dinsdag 21 april 2015

Lieve broer gefeliciteerd

Misschien wonen we niet meer dicht bij elkaar maar mijn liefde voor jou zit rotsvast in mijn hart. Maak er vandaag een speciale verjaardag van, hartelijk gefeliciteerd! Kop op en heb een geweldige dag vandaag, je bent jarig! Hartelijk gefeliciteerd. Ik wens je hele fijne verjaardag!


Met jou als mijn broer heb ik niets anders nodig in mijn leven, jij bent de beste vriend die ik me kan wensen. Op deze pagina staan de verschillende teksten, gedichten en verjaardagswensen die speciaal voor je broer zijn geschreven. Erg handig dus om te gebruiken of om door te nemen.


Verjaardagsteksten broer. Gefeliciteerd grote broer ! Voor mijn lieve broer Peter-Jan verloor jaar geleden zijn strijd tegen kanker. Mijn familie en ik missen hem nog vreselijk. Fijne verjaardag lieve zus van mij.


Ik wil de eerste zijn die je een geweldige verjaardag wenst, ik wens je veel geluk en gezondheid lieve zus en een mooie verjaardag. Een zus zoals jij is moeilijk te vinden. Gipsy-kaart-verjaardag-van-harte- gefeliciteerd.


Another original poster design created with the Keep Calm-o-matic. Buy this design or create your own original Keep Calm design now. Genieten van elkaar, broer en zus relatie is vaak echt ondoorgrondelijk. Wij danken u alvast voor een leuke spreuk broer en zus.


Met deze lieve quotes over zussen, tover je sowieso een glimlach op het gezicht van jouw zus. Iemand feliciteren met zijn of haar broer ? Bij de uitbreiding van het gezin gaat er altijd een storm van aandacht naar de mama en de papa. Ik wilde je hierbij even vertellen dat je echt een topper bent. Het is bijzonder om te zien hoe jij je als man ontwikkeld.


Van jongen man naar een volwassen man. Ik ben zo ongelofelijk trots op je maat! Groeten, je grote broer. De wensen hieronder zullen je taak gemakkelijker maken om je zwager te feliciteren op zijn verjaardag. Vandaag is het precies jaar geleden, vandaar dat ik een gedichtje heb gemaakt.


Lieve broer gefeliciteerd

Bekijk hieronder de gefeliciteerd zwager teksten en kaartjes. Voor mij meer dan een vrien ik ken je al mijn hele leven. Deelden lief en leed met elkaar, Bedankt voor wat je mij hebt gegeven. Door toeval delen we ons verleden, onze toekomst delen, is een keuze.


Alle goeds voor het komende jaar en heel veel jaren daarna. Jij bent een broer , die alles van. Plaatjes om te feliciteren, bedanken of mee te leven.


Lieve broer gefeliciteerd

Verzamelde plaatjes om te feliciteren of mee te leven Met dank aan de mensen die ze. Een baby maakt de liefde sterker, de dagen korter, de nachten langer, het banksaldo kleiner, het huis vrolijker, de kleren sjofeler, het verleden vergeten en de toekomst waard om voor te leven. Zussen zijn voor altijd en ik ben blij dat je de mijne bent! Leeftijd zegt helemaal niks.


Lieve zus, Ben je jarig? TIP) Broer gedicht nodig? Kies nu uit duizenden gedichten, helemaal gratis. Dagelijks nieuwe gedichten.


Lieve broer gefeliciteerd

Hier vind je leuke teksten om iemand een mooie verjaardag te wensen. Deze tekst kunt je aan de binnenzijde van de kaart laten drukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts