woensdag 16 september 2015

Gebeld door onbekend nummer geen gehoor

Al een aantal dagen gebeld door dit nummer. Ik heb geen eens een rekening bij de Rabobank! Nummers uit Eindhoven, Maastrichts, etc. Vanmorgen gebeld door dit nummer en bij opnemen geen gehoor. Zou niet de eerste keer zijn dat we de bekende telefoontjes met de Microsoft-truc krijgen.


Wat vervelend voor degene van wie dit nummer geweest is! Ik word gebeld door een onbekend nummer. Word je gebeld door een onbekend nummer ? Wil je niet gebeld worden? Weer een nieuw nummer wat onbekend is, inmiddels het 2e 0nummer wat ik niet op neem en de rest van het afgelopen jaar, doodziek van al die ellende! Voor de zoveelste keer gebeld door een onbekend nummer lijkt wel een heel netwerk om telefoongegevens van personen te achterhalen.


Onbekend nummer , geen gehoor en wordt weer opgehangen. Gisteren en vandaag ben ik gebeld door een onbekend nummer. Wanneer ik opneem, hoor ik niemand iets zeggen.


Misschien ziet u meer klachten voorbijkomen of staat het nummer al bekend als frauduleus. Providers hebben namelijk de mogelijkheid om een buitenlands nummer van criminelen voor al haar gebruikers te. Bent u gebeld door een onbekend nummer ? Heeft u geen idee wie u een SMS heeft verstuurd? U kunt het telefoonnummer hier vinden. Onze gebruikers hebben er wellicht informatie over.


Zoals de titel al zegt word ik de laatste tijd regelmatig gebeld door een anoniem nummer. De eerste paar keer nam ik op, maar hoorde ik niks op de achtergron ook niemand die wat zei, dus hing ik weer op. Toen ik vervolgens de volgende dag weer anoniem gebeld wer heb ik het telefoontje weggedrukt. En degene laat de telefoon maar keer overgaan. Dus de telefoon oppakken lukt niet echt.


Ik hoorde een mannelijke stem zeggen: oude. Kost niet zo heel erg veel en heb nu ook meteen geen last meer van callcenters etc. Ik neem vaak op en dan hoor ik niks en dan binnen seconden hangen ze op. Ook als ik niet opneem dan blijft die hooguit een paar seconden gaan.


Kunnen jullie achterhalen wie het is? Eerst zoek u een nummer op. Een venster opent en u kunt de data naar believen aanpassen. Onderin staan twee knoppen, wissen en opslaan.


Kies wissen om het nummer te wissen of opslaan om het gewijzigde nummer op te slaan. Vergeet niet de CAPTCHA, Ik ben geen robot. Op mijn toestel kan ik dan later terugzien dat ik ben gebeld door een onbekend nummer. Het probleem speelt bij sommige.


Vaak zijn we te laat met opnemen, en als we op tijd zijn horen we niks aan de andere kant van de lijn. Krijgt u veel ongewenste telefoontjes? Of wordt u lastig gevallen door iemand die belt met een anoniem nummer ? Bekijk wat u zelf kunt doen en wat uw telefoonaanbieder kan doen.


Schrijf u in bij het Bel-me-niet Register. Wordt u gebeld door een bedrijf dat u iets wil verkopen? Dan is er sprake van telemarketing. Vandaag gebeld door dit nr, geen gehoor als ik opneem.


Inderdaad je neemt op,hoort niets en dan wordt de verbinding verbroken. Raad aan het nummer gelijk te blokkeren ben je van het gezeur af. Net gebeld , terug gebeld maar geen gehoor.


Wel verbinding geen contact. Zelfs na blokkering afzender wordt er weer met een ander nummer gebeld. Wie heeft daar ook last van en wat kan KPN daar aan doen ? Meerdemalen gebeld door dit nummer. Belt en gaat 2x over en hangt op.


Niet opgenomen en ook niet terug gebelt. Als ik opneem geen gehoor. Gebeld voor een energie contract op een adres waar ik al zeker jaar niet meer woon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts