donderdag 31 maart 2016

Chronische vermoeidheid na pfeiffer

Deze constateerde na mijn gratis abonnement op bloed testen, dat mijn Lever waardes ASAT en ALAT verhoogd waren. Daarvoor heb ik afgelopen woensdag een punctie laten doen om te onderzoeken wat er mis is. Al met al, blijf ik toch maar in een spiraal rond de symptomen van pfeiffer hangen heb ik het gevoel. Bestaat een chronische pfeiffer ? Chronische vermoeidheid of cvs?


Een zware, loden vermoeidheid die niet weg te slapen is, niet met voeding opgelost kan worden en die zélfs niet ‘tussen de oren zit’. Ik (53) heb een hele tijd terug pfeiffer en erna lange tijd chronische vermoeidheid gehad…. Een arts kan de diagnose chronische vermoeidheid stellen.


Amandelen knippen: dingen die je moet. De bevinding kan mensen met chronische vermoeidheid zowel lichamelijk als geestelijk geruststellen. Daarnaast zijn er verder reikende gevolgen.


Chronische vermoeidheid na pfeiffer

Pijn en vermoeidheid zonder duidelijk aanwijsbare oorzaak zijn de aanleiding voor een groot deel van alle doktersbezoeken – vaak met onbevredigend resultaat. Vermoeidheid die blijft aanslepen of niet verdwijnt door rust, is ab-normaal. Als er wel klachten ontstaan zoals keelontsteking, afwijkingen aan de lever, koorts en vermoeidheid , gaat dat vaak binnen – maanden over. Als de Pfeiffer niet over gaat. Maar sommigen raken niet, of niet volledig, over het virus heen en blijven last houden van vermoeidheid.


Doe hier de chronische vermoeidheid test! Hoe chronische vermoeidheid ontstaat is vaak onduidelijk. Vaak ontstaat CVS na een virusinfectie, zoals griep, ziekte van Pfeiffer of een ongeval maar ook een belangrijke gebeurtenis in je leven als verhuizing, nieuwe baan of overlijden van een dierbare.


Chronische vermoeidheid na pfeiffer

Langdurige stress kan ook een rol spelen. Dat was bij mij ook het geval. Ik had Pfeiffer en na een paar maanden was ik nog steeds erg moe.


Toen ben ik getest op cytomegalie en dat had ik inderdaad ook. Volgens een Belgische evaluatie-studie leidt deze benadering tot een negatief effect op het functioneren. Dit kan het begin van een chronische virale belasting zijn die meerdere jaren kan duren. Er zijn echter gevallen waar sommige van de symptomen van de ziekte, meestal - vermoeidheid en lethargie - worden opgeslagen tot een jaar of langer. Ook mensen met kanker kunnen last (blijven) hebben van vermoeidheid.


Tijdens, maar ook na de. Koorts, hevige beroerdhei vermoeidheid en keelpijn en opgezette en pijnlijke lymfeklieren behoren tot de symptomen. Er is geen behandeling tegen de Ziekte van Pfeiffer en goed uitzieken is dan ook van groot belang. Als je vaak keelklachten hebt, kan een Pfeiffer -test ofwel thuistest voor Pfeiffer raadzaam zijn. Bij chronische vermoeidheid bent u vermoeid zonder dat daar een duidelijke oorzaak voor is.


De klacht ontstaat al bij het opstaan en blijft de hele dag aanwezig. Ook als u genoeg slaapt, is er geen verbetering. Na jaar geplaagd te zijn door symptomen ten gevolge van fibromyalgie en artrose (veel pijn, stijfhei vermoeidheid en stemmingswisselingen), gaat het nu echt een stuk beter met me! Ik gebruik nagenoeg geen medicijnen meer en durf het leven weer aan! Ik mag rustig zeggen dat ik dit te danken heb aan de homeopatische behandeling van dhr.


Ik heb ook CVS gekregen na de ziekte van Pfeiffer. Nu drie jaar geleden, toen ik was en in mijn eindexamenjaar zat, kreeg ik pfeiffer. Inmiddels ben ik drie jaar verder en heb ik nog steeds last van vermoeidheid , concentratieproblemen enz.


Afgelopen zomer ben ik toch maar eens naar de huisarts gegaan en die toonde niet erg veel begrip. De klachten van de ziekte van Pfeiffer beginnen klein en worden steeds een beetje erger. Je hebt eerst keelpijn en opgezette klieren: in je hals, maar mogelijk ook op andere plekken.


De keelpijn houdt langer dan een week aan, terwijl deze bij een keelontsteking korter duurt. Minder bekende ziekte van Pfeiffer symptomen zijn oorpijn, oorsuizen, dikke ogen en oogontsteking, duizeligheid en diarree. Keelpijn en koorts gaan vaak na een paar weken over.


Het meest opvallend is. Andere ziekte van Pfeiffer symptomen zoals vermoeidheid , gezwollen lymfeklieren en een vergrote milt kunnen een stuk langer aanhouden. CVS is de naam voor ernstige vermoeidheidsklachten.


Er is niet altijd een verklaring voorhanden. Rust nemen helpt niet meer en de vermoeidheid kan een behoorlijke impact hebben op iemands sociale leven. Een relatie met het chronisch vermoeidheidssyndroom is niet bewezen. De vermoeidheid kan na het doormaken van Pfeiffer nog heel lang aanhouden.


Raadpleeg bij twijfel uw huisarts. Fosforzuur is in deze situatie één van de belangrijkste homeopathische middelen, ook één van de beste middelen bij chronische vermoeidheid na de ziekte van Pfeiffer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts