woensdag 13 november 2019

Wie heb ik geliked op tinder

Hoe pas ik mijn instellingen aan? Hoe zien andere mijn Tinder -profiel? Kan ik in contact komen met iemand waar ik geen match mee heb ? Als ik Tinder op vakantie open, heb ik ineens heel veel matches. Ik kan maar beter verhuizen zeker? Natuurlijk is het mogelijk dat je in andere steden of landen beter in de smaak valt.


Maar een meer aannemelijke verklaring voor je lokale Tinder -succes schuilt in het feit dat je nieuw bent in dat gebied. Ik heb problemen met abonneren op Tinder Plus of Tinder Gold. Ik wil een terugbetaling aanvragen. Ik kreeg een melding dat iemand me een Super Like heeft gegeven, maar ik zie het nergens in de app. Ik heb Tinder toegang tot mijn locatie geweigerd.


Ik vind hem eigenlijk al sinds het begin dat ik daar werk stiekem leuk, en dat is nu bijna een halfjaar. Dat zegt overigens nog niet dat ze dan ook direct in de gelegenheid is, om op je Tinder bericht te reageren. De eerste tip van de cruciale Tinder date tips voor mannen die ik je geef is dan ook: Heb geduld! Stuur je eerste bericht en laat het daarbij. Maar ik heb denk ik iets verkeerd gedaan want ik kreeg dus paar meldingen van super like, maar zie verder niet wie dat gedaan heeft geloof ik.


Want ik heb geen match met hem. Als hij mij ook like zie ik pas dat wij een match zijn. Hij kan niet zien dat ik hem geliked heb. Wedstrijdje om te kijken wie de meeste matches had. Ik vond het persoonlijk nogal een dom excuus en geloofde er niks van.


Tinder heeft aangekondigd dat hun nieuwe service Tinder Gold vanaf deze week in een aantal testmarkten (waaronder Mexico, Canada en Australië) wordt uitgerold. Het is een verzameling van - zoals Tinder zelf zegt - hun meest exclusieve features zoals Passport, Rewin Unlimited Likes, vijf Superper dag, een Boost per maand en meer mogelijkheden om je profiel aan te passen. Het verbetert niet ineens op een buitenaardse manier je Tinder succes. Je moet nog steeds goede foto en berichtjes kunnen sturen waar op wordt gereageerd.


Dit kun je ook gratis uitvinden door gratis te swipen. Waarom heeft hij me dan geliked ? Op mijn profiel heb ik heel duidelijk aangegeven dat ik moeder ben van de meest geweldige dochter van de werel wat een sukkel! Ik besluit hem meteen te ‘ontmatchen’, ik heb geen verdere uitleg nodig. Dan nog maar even swipen.


Nochtans zit ik gewoon in een leuke koffiebar in België. Dit is mogelijk via Tinder Plus of Tinder Gold. Vervolgens heb je de optie op Tinder Plus aan te schaffen zodat je onbeperkthebt. Tinder Gold is trouwens exact hetzelfde als Tinder Plus, alleen kan je zien wie jou geliked heeft.


Wie heb ik geliked op tinder

Wat is een match op Tinder ? Zodra je iemand naar de rechterkant hebt geliked (door te swipen naar rechts) wordt jouw profiel voorgelegd aan die persoon. Swiped die persoon ook naar rechts, dan hebben jullie een match. Tada: dit zijn de dertig meest gelikte personen op Tinder , die in één klap (of eigenlijk dertig klappen) antwoord geven op de vraag: voor wie swipen we volop naar rechts en wie blijven moederziel achter?


Je profiel kan alleen getoond worden aan mensen die je hebt geliked. Hiermee voorkom je dat je buurman, die jij helemaal niet leuk vindt, weet dat je op Tinder zit. Met Tinder Passport kan jij je locatie elders instellen. Ga je bijvoorbeeld op vakantie, dan kan je van te voren swipen op die locatie.


Je kan zo van te voren wat dates inplannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts