donderdag 6 september 2018

Online op messenger terwijl ik offline ben

Online op messenger terwijl ik offline ben

Status persoon is offline (slaapt). Ben je op zoek naar het antwoord. Om die reden heeft het de knop waarmee je vanuit de Messenger -app offline kunt gaan diep in het instellingenmenu verstopt. Ik dacht deze overwinning is binnen maar nu zegt die vriend dat ik online was op messenger en dus heb verloren. Maar ik was oprecht niet online hoe kan messenger mij als online weergeven ookal ben ik offline ? Er verschijnt dan een groen bolletje naast jouw naam.


Maar wist je dat je ook offline kan lijken terwijl je eigenlijk online bent? Ik wil niet dat sommige mensen zien dat ik online ben , omdat ze me dan al heel snel aanspreken op de chat. Ik zou graag willen weten hoe ik mezelf altijd offline zou kunnen zetten. Ik zit eigenlijk nooit op de chat. Ook heb ik al gehoord dat de batterij van mijn telefoon sneller gaat doordat je altijd online op de chat bent.


Dus ik hoop dat ik geen dubbele topic start en anders bied ik mijn excuses aan. Soms, heel soms, zie ik mijn vriendin online zonder dat ze me antwoord als ik iets heb gezegd. Ik heb een vraagje over whatsapp. Op facebook sta ik altijd enkel voor een paar vrienden online , die overigens gewoon weten dat ik niet direct reageer of ik het nou gelezen heb of niet.


Maar toen ik messenger ging gebruiken zag ik dat ik plots helemaal als online sta, maar op je messenger kan je instellen dat je weergeven wordt als offline. Lijkt mij namelijk ook wel handig als mensen in Messenger denken dat ik al lang niet actief ben terwijl ik wel online op FB ben. Mensen op mijn lijst kunnen mij alleen berichtjes sturen wanneer ik ook echt online ben (ook al sta ik voor hun dus op offline ). Online status op WhatsApp verbergen Offline uitzetten op WhatsApp voor Android Android-gebruikers die als offline willen verschijnen, kunnen dit simpelweg doen door hun internetverbinding uit te schakelen. Ik kijk via mijn telefoon redelijk vaak op facebook en kreeg laatst al eens de vraag of ik niks anders te doen had? Nu vind ik dat het eigenlijk niemand aan gaat wat ik doe, waar ik ben etc.


Maar hoe stel je dat in godsnaam in? Skip navigation Sign in. Kan je op facebook status offline weergeven terwijl je toch online bent (net zoals bij msn) ? Je kunt jezelf op messenger op offline zetten terwijl je toch online bent.


In dit stappenplan leer je hoe je dit kunt doen. Je reactiesnelheid behouden terwijl je offline bent? Wanneer je gebruikmaakt van deze functie, krijgt degene die jou benadert via Messenger altijd een bericht terug. Via ‘Planning’ geef je aan op welke tijden je offline bent (of gewoon niet reageert omdat je in het weekend niet met werk bezig wilt zijn #128521;). Maar je kan via deze manier niet zien of iemand je heeft geblokkeerd.


Dat kon ik wel zien via dat programma. Stond hij online en zag je die persoon offline staan in je mess, dan wist je dus dat je geblokkeerd was. We willen je helpen hulp te vinden en actie te ondernemen als dit nodig is.


Online op messenger terwijl ik offline ben

Klik hiervoor op ‘Beschikbaar om te chatten’ in het menu om het vinkje te verwijderen. Ook kan je ervoor kiezen om je status voor een beperkte groep vrienden als online of offline weer te geven. Is dat alleen wanneer iemand op FB actief is of aan het lezen is?


Toch verspringt de tijd dan van min. Deze contacten denken dan dat ik ze heb verwijderd of geblokkeerd terwijl dit niet zo is! Of van min naar min. Ik overweeg om messenger te verwijderen.


Opeens ben ik online terwijl ik offline sta aangemeld. Opeens is messenger helemaal weg maar sta ik toch online bij anderen! Vandaar dat ik heb geprobeerd om het compleet te verwijderen ( terwijl ik het niet wil) maar krijg van mijn contactpersonen rare opmerkingen terwijl ze niks hebben opgestuurd. Graag Uw hulp en bij voorbaat dank. Daarom ben ik dol op offline markten en andere evenementen waar ik met mijn online leven verschijn, ook al vind ik het ook wel heel spannend.


Voor elke markt is er een flinke dosis stress, omdat ik bang ben dat ik wat vergeet mee te nemen, en een gezonde spanning omdat ik benieuwd ben wie ik allemaal ga ontmoeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts