vrijdag 9 november 2018

Hoe zoekertje verlengen 2dehands

Hoe lang blijft mijn zoekertje staan? Als u uw zoekertje niet wijzigt of verwijdert, blijft in beginsel dagen staan. Na dagen krijgt u een e-mail waarmee u uw zoekertje kunt verlengen.


Hoe verleng ik mijn gratis zoekertje ? op Mijn 2dehands. Ga naar Mijn zoekertjes. Vanaf dagen voordat jouw zoekertje afloopt zie je naast het zoekertje de link Verlengen staan. Klik je op Verlengen , dan wordt je zoekertje verlengd met dagen. Deze dagen tellen we vanaf de einddatum van je zoekertje.


Hoe kan ik mijn betaald zoekertje handmatig verlengen ? Je kunt alleen zelf je zoekertje verlengen als het gaat om een zoekertje dat niet automatisch verlengd wordt. Ten laatste dagen voordat jouw zoekertje afloopt zie je naast de zoekertje de link Verlengen staan. De fotoknaller blijft actief gedurende de looptijd van je zoekertje , ook na een verlenging. Een homepagina zoekertje maak je aan in het overzicht van je zoekertjes.


Hoe zoekertje verlengen 2dehands

Kom snuffelen tussen de tweedehands zoekertjes. Hebt u nog spullen op zolder liggen die u niet meer gebruikt ? U bent op de hoogte dat u na aankoop geen recht meer heeft om van uw aankoop af te zien. Hoe meer velden u invult, hoe beter uw zoekertje wordt gevonden. Open de e-mail en klik op de link ‘Bekijk het zoekertje en het bod’. U komt dan op uw zoekertjespagina.


Daar ziet u de naam van de bieder en zijn bod: u kunt meteen een reactie sturen of het bod verwijderen (x). Nederland) toe aan uw adresboek. De grootste zoekertjes site voor tweedehands en nieuwe koopjes in uw buurt.


Eenvoudig, snel en 1 gratis. Plaats nu een gratis zoekertje. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid. Blijft u onze site gebruiken dan gaat u akkoord met het plaatsen van cookies.


Hier vindt u alle soorten tweedehands producten. Om een of andere reden had 2dehands mijn net geplaatst zoekertje op de strafbank gezet. Ipv ergens bovenaan te staan bengelde het onderaan de pagina.


In een niet populaire category. Is het zo moeilijk om iets chronologisch weer te. Ik krijg geen antwoord op mijn contactaanvraag. Ik zie een zoekertje dat ik niet helemaal vertrouw. Ik erger me zó hard aan het ziekelijk fetisjisme van mensen om constant te innoveren en zaken te veranderen.


In het geval van 2dehands. Vergelijkbare zoekopdrachten voor gratis zoekertje. Info over gratis zoekertje. Resultaten van zoekmachines! Zoekertje plaatsen help.


U kunt zelf zoekertjes plaatsen, dit is gratis en eenvoudig! Een zoekertje plaatsen op 2dehands. Je kan er meteen tot foto’s bij plaatsen. Leuk om weten is dat 2dehands.


Niet zoals bij een echte veiling, maar gewoon wat ‘afdingen’. Met miljoen bezoekers is dit de grootste zoekertjessite van België. Verkoop efficiënter met Immoweb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts