woensdag 19 oktober 2016

Extra bundel kpn

Extra bundel kpn

Is je MB- bundel van je KPN Mobiel abonnement op? Bij elk abonnement krijg je gratis toegang tot duizenden. Breid KPN prepaid uit met verschillende prepaid bundels.


De bundel kun je bestellen wanneer je deze nodig hebt. Hierdoor is mijn mobiele internet bundel natuurlijk hard gegaan. Zodoende had ik gekozen om een extra bundel te kopen.


Kpn adverteert op de app bij deze bundels dat deze dagen geldig zijn. Mooi, dacht ik, want het was eind juli en dan. Met Prepaid mobiel internet van KPN kun je overal online zijn.


Met een extra Prepaid mobiel internetbundels doe je dit nóg voordeliger. Op deze pagina lees je alles over surfen en internetten met KPN Prepaid. Er zijn wat problemen met MijnKPN, waardoor het wellicht op dit moment niet lukt om een bundel aan te zetten. Normaliter kan je gewoon een product selecteren en dan extra opties kiezen. Ik ben, net als Clevegt, ook benieuwd welke bundel je probeert aan te zetten.


KPN Hussel als je ook Hussel Thuis hebt. Meerdere mobiele abonnementen? Regel al je abonnementen gemakkelijk op één plek. Jij bepaalt wat je nodig hebt en wat niet.


Mijn mobiele data was op, dus ik bestelde extra data. Ik had er nog geen gebruik van gemaakt en ook mobiele gegevens uitgeschakeld. Paar uur later krijg ik een sms dat mijn mobiele data op zou zijn.


Wanneer je naast je sim only-abonnement ook een KPN -pakket voor internet, tv en bellen voor thuis hebt, geniet je van de aantrekkelijke extra ’s van KPN Compleet. Je krijgt onder meer € - korting per maand op je mobiele abonnement, dubbel zoveel data en gratis onderling bellen. Je ontvangt nu €1- gratis beltegoed en dagen lang de 1GB bundel.


Dan krijg je niet maar maanden korting op Internet en elke maand korting op een entertainmentpakket naar keuze. Heb je al mobiel van KPN of Telfort? In MijnKPN beheert u eenvoudig uw abonnementen, facturen en persoonlijke gegevens.


Log direct in, daarna kunt u aangeven welke abonnementen of diensten van KPN u gebruikt. KPN mobiel biedt verschillende bundels met mobiel internet: van een paar GB per maand tot 100GB per maand. En mocht u geen behoefte hebben aan internet op uw telefoon, dan kunt u ook kiezen voor een bundel van 0GB. KPN abonnement met toestel vs. Kiest u voor een bundel van KPN , dan kiest u voor een mobiel abonnement van KPN.


KPN WiFi Gratis internet in Nederland via KPN WiFi. Juist omdat ik mijn data bundel geheel heb verbruikt wil ik graag mijn verbruik kunnen controleren, om zo de extra kosten binnen de perken te houden. Het moet toch wel op een manier mogelijk zijn voor zakelijke klanten om hun verbruik te checken? In de eerste alinea lees ik dat je iets schrijft over je bundel upgraden. Staat uw bestemming er niet tussen?


Informeer dan naar de zakelijke Mobiel Internet World bundel. Hoe werkt de KPN voordeellanden buiten de EU bundel ? Wanneer van de door u opgegeven nummers in een voordeelland komt en daadwerkelijk gebruikmaakt van mobiel internet, wordt €per 2MB gefactureerd. Ik heb gister een extra MB bundel aangevraagd ik krijg hier wel een bevestigings sms van dat ik mijn telefoon opnieuw moet opstarten en dat de bundel dan actief is. Achteraf krijg ik weer een sms dat mijn bundel op is. Terwijl de extra kosten wel toegevoegd zijn aan mijn factuur.


Extra bundel kpn

KPN schrapt extra kosten voor overschrijden datalimiet bij oude abonnementen. Altijd fijner om teruggeschroefd te worden in snelheid dan buiten bundel kosten extra bij te betalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts