maandag 28 september 2015

Iphone 7 is geblokkeerd verbind met itunes lukt niet

Iphone 7 is geblokkeerd verbind met itunes lukt niet

Op een Mac met macOS Catalina 10. Sluitals het programma is geopend. Terwijl het apparaat verbonden is, volgt u deze stappen om het geforceerd te herstarten, maar laat de knoppen niet los wanneer u het Apple logo ziet. Wacht tot het scherm van de.


Als u uw apparaat niet kunt bijwerken of herstellen met de herstelmodus, of als u de herstelmodus niet kunt gebruiken in verband met kapotte of vastzittende knoppen, kunt u contact opnemen met Apple Support. Synchroniseren met iTunes. Hai, Weet mn toegangscode niet meer van de Ipad.


Deze is nu geblokkeerd , verbind metstaat eronder. Dat werkt niet , want deze is hier niet gesynchroniseerd. Probeer nu de herstelmodus, maar dat gaat ook niet werken, want we hebben inmiddels een andere wifi code. Dus er wordt geen verbinding gemaakt met het internet. Met deze stappen krijg je weer toegang tot je toestel.


Ik dacht dus dat het iets met de was , maar was dus niet zo. Lukt het nog steeds niet om de. Dat heb ik gedaan en krijg ik in mijn scherm dat ik een onbekende fout melding heb.


Apparaat wissen met iTunes. Gebruik deze manier wanneer je je apparaat regelmatig methebt gesynchroniseerd. Sluit je iPad aan met de usb-kabel op je computer om de toegangscode te verwijderen, en volg de stappen hieronder. Ipod van mijn dochter is geblokkeerd , vraagt om te verbinden met itunes.


Iphone 7 is geblokkeerd verbind met itunes lukt niet

Itunes kan geen verbinding tot stand brengen met de Ipod zegt hij, omdat deze met een toegangscode is beveiligd. Er word dan weer gezegd dat je de toegangscode moet invoeren op de ipod voor dat deze metgebruikt kan worden. Kijk naar de datum en grootte van elke reservekopie en kies de meest relevante.


Dan zult je de herstelmodus moeten gebruiken. Tunes heb ik nooit verbinding mee gemaakt, dus wordt sowieso een volledige herstel. Pad is geblokkeerd - verbind metEn als ik hem verbind metgeeft die:kan geen verbinding tot stand brengen met de iPad IPADGPL05 omdat deze met een toegangscode is beveiligd. U moet uw toegangscode op de iPad invoeren voordat deze metkan worden gebruikt. Toegangscode is door de gebruiker tevaak fout ingevoerd 2. Deblokkeren via verbind met iTunes.


Als het symbool niet verschijnt, kan deze assistent voor probleemoplossing u helpen. Na mijn idee had ik deze nog niet aangepast, dus ik heb 4x geprobeerd. Deze heb ik, mocht dit nodig zijn, wel in bezit. Dat heb ik al gedaan, maar ik krijg een schermpje naar voren dat hij niet metverbonden kan worden omdat ik geen toegangscode heb ingevoerd (wat dus niet kan omdat hij geblokkeerd is). Heb je je telefoon al metgesynchroniseerd?


Dan kan je hem ook via dit programma herstellen. Verbind je gsm met je computer en startop. Het kan in sommige gevallen ook al je gegevens wissen. Daar staan de geschikte oplossingen beschikbaar voor de gebruiker. Het fabriek reset protocol is effectief voor zowel meten zondergebruik.


Tunes zal het software bestand voor het apparaat downloaden en je telefoon weer naar nieuw herstellen. Padmaar dat lukt niet (foutcode 9) – diverse keren opnieuw geprobeer nieuwe kabel opnieuw opstarten MacBook en Ipad – Resultaat = zwart scherm met kabeltje naar i`tunes , – verder kom ik niet. Vervolgens lukt het me niet door de ipad te herstellen met(ik heb de meest recente versie).


Als herstellen dus niet lukt schijnt het probleem niet meer aan de ipad te liggen, maar aan allerlei mogelijke externe factoren: kabeltje niet goete ou beveiligingssoftware blokkeert de actie, etc etc etc. LINK - iPad geblokkeerd ! Neem contact op met Apple Support als het probleem zich blijft voordoen. Tunes is een programma van Apple waar u uw muziek, films, en apps in kwijt kunt.


Ook kunt u viaverbinding maken met deStore, waar u films, muziek en apps kunt aanschaffen. Het is niet mogelijk om nummers uit de Apple Music-catalogus op een cd te branden. Beste Apple, allemaal leuk en aardig, maar na ‘tig’ tutorials kan ik nog steeds niet op mijn iPad. De Apple ID is niet te achterhalen en het wachtwoord ook niet.


De persoon die het wist is overleden, dus die kan ook geen hulp bieden. Nu zie ik dat veel mensen met het probleem van het activeringsslot zitten. Mochtje iPad niet herkennen en dus niet beginnen met het maken van een backup, probeer dan een andere computer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts