maandag 10 oktober 2016

A met rondje eromheen

A met rondje eromheen

Is het mogelijk om in Word een cirkel te trekken rond een getal? Hoe kom ik af van ex balk van mijn lcd digital colour tv? How could i help a dog next door that is living in the balk yard with no water no food and no love? Ondertussen vermaken deze Rondje Eilanden gangers zich op het festivalterrein.


We hopen dat het weer mee blijft vallen vandaag! Sharvano heeft die dag iets geleerd met zijn hovercar en we konden even van de zonsondergang en alles eromheen genieten. Die voorste is dan sneller of met minder brandstof op bestemming.


Maar het gaat er niet altijd om, wie ergens het eerste is. Stel dat het om een rally gaat, met minpunten voor hoog. Ascii tekens maak je eenvoudig met Alt Codes op je toetsenbord. Leer hoe je snel speciale symbolen en vreemde tekens maakt door Alt Codes te gebruiken. Ik ben voor het eerst gaan haken met textielgaren.


Ik ben er inmiddels achter dat dat niet mijn favoriete garen is om mee te haken, maar ben erg blij met het eindresultaat. Op de parkeerplaats kunnen campers overnachten, er is stroom en je kunt gebruik maken van de toiletten in het hotel. We lopen wel een stukje de camping op, waar tentplekken zijn normaal gesproken. De picknicktafels staan op hun kant en het is duidelijk closed for the season. Iets later zien we waarom dat nu al is.


Er staat een gebouwtje met rode linten eromheen en aanplakbiljetten dat de vleermuizen niet gestoord mogen worden. Toen ik mijn auto terug kreeg is de medewerker met mij meegelopen naar de auto, een rondje eromheen gelopen en verteld wat er gebeurd was. Ik heb een half uur gewacht. Als extraatje hebben ze ook nog de auto van binnen uitgezogen. Het meest mooi uitzicht op de Sint Jan vanuit een straatje.


Dit vond ik erg attent. Zeker als de zon perfect staat of juist net onder gaat, prachtig is het dan. Den Bosch staat vol met kerken en steeds meer vinden een andere bestemming.


Mijn naam is Anita, getrouwd met Aart en mama van Jasmijn, Roos en Fleur. MET have invested years of expertise into the Roam, highlighted in both its fit and outstanding production. The adjustment options and airflow demonstrate similar high standards, which left the Award team convinced of this helmet’s worth. Dat is ook een leuke stad met veel fiets mogelijkheden.


Hier blijven we dan ook maal overnachten. Dan lopen we eens eromheen. Rondje van de zaak “Helaas meneer we zitten helemaal vol”, zegt de gastheer tegen mijn vader. Terwijl we ons al omdraaien vraagt hij of we met hem meelopen. Hij neemt ons mee naar de naastgelegen mergelgrot waar de feestzaal, keuken en wijnkelder zich bevinden.


In de wijnkelder heeft hij een plekje vrij. Een wandelingetje van ongeveer km rondom het nieuwe waterbuffer-gebied Dakhorst. Metene ThermometerThe Metene thermometer is a high technology medical thermometer for measuring eardrum and forehead temperature of human body via infrared rays emitted from the eardrum and skin surface, which.


Ik laat jullie mee genieten van haar avonturen! Ik vind het leuk als je een reactie plaats. Veel plezier met lezen en kijken. Met je handen eromheen boetseren en laten drogen.


Deze droogt lichtgrijs op, allesvuller droogt wit op. Na het drogen, heb ik m lichtjes geschuurd met een fijn schuurpapiertje. Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp.


A met rondje eromheen

Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Vorig jaar heb ik ook wat geƫxperimenteerd met een groententuin (eh, meer bakken). Maar straks hebben we een heleboel grond! Ik ga dan zeker experimenteren.


Ben wel heel benieuw want tot nu toe heb ik nog niet echt groene vingers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts