderstaande stappen. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (9). Dit is uiteraard niet mogelijk, omdat hij vastzit in de herstelmodus. Volgens mij heb ik nu alles geprobeerd wat ik kan doen dus ben nu radeloos! Tot voor kort ging het prima en was er niets aan de han tot.


Iphone kan niet worden hersteld

Wanneer u geen reservekopie kunt maken van uw iOS- of iPadOS-apparaat op een computer of het niet kan terugzetten vanaf een reservekopie. Wanneer dit het geval is moet je eerst de onderstaande stappen controleren en uitvoeren. Veel gebruikers zijn boos en teleurgesteld als ze met dit probleem te maken krijgen. En ook erg verhelderend. Okee, zeg het maar, mr Apple.


Als ik kies voor de button “Meer informatie” dan kom ik op een internet pagina van Apple en krijg de mededeling dat deze pagina niet meer bestaat. Heb de hosts file aangepast en nog steeds lukt het niet om het apparaat te herstellen op 6. De huidige versie is natuurlijk 6. Het lukt niet op deze manier,zegt dat de ipad niet kan worden hersteld omdat er zich een onbekende fout (21) heeft. De iPad kan niet worden hersteld. De schijf die u probeert te gebruiken is vol. Eén van de meest voorkomende problemen zijn applicaties die niet meer opstarten.


Iphone kan niet worden hersteld

Ook kan het zijn dat instellingen niet meer worden niet meer geactiveerd. Of het netwerk werkt niet naar behoren. Als eerst wat je dan moet doen in je iDevice geforceerd herstarten.


De laatste geïnstalleerde iOS0-versie blijft na het terugzetten naar de fabrieksinstellingen op het toestel staan. Wat kan ik doen om dit te behelpen? Bij mij is het probleem opgelost door simpel alles af te sluiten en mijn mac terug op te starten ! Na ongeveer een minuutje krijg ik de melding: De pc kan niet worden hersteld met automatisch herstellen.


Iphone kan niet worden hersteld

Als je gebruikmaakt van de Schermtijd functie dan is het mogelijk deze te beveiligen met een code. Er zijn al duizenden gebruikers geweest die hun. Wilde dit eigenlijk niet maar iedere keer die meldingen, word je ook niet goed van. Gewoon’ uitzetten (met het schuifje) gaat ook niet meer. Ik had eerder problemen met ”geen service” ik dacht dat na een reset dat probleem meschien verholpen was.


Selecteer de map waar u uw agendagegevens naartoe wilt. Oke mooi, dus ik klik op Herstellen. Lees meer over andere update- en herstelfouten. Staat er Installeer naast de app, dan dien je daarop te klikken zodat de app gedownload en geïnstalleerd kan worden. Tunes op uw Mac of Windows.


Back-up en herstel met iCloud. Gebruik iCloud als u geen toegang heeft tot acomputer of laptop. Merk op dat u iCloud alleen moet gebruiken om een back-up uit te voeren als u bent verbonden met een Wi-Fi-verbinding. Gebruik uw mobiele gegevens niet , omdat dit tot hoge kosten voor gegevensgebruik kan leiden.


Probeer het later opnieuw. Dus wacht even, dingen moeten snel genoeg worden opgelost. Inderdaa het is ook van toepassing op de situatie hier. Ja, Apple heeft hier en daar een paar dingen uit onze iOS-verlanglijstje toegevoeg maar ze hebben niet alles opgelost. Hoe kan ik iOS-gegevens herstellen?


In het ergste geval, e-mail ons en wij zullen u helpen. Sinds de release van iOS 7. CDMA gedownload (voor de zekerheid) dacht toch echt GSM uitvoering te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts