maandag 5 februari 2018

Diepgang in relatie missen

Een relatie is pas intiem als er een gevoelsuitwisseling plaatsvind. Voor een succesvolle intieme relatie is het belangrijk dat je emotioneel op elkaar kunt afstemmen. Dat betekent dat je deelt hoe je situaties in je leven beleefd.


Het is belangrijk dat de ander luistert en meeleeft en niet met adviezen of zogenaamde oplossingen komt. Geen restaurants, geen reizen, een kleine kerstbloem geen huis vol rozen. Deze man is “lief en attent”…. Daar stopt het… Ik dacht dat een “eenvoudiger” leven me gelukkig zou maken, maar neen dus… Ik zie hem graag maar merkt dat ik meer en meer afstand neem.


Mijn doel is dat ze je zullen inspireren, zeker als je relatie dreigt te ontsporen. Want zeg zelf, hoe belangrijk is het niet dat je vecht voor een relatie waar je al zoveel in hebt geïnvesteerd. Nu weet je wat je doet met een relatie zonder intimiteit of een seksloze relatie. Zoals ik al eerder zei: seks is een van de belangrijkste dingen in een relatie.


Diepgang in relatie missen

MAAR er is nog iets belangrijkers… Een principe dat voor elke man geldt en elke man nodig heeft om gelukkig te zijn in een relatie. Emotionele afstandelijkheid is een duidelijk teken van crisis binnen een relatie. De emotionele band tussen partners is nauw gerelateerd aan intimiteit, aan delen en samen van dingen genieten. Dit is een van de meest essentiële steunpilaren van een relatie. Daarom vereist de emotionele band in elke relatie voortdurende verzorging.


Bekijk het bord diepgang van mariannevandenr op Pinterest. Bekijk meer ideeën over Inspirerende citaten, Spreuken en Evenwichtig leven. Ongeveer van de Nederlanders ervaart wel eens relatieproblemen. Iedere relatie kent periodes dat het wat minder loopt, dit is normaal. In zo’n geval concludeert hij dat de nadelen van een relatie niet opwegen tegen de voordelen.


In feite schiet hij hiermee zichzelf in de voet, omdat hij op zo’n moment niet ziet hoe belangrijk intimiteit en diepgang voor hem kan worden. Leg dat een man maar eens uit. Kan een van de partners zich maar moeilijk binden of hechten, dan is de relatie gedoemd vroeger of later in zwaar weer te geraken of te mislukken. Missen beide partners deze kunde, dan is zelden sprake van een stabiele relatie en heeft ze, op langere termijn, slechts een kleine kans van slagen.


Op veler verzoek is deze track nu als single uitgebracht. CLIP Regie - Camera: Frank Swenne Camera. Tot slot wil ik graag mijn ouders bedanken, die me een kritische kijk hebben gegeven op het leven, maar ook steeds hebben aangestuurd om mogelijkheden en kansen te benutten en dromen waar te maken.


Ik hoop dat ze trots op me zouden geweest zijn. Charmante, gevoelige, klassiek geklede, vriendelijke man met diepgang , geen geboren Fries, rookt af en toe een pijpje, zeer goed ontwikkel positief ingestel houdt van warmte en gaat voor een fijne sfeer. Hij kijkt uit naar een mooi en liefdevol leven met een stijlvolle vrouw. De Tweelingen vrouw is echt betoverend. Echter, daten met haar voelt meer aan als een vriendschap dan als een echte relatie door hun informele aard.


Dit is niet noodzakelijk een nadeel, voor de casual man die liever niet in de buurt komt van al te romantische gevoelens, is ze de perfecte vrouw. Geloof me, dit pakt zelden goed uit. Jullie zijn samen geweest en dat voelde vertrouwd. Nu dat niet meer zo is, is het voor beide partijen lastig als je elkaar niet meer ziet. Sommige mensen kunnen met iedereen opschieten.


Ze maken gemakkelijk contact, hebben veel vrienden en een fijne relatie met hun partner. Het gaat allemaal moeiteloos. Heel eenvoudig: zij kennen de geheimen van gezonde, fijne, stabiele en positieve relaties!


Wat doen die mensen anders? Het enige verschil tussen jou en die mensen is kennis. Willem leest voor in 1. Is het niet allang tijd voor een blog? Ik begrijp er niks van.


Diepgang in relatie missen

Het is fijn om zulke trouwe lezers te hebben die je schrijfsels gaan missen als er al een paar dagen niets is verschenen op deze site. Mijn vriendin was aanvankelijk lief, verzorgen aanhankelijk en knuffelig. Dit werd alleen steeds minder na verloop van tijd.


Als ze een woede-aanval ha dan smeet ze haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts