donderdag 30 juni 2016

Waarom is mijn ex zo boos

Mijn ex is nog steeds boos op mij. Hoe reageer ik het best? Het gebeurt vaak dat een ex nog steeds boos is na een relatiebreuk. Misschien hadden jullie de breuk niet zien aankomen.


Waarom is mijn ex zo boos

Je kan je ex dingen zeggen waar je achteraf spijt van hebt, maar andersom kan natuurlijk ook. Mensen wringen zich in allerlei bochten om de relatiebreuk zo makkelijk en pijnloos mogelijk te maken. Daardoor blijf jij je afvragen wat nou echt de reden is, dat je ex niet meer bij jou wil zijn. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom jouw ex niet meer met je wil praten. Na een halfjaar berichten te sturen naar mijn ex en cadeautjes voor de verjaardagen van de vrienden van mijn ex ben ik ermee gestopt.


Ik kreeg geen antwoord en geen bedankjes voor de cadeautjes. Voordat je gaat proberen je relatie te redden en je boze ex terug te veroveren, is het goed om stil te staan bij de reden(en) dat je ex bij je weggegaan is. Alleen als je weet wat de reden was voor het vertrek van je ex , kun je er ook echt. Het was geen prettige scheiding, er is vooral vanaf de kant van mijn ex -man veel boosheid naar mij toe. Al onze communicatie is doorspekt met verwijten zijnerzijds.


Ik snap dat niet zo goe want hij was degene die wilde scheiden, nu heeft hij zijn zin en dan is het nog niet goed. Niet het boos worden op zich, maar boos worden over zaken waar een normaal mens niet zo boos over zou worden, is een duidelijke alarmbel dat de persoon niet normaal is! Als ik boos tegen haar zou zijn heb ik alleen mij zelf er mee door dat zij me dan of wel negeert of erger boos terug doet. Hallo Carien, Ik ben acht jaar geleden gescheiden en heb alweer jaren een nieuwe relatie en een kind. Het kan namelijk zo zijn dat je ex misschien ook een tweede kans overweegt.


Je ex heeft het gewoon druk. Wat heb ik in hemelsnaam verkeerd. Een bonustip, waarmee je je zelf een heleboel ongemakkelijk momenten kunt besparen (hint: de momenten dat hij jou met zijn ex vergelijkt). Blijkbaar blijft jouw ex maar boos.


Waarom is mijn ex zo boos

Toch is er iets bij jouw ex wat ervoor zorgt dat jij je ex perse terug wilt. Het is lastig als je ex nog steeds boos is, en deze woede maar niet weggaat. Kort geleden is het mij overkomen dat ik ook met een andere jongen ben gegaan. Dit keer werd mijn ex heel erg boos , en verwijt me allemaal dingen, waarom ? Zij heeft het uitgemaakt en had geen tijd om te praten toen ze dat deed (ze vindt dat erg moeilijk denk ik).


Zegt u daarmee dat ik mijn ex niet mag spreken, ook niet als we iets over de kinderen moeten beslissen? Zoals ik al zei: bij liefdesverdriet bestaan er geen gemakkelijke antwoorden. Dat is even slikken, maar er is ook een weg terug… een weg terug in de armen van je ex.


In dit artikel wil ik je vertellen dat je ex terugwinnen nog niet eens zo lastig hoeft te zijn, zélfs wanneer je ex -partner al iemand anders heeft! Of juist: waarom ben ik in die leugens getrapt? Wat is mijn ex toch een klootzak of bitch! Het is logisch dat je wilt verklaren waarom de relatie niet heeft gewerkt.


Of dat je jezelf afvraagt waarom je in godsnaam niet eerder hebt gemerkt dat je in bed lag met een pathologische leugenaar. Ik ben liever boos dan dat ik moet dealen met dat verdriet, ik ben zo verschrikkelijk moe van het strijden, geduld hebben, huilen, de nachtmerries, doen alsof alles goed gaat, mensen die anders zeggen: kop op, MIJN kind is ook ‘weleens boos ’ niet zo ’n drama maken hij komt wel weer. En dan de topper: als god het wil. Maar wat ben ik nog steeds ongelofelijk boos op mijn ex.


En ben ook boos op mezelf omdat ik de relatie zo lang heb laten duren, terwijl ik wist dat mijn ex fout was. Je zit in een rotsituatie. Waarom negeert mijn ex -vriend me?


Het is een klap in je gezicht en een schop tegen je schenen. Het kan zelfs nog pijnlijker zijn dan de relatiebreuk zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts