dinsdag 9 februari 2016

Facebook profiel onvindbaar maken

Facebook profiel onvindbaar maken

Hoe kan je jezelf onvindbaar maken op facebook ? Maar wie mag dat allemaal zien? View the profiles of people named Mijn Profiel. Connect with friends, family and other people you know. Share photos and videos, send messages and get updates. In dit artikel leggen we uit hoe dat in zijn werk gaat.


Je profiel en instellingen Namen. Vindbaarheid op e-mailadres en telefoonnummer. Oude berichten en foto’s verbergen. Je wilt je oude berichten en foto’s ook onzichtbaar maken voor buitenstaanders, hoe doe je dat? Maak een persoonlijk profiel aan.


Een persoonlijk profiel maak je aan onder je eigen naam. Als je verder niets wilt doen met je. Vul nu de gegevens van je doelgroep in. Dat ontdekte onderzoeker Jeremy Burge.


Facebook profiel onvindbaar maken

Ik kan nergens vinden dat ik dit uit kan schakelen. Eigenlijk wil je professionele gegevens met LinkedIn zo zichtbaar mogelijk maken. Unsubscribe from Ken Beimer? Waarschijnlijk heeft dit te maken met de privacy instellingen in mijn fb account. Weet u hoe ik dit kan veranderen, zodat mijn fb account wel weer vindbaar is voor zoekmachines?


Deze functie wordt binnenkort echter verwijderd door de sociale netwerksite, aldus chef privacy Michael Richter in een blogpost. Uit de praktijk blijkt namelijk dat dit soort ‘losse’ pagina’s vroeg of laat problemen gaat geven. We leggen uit hoe je dat doet!


Ik pas niet meer in de “community richtlijnen” door hetgeen ik post. Dus als je niet elke dag een outfit of the day of een mooie zonnige bikinifoto aan een schoon strand door mensen hun keel ramt, pas je er niet in. Je deactiveert je profiel door naar ‘account instellingen’ te gaan rechts bovenin je profiel. Links klik je op beveiliging. Zo niet, type dan je bedrijfspagina in het zoekveld.


Ga naar je bedrijfspagina en begin met het uploaden van je foto, of bedrijfslogo. Ga terug naar je persoonlijke facebook page (klik op ‘ profiel ’). De komende weken wordt de optie definitief.


Dat lijkt Instagram niet te zinnen. Het profiel van de sympathieke kapster werd zo goed als onvindbaar gemaakt, een praktijk die ‘shadowbanning’ wordt genoemd. Daarop kunt u een zogenaamd profiel aanmaken. Dat is een eigen webpagina, of aantal pagina’s, waarop u informatie over uzelf plaatst. Persoonlijke info, zoals uw naam en leeftij of ook uw hobby’s en andere bezigheden.


FB geeft hiervan een melding en ik kon mijn wachtwoord resetten als ik het niet was. Jitske Van de Veire (26) pleit op Instagram al langer voor wat meer positiviteit over het vrouwenlichaam. En dat doet ze door af en toe ook zelf een streepje naakt te tonen. Je kunt de app op ieder moment van je telefoon of tablet verwijderen.


Facebook profiel onvindbaar maken

Door Messenger te deïnstalleren verwijder je automatisch ook alle data van de. Je playlists en activiteit delen. Nieuwe playlists automatisch openbaar maken : als je nieuwe playlists maakt, worden deze automatisch openbaar gemaakt.


Dit kun je op elk moment uitschakelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts