vrijdag 21 september 2018

Ik blijf maar boos op ex

Ik blijf maar boos op ex

Maar het lukt maar niet, en het lukt ook niet om door te gaan met mijn leven! Ik krijg vast tips als veel afleiding zoeken, veel met vrienden afspreken, nieuwe dingen proberen, socializen. Mijn ex blijft maar boos. Blijkbaar blijft jouw ex maar boos. Toch is er iets bij jouw ex wat ervoor zorgt dat jij je ex perse terug wilt.


Ik blijf maar boos op ex

Als jouw ex boos blijft moet je je. Ja wat mij zo verschrikkelijk boos maakt is het gemak waarmee alles wat ik zeg van tafel wordt geveegd. Vervolgens ben ik boos op mezelf: waarom stap ik gewoon niet op ? Ergens wil ik erkenning, gelijk.


Ten eerste: Je zit nog met emoties. In je relatie kon je ex daar al niet goed op reageren (ga ik even van uit). Nu je uit elkaar bent kun je er geen kant meer mee uit. Boosheid moet naar degene op wie je boos bent. Nu je ex daar niet voor bereikbaar is blijf jij er mee zitten.


Zo blijft je ex deel uitmaken van het heden. En je ex hoort in het verleden. De meeste vrouwen houden ex -geliefden van hun partner het liefst mijlenver bij zich vandaan. Maar zolang hun partner met haar nog het ouderschap deelt, is dat een onmogelijke opgave.


En waarom raken zijn verwijten mij zo, ook al zijn ze volkomen ongegrond en niet waar, ze kwetsen me enorm. Kan ik me daartegen ‘wapenen’ en zo ja hoe? Katelijne Ferenschild – psychologe – geeft antwoord op dit vraagstuk. Hallo Carien, Ik ben acht jaar geleden gescheiden en heb alweer jaren een nieuwe relatie en een kind.


Ik blijf maar boos op ex

Ik heb er een jaar over gedaan om de knoop door te hakken. Hij was al jaren depressief en reageerde veel op mij af. We hebben samen een kind. Wanneer ik daar nu iets over zeg tegen hem, zegt hij dat ik hem maar niet voor dat dilemma had moeten plaatsen en dat ik maar geen spelletjes moest spelen. Dat begrijp ik helemaal niet, want ik wou gewoon een situatie waarin ik ook gelukkig kon zijn.


Dit schoot een andere vrouw, die kortgeleden voor de tweede keer was gescheiden, in het verkeerde keelgat. Zegt u daarmee dat ik mijn ex niet mag spreken, ook niet als we iets over de kinderen moeten beslissen? Hoe kan ik ooit boos worden als ik mijn ex niet meer mag zien? Ik ben nu een halfjaar samen met een man, hij kwam net uit een tweejarig huwelijk, en ik was al een poosje vrijgezel.


In het begin van de relatie leverde dit veel gedoe op. Hij had nog steeds gevoelens voor zijn ex. Nou dacht ik dat het de goede kan opging, maar de laatste tijd is hij heel erg down. Waarom weet ik niet precies. Maar nu… ik merk dat ik een steeds grotere hekel aan hem begin te krijgen.


Ik was erg boos op hem, want dit kwam. Maar kan niet boos zijn op haar het is een gevolg van. Ik wil geen fock meer om je geven maar blijf denken aan je lach. Marko - WhiteBoard Finance 844views.


How to build your own swimming pool. Omgaan met iemand die boos op je is. Je hart maakt een sprongetje, hij of zij is online! Het is zo ontzettend verleidelijk. Maar met wie is hij aan het chatten?


Je raakt paranoia, verdrietig of boos. Ik vind het een geweldig verhaal maar blijf toch steken en weet niet wat ik moet doen. Ik heb de liefde van m’n leven ontmoet vorig jaar juni, we zijn helemaal verknocht aan elkaar.


Maar hij is in augustus met haar getrouwd na veel overgeven en ziek zijn omdat hij eigenlijk niet meer wilde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts