woensdag 19 oktober 2016

Yevgueni het is niet veel

Unsubscribe from yevguenibe? Important: The song above is NOT stored on the Chordie server. Chordie works as a search engine and provides on-the-fly formatting.


Het leek nochtans een hele mooie dag Het rook naar mensen en naar gras Er was muziek en er was tienduizend man Toen iemand zei dat jij er niet meer was Een lopend vuurtje trok een sprintje door ons land Tien mensen grepen naar hun tas Tien telefoons hetzelfde bericht en iemand zei dat jij er niet meer was En de zon maar schijnen, een veel te mooie dag En de zon maar schijnen, een veel te mooie. Met het nummer Morgen komt ze thuis wonnen ze de. We kregen er zowaar nog een kers op de taart bovenop in de vorm van “ Het is niet veel ”. Misschien niet het bekendste maar wel het favoriete nummer van de band. We zagen vooral twee topacts die het eerder vernoemde gegeven ”schitteren in eenvoud” heel hoog in het vaandel blijken te dragen. Het nummer vond niet meteen zijn weg richting airplay maar nestelde zich al heel snel in de oren en harten van heel veel Vlamingen.


Plan automatically renews after trial. More ways to shop: Visit an Apple Store, call 1-800-MY-APPLE, or find a reseller. Een knappe plaat waarbij de eerste single Adem en de bijhorende clip alvast tot de verbeelding sprak en goed werd onthaald door de media.


Yevgueni het is niet veel

Yevgueni - Het mocht geen roze-wolkalbum worden. By using our website and our services, you agree to our use of cookies as described in our Cookie Policy. Beste Klaas, Ik ken jou niet en jij mij niet. Nee, ik ben niet echt een fan, ik ben eerlijk, al lijk ik dat wel te worden. Ik probeer onze concerten nu veel bewuster te beleven.


In het begin vind je alles wat je overkomt op één of andere manier toch wat logischer. Stef Kamil Carlens (Zita Swoon) en producer Wouter Van Belle assisteerden graag bij de groeischeut en de plaat haalde de eerste plaats in de Vlaamse Ultratop 50. Anytime, anywhere, across your devices.


Bekijk acties die zijn uitgevoerd door de mensen die inhoud beheren en plaatsen. Op dit nieuwe album borduren Delrue en co. Tijd is inderdaad zoniet alles, dan toch heel veel. Welkenraedt en Van hierboven.


Mooie liedjes zijn het weer, tien van stuk, over gewone mensen en dingen in deze schreeuwerige tijden. En over stilstaan in een jachtige omgeving. Ook die hadden aardig hun best gedaan om het publiek te geven waar het voor kwam … en net iets meer. En wat mij betreft (weer) een schot in de roos.


Yevgueni het is niet veel

Je vraag is veel te groot Of is mijn hoofd te klein Dacht jij nu echt, dat ik zoiets zou weten Ik weet niet eens meer wat Ik gisteren heb gegeten Laat maar waaien laat maar gaan Dit gaat mij veel te snel Ik blijf hier wel even staan Dacht jij nu echt Dat ik dat nog zou proberen Ach nee, vergeet het maar Mij kan je niets meer leren Rare dagen. Opener ‘ Het Is Niet Veel ’ trekt zich met een schuchter pianootje al snel op gang en wanneer stem en overige instrumenten aantreden, drijft het nummer naar een bloedmooie climax. Ogen Dicht’ is dan weer een rustige, mijmerende song terwijl in ‘Kom Met Me Mee’ de rockgitaren losgelaten worden. Nooit naar nergens gaat dan weer over de eindeloze fietstochten door het Vlaamse land.


Maatschappijkritiek ‘Wat mij eigenlijk nog het meest verbaast. Waar ik mijn hoofd niet rond kan krijgen. Maar daarna wordt het zoeken naar een beklijvend nummer, en dat duurt voor ons tot ‘Zij zingt mijn lied’ en iets later tot ‘Naar huis’.


Vlaamse en Nederlandstalige platen hoor je op Jouwradio. Dag en nacht de beste Nederlandstalige muziek uit Vlaanderen en Nederland via Jouwradio. De officiële aftrap voor die cd-toer werd gegeven in Het Depot in Leuven. Net als de optredens in de ABClub, was ook dit concert al een tijdje van tevoren uitverkocht. Iemand die altijd wel een verhaal op zak heeft en diep in zijn hart nog altijd droomt van het eeuwige studentenleven.


Klaas Delrue (32) is een typische kroegtijger, een plakker. Goed twee jaar nadat de Nederlandstalige groep uitpakte met debuutplaat Kannibaal, ligt er al een opvolger in de winkels. Learn this song on Jellynote with our interactive sheet music and tabs.


Play along with video covers. U bent van harte uitgenodigd op wat het hoogtepunt van dat feestjaar wordt: twee exclusieve verjaardagsconcerten, extra lang en met de nodige verrassingen. Gelukkig heeft het vijftal zich niet in het gemak van die pole position gewentel maar leverden ze nog altijd precies wat het publiek van hen verwachtte. Vanaf opener ‘ Het is niet veel ’ werd duidelijk dat de band aan geen enkele kwaliteit had ingeboet tijdens hun sabbatical. De bedoeling was dat dit een vrolijke, frisse plaat zou worden, al kan je de echo’s uit het verleden natuurlijk niet helemaal negeren.


Het nummer Als ze lacht had evengoed op zijn dochter kunnen slaan, want wanneer hij over haar en het vaderschap vertelt, zie je het geluk in zijn ogen. With music streaming on Deezer you can discover more than million tracks, create your own playlists, and share your favourite tracks with your friends. Mensen zijn maar mensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts