donderdag 12 maart 2015

Wandelen 17 februari 2019

Wandelen 17 februari 2019

Wandelen is onmisbaar in een gezonde en actieve leefstijl. Door te wandelen wordt onze samenleving leuker en vitaler. Nederland diensten, kennis en producten om wandelen optimaal te ervaren.


Voor en door wandelaars maken we de wandelcommunity van Nederland. Op zoek naar een wandeling in België? Op onze wandelkalender kan je meer dan 18wandelingen vinden. Zaterdag en zondag februari 20- Proef de late winter of het prille voorjaar op het zilte strand tijdens de Winterwandeling De Zilte Zoen.


Vanuit Bergen aan Zee wandel je in de frisse zeelucht door de duinen en over het strand. Ik - Truus Wijnen - woon in de prachtige omgeving van Twente, waar ik veel wandel en fotografeer. Mijn hobby wandelen en fotograferen is mede door publicaties intussen min of meer uitgegroeid tot een ambacht en ik geniet ervan het plezier van wandelen en fotograferen middels dit weblog te delen met anderen. In Gerhagen, waar je vanop een ligbank, hangmat, en touwparcours (om met de ogen dicht te wandelen !) extra van de stilte kan genieten. In Stekene, langs de vaart en sappige weiden.


Wandelen 17 februari 2019

Schrijf je dan in op de nieuwsbrief van UiTinVlaanderen. Wandelkalender januari - februari 20Zoals u weet zijn onze leden vrij te wandelen daar waar zij dat wensen. Met onderstaande kalender willen wij hen helpen bij hun keuze. Februari 20was voor mij een maan die ik meer thuis dan elders heb doorgebracht.


Voor verschillende activiteiten en bijeenkomsten heb ik me afgemeld. Daarbij waren dagen dat ik het bed niet uitgeraakte. Gelukkig is er iemand die boodschappen deed en het eten klaar maakte, waarvoor mijn dank. Feb 0 20 This video is unavailable. De Bloesemtocht 20vindt plaats op zondag februari.


Wandelen 17 februari 2019

De deelnemers zijn welkom vanaf 10. Aanmelden bij de inschrijfbalie. Gepost op februari 20februari 20door.


We wandelen verder richting Oostende en met km in onze benen besluiten we af te ronden in een café op het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts