maandag 2 maart 2015

Facebook pagina verwijderen zonder wachtwoord

Bij definief verwijderen worden al je berichten en tags verwijderd. Je moet je aanmelden om verder te gaan. Ik heb gewoon een profiel op facebook dat ik gebruik. Vul nogmaals je wachtwoord in en druk op ok.


Bevestig dat je het account wilt verwijderen. Ga naar de pagina deze pagina. Volgens ons is dat zodat het niet zo snel te vinden is. Hiermee wordt het verwijderen lastiger en zullen meer mensen het niet doen. Je kunt een kopie van de pagina downloaden voordat je hem verwijdert zodat je alles wat je wilt bewaren op kunt slaan.


Deze kun je verwijderen door jaar je pagina te gaan, klik op pagina bewerken en dan op ‘toestemmingen beheren’. Naast aanmelden met een wachtwoord ondersteunt Windows ook identificatie met een pincode of afbeelding. Zonder wachtwoord inloggen Zonder wachtwoord inloggen en direct opstarten naar het bureaublad. Ik heb facebook accounts van een tijdje geleden die ik zou willen verwijderen want ik wil van die rotzooi af.


Facebook pagina verwijderen zonder wachtwoord

Heb er ook nooit echt wat op gepost ofzo. Nu is het probleem dat ik beide mail. Dit is wel heel belangrijk. Zolang jij zelf beheerder bent van beide pagina ’s, en de pagina ’s dus los staan van elkaar, zou je de een gewoon moeten kunnen verwijderen zonder de ander te verwijderen.


Verwijder je pagina in stappen. Ik ben mijn wachtwoord vergeten en wil van facebook af hoe doe ik dat. Heel irritant ik Windows niet kan openen zonder wachtwoord. Your profile picture will still be visible in your conversations and people will still be able to search for you by name to send you a message.


Je account deactiveren en verwijderen , facebook account verwijderen zonder wachtwoord. Het is geregeld met jouw hulp! Heb het al zo vaak geprobeeren zonder resultaat, ik krijg van facebook bericht dat er een mail naar mijn adres gestuurd wor maar jammer genoeg krijg ik geen mail van facebook , zou het jammer vinden om een nieuw account te moeten aan maken, want dat heb ik een paar maanden terug gedaan om dat ik van mijn tijdlijn af wilde.


Om veiligheidsredenen zal je gevraagd worden je wachtwoord in te geven. Van zodra je dit gedaan hebt, kun je de pagina downloaden. Hierna kun je je pagina veilig verwijderen.


Je hoeft geen schrik te hebben dat je je pagina per ongeluk zal verwijderen. Je kunt eenvoudig meldingen van vrienden uitzetten zonder ze te verwijderen. Oftewel wel de lusten niet de lasten.


Ben je toch helemaal klaar mee je vrienden dan ben je in een paar klikken van ze verlost. You must to continue. Hulp voor Toegankelijkheid. Onderdelen van deze pagina. Download dan het programma op onze website!


Dan krijg je nog een laatste waarschuwing, waarbij je je wachtwoord nog een keer moet invullen voor de zekerhei en een beveiligingscontrole. Hoe kan ik een account verwijderen zonder hier toegang toe te hebben. Skip navigation Sign in. Voer je naam of e-mailadres in. Stap vijf: Ditmaal zal je naar de iCloud pagina gebracht worden zonder dat je je wachtwoord moet invoeren.


Stap zes: Scroll naar beneden en klik op verwijder. Klik op Account verwijderen. Je zal nogmaals gevraagd worden of je zeker bent dat je het effectief wil verwijderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts