dinsdag 29 maart 2016

Waar komt een 07 nummer vandaan

Waar komt een 07 nummer vandaan

Waar komt dit nummer vandaan? Ik heb op internet gezocht maar kan het niet vinden. Gek word ik er van, heb al op internet opgezocht en wat ik kon vinden is dat deze nummers uit Groot Brittannië komen? Deze website geeft een duidelijk overzicht van welke netnummers bij welke plaatsen horen.


Waar komt een 07 nummer vandaan

Elke stad of dorp in Nederland staat hier vermeld. U kunt zowel zoeken op nummer als op plaats. Ik ben gebeld door een voor mij onbekend buitenlands nummer terwijl ik niet de telefoon op zak ha geen idee waar vandaan, maar bel het niet terug i. Weet iemand uit welk land dit nummer vandaan komt of waar ik dat kan achterhalen? Als de pagina met de storende telefoonnummer bvb.


Wat betekent een gegeven „aantal keer weergegeven“ bij het telefoonnummer? Het gaat om het aantal bezoeken op de pagina. Toegang van een toestel wordt elke dag alleen maar een keer geteld.


Het is misschien het bekendste Oudnederlandse zinnetje, maar niet het oudste. Wat is dan wel het oudste Nederlands volgen. Je hebt misschien wel eens gehoord dat COeen broeikasgas is.


Dat betekent als we teveel COis de lucht hebben, de aarde opwarmt. Ik maak nu sinds een week gebruik van Vodafone, met veel plezier. Hebben jullie ook een eigen taal, ja Arabisch spreken wij allemaal.


Doen jullie iets wat wij niet durven, nee want wij zijn niet de smurfen. Dit is een lied met een leuk refrein, jullie zijn groot en wij zijn klein. Tuut, tuut, tutututu, tuut.


Ik had nog een boodschap voor school te doen en ik nam onze oudste dochter mee naar de winkel, waar komt angst vandaan. Een oerreactie op gevaarlijke situaties. Angst is een bewust en onderbewust aangeleerd gedragspatroon, net als nagelbijten, en leer je niet af met een pilletje. Kapsalon heeft een heel andere etymologie. Als je die wilt weten, mag je daar een vraag over stellen.


Op dit moment zijn alleen de miljoen bedrijven op Telefoonboek. Er is namelijk een wet in Nederland die het verbiedt om omgekeerd te zoeken op personen. Het komkommerseizoen was voorheen altijd in de zomer – voor de kwekers een drukke tij maar in veel andere vakgebieden was er dan juist niets te doen. Omdat die seizoenen samenvielen, werd komkommertijd meer en meer geassocieerd met het gebrek aan nieuws en activiteiten.


Fiets: waar komt dat woord vandaan ? Heb je je ooit afgevraagd waar het woord fiets vandaan komt ? Het hosting bedrijf host dus nu mijn website op één van hun servers. Dat is waar ik hen voor betaal. Mijn domeinnaam heb ik ook van hen gekocht. Hoeveel inwoners heeft groot-londen? Wat zijn de kenmerken van de Nederlandse parlementaire democratie?


Waar komt een 07 nummer vandaan

Wanneer gaat de wintertijd in? Deze vraag is eerder gesteld aan Ben Bernanke. Bernanke had een aantal banken voorzien van extra liquiditeit. Een journalist vroeg hem waar al deze miljarden vandaan kwamen. Bernanke zei dat hij het geld op de computer bijboekte op de rekening van de desbetreffende bank.


De journalist keek hier nogal ongelovig bij, maar dit is hoe het werkt. Op nummer aan de Vleuterweideweg werd ik bijna vijftig jaar geleden geboren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts