donderdag 15 februari 2018

Bezinnende teksten over het leven

Bezinnende teksten over het leven

Het leven is als het zingen van een lied dat je niet gerepeteerd hebt. Het leven aanvaarden en begrijpen Men ogen open, niet toeknijpen Mijn dagdromen zijn nu voorbij Over tot een nieuwe bladzij Aanvaarden wat het leven bied Hoor mijn teksten aan, hier mijn lied Door het leven zal ik beven Iedereen mijn aandacht geven Een nieuwe vriend voor elke dag Ik hoop dat ik beleven mag Wat vriendschap en liefde zijn Want. Gezegden, citaten en spreuken die zo uit het leven gegrepen zijn. Plaatst je eigen levens zinnen gerust onder deze pagina. Mooie zinnen die werken als een levensmotto en die je kunnen inspireren.


Bezinnende teksten over het leven

Ook als je op zoek bent naar het doel in je leven kan je deze mooie levensteksten lezen. Soms is het gewoon heerlijk om even rust te nemen en erop te vertrouwen dat het allemaal wel goed zal komen. Laat lekker los en laat het leven zich ontvouwen. Gebeden en bezinnende teksten. Als pelgrim sta ik los in het leven.


Heer, ontferm u over ons. Neem mij bij de hand Als het niet meer gaat Neem mij bij de hand en toon mij Jouw pijn en jouw verdriet Dan kan ik meevoelen Een steun zijn die er toe doet. Het geluk van het leven hangt af van bezinnende teksten over het leven kwaliteit van je gedachten.


Sommige mensen komen in je leven als zegeningen, maar moet een aanvraag wel goedgekeurd worden. Het ritme van de ademhaling is een constante begeleiding in het leven. Je bent nooit zo ongelukkig als je denkt, en nooit zo gelukkig als je hoopt te worden. Laat je verdriet uit het verleden en je angst voor de toekomst nooit je geluk van het heden verpesten. Binnen deze rubriek wordt je een overzicht geboden met de mooiste gedichten over bezinning en kleine korte gedichtjes hierover.


Bezinnende gedichten en gedichtjes over bezinnen ( het proces zelf). Toen vroeg Amrita: spreek tot ons over de Dood. En hij zei: Je wilt het geheim van de dood weten. Maar hoe zal je dat vinden tenzij je zoekt in het hart van het leven ? Teksten over het leven. Slotlied: Vaar het leven in!


Ref: Vaar mee het leven in Met God heeft het veel meer zin Vaar mee, het licht tegemoet Tot ziens, het ga je … Lees verder Welkomstwoord Herfst. Het is een tijd van stenen. Stenen op het kerkhof, gedenkstenen voor onze lieve doden. Omdat door het hout de mensheid is gevallen tot in het dodenrijk, is zij over het kruishout naar het rijk van leven gegaan. Indien ik vrede in je hart kon planten, door geduldig te wachten en te hopen, tot het zaad van de vrede in je openbrak, dan wachtte ik, uren en dagen lang.


Indien ik genezen kon wat omgaat in je hart aan onmacht, ontevredenheid en onverwacht. Bekijk het bord Mooie teksten over moeder zijn☀️ en mijn overleden moeder van lindagrsevert op Pinterest. Daarop legt de vader uit: ‘De mensen noemen dit echo, maar in feite is dit het leven … Het leven geeft je altijd terug wat jij er zelf in brengt. Als je meer liefde wilt, geef dan meer liefde! Wil je meer vriendelijkhei geef dan meer vriendelijkheid!


Op deze pagina vind je korte teksten voor elke gelegenheid. Ze volgen het kerkelijk jaar en de actualiteit in de samenleving en in OKRA. Het zijn korte teksten voor persoonlijke overweging of voor een moment van verstilling in een of andere OKRA samenkomst. Mooie Engelse zinnen en teksten over liefde. Het belangrijkste in het leven van een mens is een goede gezondhei veel belangrijker nog dan bijvoorbeeld geld.


Dat hebben veel mensen pas veel te laat door. Verdriet toelaten is ook een vorm van sterk zijn heart-emoticon Zwijg mensen niet dood omdat je bang bent voor de pijn. De mensen die niet meer in ons midden zijn blijven verder leven zolang wij ze blijven herinneren, zolang wij de verhalen blijven vertellen vanuit ons heart-emoticon Ik ben dankbaar voor de tijd die we samen kregen Verbondenheid ontstaat vanuit kwetsbaarheid heart-emoticon.


Wie beweert dat teksten dode materie zijn, die denkt verkeerd. Levensgedichtjes zijn hier het levende voorbeeld van! Op de website vind je er honderden. Je kunt ze blijven lezen, er komt geen einde aan. Voor elke emotie, voor elke periode in je leven vind je een mooi levensgedicht.


ORTHODOXE INFORMATIEBRON. Ontdek nog meer rake spreuken over het leven en spreuken als steun voor in mindere tijden. Deze selectie van levenspreuken en wijze uitspraken over allerlei thema´s in het leven inspireren de geest en het hart en zullen voor velen zeer herkenbaar zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts