vrijdag 18 december 2015

Messenger verzonden maar niet afgeleverd

Messenger verzonden maar niet afgeleverd

Heb het nog even getest en mijn man krijgt een melding dat er er een bericht is maar ik zie nergens bij mij staan verzonden om. En verzenden is wat anders afgeleverd. En gelezen is als ie hem echt heeft geopen dat zie ik wel.


Het blauwe vinkje is dan wanneer het wel afgeleverd , maar nog niet bekeken is. Al andere social media geprobeerd? Messenger berichten blijven op verzonden staan. Wel verzonden , ook geleverd maar niet ontvangen? Een wit rondje met een v, in plaats van een blauw bolletje.


Als status staat er een halve dag later nog steeds dat het bericht alleen maar verzonden is en niet geleverd. Als iemand waarmee ik geen vrienden ben op facebook maar wel al een heel gesprek mee heb gehad mij een berichtverzoek stuurt op messenger omdat ik diegene niet meer wil spreken en dus in de verzoek optie Heb gezet, wat de status precies zichtbaar is voor een volgend bericht. Ook kun je op deze manier zien of ze überhaupt zijn aangekomen.


Die icoontjes vind je hieronder. Daaronder zie je dat in het linker gesprek het bericht is aangekomen, maar niet gelezen. Soms is er een andere reden dat je bericht niet verzonden kan worden, en helpt het niet om opnieuw op het rode uitroepteken te drukken.


In dat geval moet je de instellingen van je apparaat controleren. Het kan namelijk zo zijn dat je apparaat niet geconfigureerd is voor het versturen van het type bericht dat je probeert te verzenden. Wanneer iemand met wie je een gesprek hebt, een chatbericht ziet dat je hebt gestuur wordt dit gemarkeerd als bekeken. Dit wordt weergegeven dankzij bolletjes bij de berichten. In deze tip lees je wat elk bolletje betekent.


Messenger verzonden maar niet afgeleverd

Dat een bericht verzonden is betekend nog niet dat t ook bij de ander is aangekomen. Er is een verschil tussen een verzonden bericht en een afgeleverd bericht. Nou de reünie vindt binnenkort plaats maar nog steeds kreeg ik geen gehoor.


Tweede bericht dan maar gestuurd vorige week en deze werd verzonden maar er staat geen afgeleverd deze keer. Heb begrepen dat dit een veel voorkomemend probleem is bij niet vrienden. Dus dat het op eoa manier niet makkelijk te vinden is. Ik heb naar diverse mensen berichten verstuurd via facebook messenger.


Deze personen heb ik niet als vrienden in mijn lijst en ook heb ik geen gezamelijke vrienden met deze personen. Hiervoor kunnen een aantal oorzaken zijn: De persoon aan wie u het bericht hebt gestuur heeft geen Apple apparaat. Message is uitgeschakeld op uw apparaat of dat van de ontvanger. Als je een vinkje in een witte cirkel ziet, betekent dit dat je het bericht hebt verzonden en dat het onderweg is. Waarom is er geen mogelijkheid om een mail die reeds verzonden maar nog niet bekeken is, of een Whatsapp bericht dat verzonden maar nog niet gelezen is, te annuleren?


Android Beveiliging en privacy. Wanneer je chatbericht is afgeleverd , wordt het gemarkeerd als verzonden. Als je chatbericht niet is verzonden , zie je een bericht dat het niet is verzonden en beschik je ook over de mogelijkheid om het chatbericht opnieuw te verzenden. Een officiële manier om die functie af te zetten bij de app-instellingen is er niet , maar er. Bovendien kan een bericht zich na ontvangst vanzelf verwijderen.


Met een speciale app kun je de berichten verwijderen uit de telefoon van de. Met deze stapt hoopt het sociale platform dat gebruikers. Je kunt het niet meer het geprek niet meer bekijken. Berichten verzonden vanuit de iMac (o.k. Beta versie) worden niet afgeleverd (uitroepteken) Vraag: Hebben jullie dat ook gemerkt?


Mijn instellingen staan goed. Van de in totaal berichten die ik er vind zijn er spam. Daar kan het niet aan liggen.


De overige berichten zijn van mensen die ik niet ken maar wel een normale vraag hebben gesteld. De box uitlezen heeft dus zeker wel zin maar je zult er geen bericht gaan tegenkomen dat de je staatsloterij hebt gewonnen. Het probleem is dat de persoon al online is gega.


Niet permanent verwijderen dus, maar deactiveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts