woensdag 6 juli 2016

Facebook aanmaken met zelfde emailadres

Facebook aanmaken met zelfde emailadres

Twee accounts blijven echter volledig apart en delen geen vrienden, foto’s of koppelingen met elkaar. You must to continue. Hoe kan ik een tweede facebook account maken op dezelfde pc.


Facebook aanmaken met zelfde emailadres

Uw reactie zie ik graag tegemoet. Ga naar de webpagina met het registratiescherm voor het Microsoft-account en tik of klik op Nu registreren. Typ je voor- en achternaam en voer een van de volgende stappen uit: Als je een bestaand e-mailadres gebruikt (zoals adressen van Outlook.com, ! of Gmail), typ dit dan in het vak Gebruikersnaam. U gebruikt dit sociale netwerk om in contact te komen en blijven met bekenden, maar ook om mensen op te sporen en spelletjes te spelen. Beide mailadressen kun je dan los van elkaar gebruiken onder dezelfde mailbox.


Op deze pagina hebben we het verhaal van mailboxen en aliassen helemaal uitlegelegd. Ook lees je hoe je ze instelt in Outlook. Mocht dit niet aan je vraag beantwoorden, dan lees ik het graag alsnog. Met vriendelijke groet, Boudewijn.


Je adres bevat dezelfde naam als in jouw username. Contact met de beheerder. Ik heb mijn facebook account helemaal verwijderd aangezien ik een ander account wilde maken met hetzelfde e-mailadres. Maar nogsteeds geeft de site aan dat mijn e-mailadres in gebruik is.


Hier wordt ook regelmatig op gecontroleerd en accounts met rare namen zullen worden verwijderd. Wanneer ik contact wil maken met facebook krijg ik de mededeling dat er een ongeldig serversertificaat is geretourneer is dat en wat moet ik nu doen? Nu vind je het echter tijd om alles met mailadres te beheren.


Wij tonen hoe het moet in enkele eenvoudige. Eerst een e-mailadres aanmaken. De stappen die je moet doen wijze zichzelf aan. We onderhouden ook een gelieerde relatie met een aantal van de beoordeelde producten, wat betekent dat we een percentage van een verkoop krijgen als u van onze site klikt (zonder kosten voor onze lezers).


Als je ervoor kiest om met je mailadres te registreren, zal je een aantal zaken moeten invullen: je voornaam, naam, mailadres en wachtwoord. Maak contact met vrienden, familie en andere mensen die je kent. Door Anonieik wordt al meer dan een jaar lastig gevallen op facebook door dezelfde persoon met zijn eigen profiels en hij maakt steeds valse namen aan profielen om met mij in contact te maken. Accounts toevoegen Je kunt de functie om meerdere Instagram. Dit lukt niet omdat er al een zelfde gebruikersnaam aanwezig is.


Het is niet de bedoeling dat je dit doet op je personal page. Net als zelf foto’s video’s delen. Maarrrr, wel eerst even je facebook account aanmaken. En hoe je dat doet, dat lees je hieronder!


Hieronder staat de kop ‘Registreren’ met daaronder meerdere. Ik kan de registratiestappen doorlopen tot en met het invoeren van de beveiligingscode die ik via e-mail ontvang. Daarna krijg ik foutmelding: Het lijkt erop dat u geen account hebt. Dit is vooral handig wanneer een iPad of andere toestel wordt gedeeld met meerdere personen.


Bekijk hier hoe je dat doet. Windows is het besturingssysteem en hiervoor moet je tegenwoordig een Microsft account voor hebben om deze voor de volle 1 te kunnen benutten. POPvervangen gaat niet want server pakt niet alle folders. Een account aanmaken met een bestaand e koppelen aan. We tonen bij welke partijen je hiervoor steeds terecht kan.


Voorlopig blijf ik nog even in de gratis versie ( met reclamebalk aan de zijkant) testen of dit voor mij toch DE manier is om met meerdere mailadressen te werken. Het overkomt iedereen wel eens. Je moet contact opnemen met ieman maar op de een of andere manier kan jij zijn of haar e-mailadres nergens meer vinden. Wegens privacy redenen heb je het e-mailadres online ook niet zomaar gevonden.


Ook speelt mee dat veel mensen natuurlijk dezelfde naam hebben en daarmee erg vergelijkbare e-mailadressen gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts