vrijdag 5 februari 2016

Maand time out relatie

Realiseer je dat je de deur verder open zet naar een definitieve scheiding. Het is daarom raadzaam ook tijdens de time - out met elkaar te blijven communiceren. Je kunt afspreken dat je het niet over de relatie hebt, of niet over de toekomst. Maar helemaal geen contact werkt meestal niet bevorderen.


Kan een time - out verstandig zijn voor je relatie ? Benut de time - out goed. Als je ervoor gekozen hebt om een time - out te nemen in je relatie , dan is het geen kwestie van zomaar een maand afstand nemen. Het is vaak aan te raden om een relatietherapeut in te schakelen, deze kan jou en je partner optimaal helpen met het vinden van het beste traject. De relatietherapeut kan een goede inschatting. Relatie burn- out - Relatie time - out.


De gespannen situatie waarin jullie je bevinden heeft vaak te lang geduurd. Hierdoor zijn mensen in dit soort situaties vaak erg emotioneel en hebben ze vaak slaapproblemen, concentratieverlies en eetproblemen. Dit soort verschijnselen zijn te vergelijken met die van overspannenheid en burn- out. Dat doseren we nu veel beter. Door die time - out heb ik tegelijk beseft dat je iets pas mist als je het niet meer hebt.


Maand time out relatie

Een time - out betekent niet dat je tijdens de tijdelijke split geen contact meer met elkaar hebt, want dan is je relatie sowieso gedoemd om te mislukken. Hallo Ik heb samen met mijn vriend een time out van maanden in onze relatie. We krabbelen nu langzaam op van geen Contact en als er contact was geforceerd contact, naar nu luek contact en elkaar meer begrijpen en ruimte geven.


Je spreekt af een maand gescheiden te leven, met eens per week een samenkomen. Afspraken tijdens de time out. Als jullie een time - out afspreken dan is het belangrijk dat je hierover goede afspraken maakt.


Als er kinderen zijn en papa of mama gaat tijdelijk ergens anders wonen dan moet er een goede omgangsregeling worden getroffen. Maar ik kan dan wel zeggen dat ik alles heb geprobeert om mijn relatie te redden. Je zit met personen in een relatie ,en alleen heeft het geen zin.


Zodat de balans tussen de mannelijke en vrouwelijke energie in jou zich kan herstellen en daarmee ook de relatie met jouw. Een time - out heeft geen zin als… Veelal is een time - out niet de juiste manier om tot de keuze te komen om wel of niet door te gaan met een relatie. Jessica meende dat haar relatie over was.


Maar toen zij en haar man een time - out namen van elkaar, en zelfs lachend de verhalen over hun mislukte dates met elkaar bespraken, merkte ze dat ze hem miste. Burnout door je relatie : Een gezonde relatie voegt veel toe aan je leven. Daarop is hij afgekomen met de maand time out te nemen.


Hij beweert dat hij lang nagedacht heeft over het stoppen van onze relatie en hij écht beslist had om dat te doen, maar doordat ik hem seksueel heb verrast en hem gezegd heb dat ik nu pas besef wat ik aangericht heb , heeft hij gezegd dat hij tijd nodig heeft om hierover na te denken. De positieve time - out die leidt tot een verbetering van de relatie na een periode van bezinning. Hier wordt de break een tijd van herstel, van heling.


Van opnieuw op krachten komen en daarbij de zaken in het juiste perspectief kunnen of willen zien. Ik ben nu hiermee aan het werk en hij ook (in goed samen overleg hebben we dit namelijk besloten). Ik mis mijn vriend die ik zelf een maand geleden uit onmacht de deur heb uitgezet om hem te laten. Wanneer is afstand nemen niet meer gezond? Mijn vrouw lijkt te vinden dat ik voor haar moet vechten en lijkt mijn (niet-seksuele) interesse wel te waarderen.


Maar ik vind dat ikzelf ook wat meer uit de relatie moet krijgen, maar dat zeg ik haar niet, zeker niet in de time - out. Hierover praten zou weer alles op het spel zetten. Hoe krijg ik het weer op de rails met mijn vrouw? Time out : m aak duidelijke en acceptabele afspraken. In dit soort situaties kan de time - out leiden tot een meer evenwichtige beslissing.


Daarom is het belangrijk dat de relatie time - out geven een kop en een staart krijgt. Voor één van de partners zal de time out namelijk meestal als een bedreiging van het “ relatie bestaan” worden ervaren. Een relatie time out van meer dan maand raden wij af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts