maandag 8 februari 2016

Mijn ex reageert boos

Mijn ex is nog steeds boos op mij. Hoe reageer ik het best? Het gebeurt vaak dat een ex nog steeds boos is na een relatiebreuk. Misschien hadden jullie de breuk niet zien aankomen. Je kan je ex dingen zeggen waar je achteraf spijt van hebt, maar andersom kan natuurlijk ook.


Als je je afvraagt ‘waarom reageert mijn ex niet meer en wat kan ik hier aan doen? Ik begrijp mijn ex niet! Wat een relatiebreuk je leert over je ex (en over jou) Je kunt veel leren van een relatiebreuk, zeker als het gedrag van je ex opeens verandert en je hem of haar niet herkent. Als je ex niet met jou op een normale manier wil communiceren, dan kan het zijn dat je ex zint op wraak. Boosheid over een situatie waar je geen invloed op lijkt te hebben, komt erg vaak voor.


Het is moeilijk om daar op een positieve manier mee om te gaan. Als ik boos tegen haar zou zijn heb ik alleen mij zelf er mee door dat zij me dan of wel negeert of erger boos terug doet. In dit geval is jullie relatie uitgegaan, maar je blijft jouw ex regelmatig berichtjes sturen.


Mijn ex reageert boos

Je vraagt je af ‘waarom blokkeert mijn ex mij niet? Mijn dochter is getrouwd met een narcist, ik herken hem in bovenstaand artikel. In ons geval ben ik (de schoonmoeder) het slachtoffer.


Het ergste is misschien nog wel, dat jouw wanhopige pogingen om weer samen te komen met je ex , er alleen maar voor zorgen dat de afstand tussen jullie alleen maar groter en groter wordt. En hij het voor je gaat fixen. En waar je boos over mag zijn?


Mijn ex reageert boos

Ik krijg deze vraag soms van vrouwen. Uitleg geven over wat er gebeurd is tussen jullie. Wees wel voorzichtig, zodat je niet negatief of gekwetst overkomt. Merk je dat jouw ex slecht reageert op jouw antwoorden?


Kan ik mijn ex blijven negeren? Dagelijks krijg ik tientallen vragen binnen van vrouwen, maar vandaag kwam ik een hele hoop dezelfde berichten tegen. Hierdoor weet je waarschijnlijk wel waar je ex goed op reageert en wat je ex aantrekkelijk vindt.


Je hebt al eens een relatie met elkaar gekregen, dus je weet in principe al wat je moet doen. Zomaar een greep uit de e-mails van vrouwen die dagelijks bij me binnen rollen. Wees daarom ook een beetje geduldig, en word niet boos als je ex niet binnen minuten reageert. Jouw ex zal daarom niet de neiging voelen om direct op jouw berichtjes te reageren.


Bonus: Wat te doen als hij boos is op je? Je vindt hem in dit geval oprecht leuk, dus weglopen is geen optie. Die winkel waar ze Apple spullen verkopen, maar zich net geen Apple Store mogen noemen. Dan kun je het best goedpraten, bijvoorbeeld door te zeggen dat je druk bezig was of even iets anders aan je hoofd had. Ik maakte vanmorgen even een rondje door mijn inbox.


Tip 18: Gedraag je zoals aan het begin van jullie relatie. Hij reageert niet meer. Het is alsof mannen een geheime conventie hebben geha waarop ze hebben afgesproken zich allemaal als ploerten te gedragen als het op appen aankomt. Je moet beseffen dat jullie geen relatie meer hebben, en dat je niet meer de belangrijkste persoon in het leven van je ex bent. Het gedrag van mijn ex heeft invloed op de kinderen.


Mijn vriendin maakt zich daar ook erg zorgen over. Het heeft ook geleid naar behoorlijke spanningen tussen ons. Om de boel te laten rusten en tot on zelf weer te komen kozen we om alleen elkaar te zien wanneer de kinderen bij mijn ex zijn.


Mijn ex reageert boos

Zegt man nou nee de grap van dag is dat ze mijn ex -vrouw hebben gebeld en dat zij mij gebeld heeft (zij hadden vroeger ook daar hun hypotheek) vervolgens zegt hij dat het niet erg is omdat ze er gelukkig niet boos om is geworden en dat hij t ook wel grappig vond. Dat schoot volledig in mijn verkeerde keelgat, want ik vind het wel erg. Gedurende maanden stuurde ik ook brieven naar mijn dochters, met de hele waarheid over wat er met hun vader aan de hand is en wat er is gebeurd in ons huwelijk.


Onlangs kreeg ik daar één reactie op waaruit bleek dat ze gewoon mijn brieven hebben verzameld om aan hun extreme narcist van een vader door te geven. Sinds drie jaar zie ik mijn dochter niet meer. Het begon op ‘een overdrachtdag’, jargon bij co-ouders voor de dag waarop een kind normaal gesproken van het ene naar het andere huis verhuist.


Afgelopen maand is mijn ex met een ander gegaan hier heb ik mij bij neer gelegd. Ik heb ook ruzie met mijn ex. Kort geleden is het mij overkomen dat ik ook met een andere jongen ben gegaan. Dit keer werd mijn ex heel erg boos , en verwijt me allemaal dingen, waarom?


Justin Bieber houdt het niet stil en reageert op de comment, wat wij helemaal begrijpen. Waarom zou ik mijn hele leven met iemand willen delen in een huwelijk, om vervolgens terug te gaan naar mijn ex ? Ook zegt de boy nog iets liefs over zijn ex , Selena Gomez. Ik word door mijn ex -vriendin beschuldigd van narcisme. Indien je ex onverschillig reageert dan kun je daaruit opmaken dat je weinig kans meer maakt, terwijl tekenen van affectie juist weer perspectief zal bieden. Als algemene richtlijn zou je twee weken tot een maand moeten wachten voordat je weer contact met je ex opneemt.


Door als eerste contact op te nemen of te snel contact te zoeken, zend je de boodschap uit dat jij je ex mist, wat gek genoeg niet de boodschap is die je zou moeten uitzenden als je wilt dat je ex jou gaat missen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts