vrijdag 6 september 2019

Slaap lekker schat

Slaap lekker schat

Voor meer info ga je n. Ik stuur je een kusje om te slapen. Ik geef je er twee om te dromen. Maar ik schenk je oneindig veel kusjes om morgen wakker te worden met.


Zij wil hem de kans geven zijn zoon te ontmoeten voor he. Kate Bauers is er trots op dat ze haar baan in de geschenkenwink. Slaap lekker, schat book. Acht jaar geleden werd Nova draagmoeder voor haar beste vriend Mal en zijn vrouw Stephanie. Halverwege de zwangerschap bedacht het paar zich plotseling en liet Nova zwanger, bang en alleen achter.


Get this from a library! Welterusten, slaap zacht en fijne dromen, dat wens je toch iedereen toe? Hartstikke leuk om te sturen. Tijdens de zwangerschap beslissen zij echter dat ze de baby niet meer willen. Daar sta je dan, helemaal alleen en doodsbang voor wat je te wachten staat.


Slaap lekker schat

Een kind waar je niet voor hebt gekozen, moet je plots helemaal alleen opvoeden. En je beste vrien die ben je kwijt. Ik wou je nog wat zeggen voor het slapen gaan. Dat je altijd bij me bent in gedachten, door ontelbaar vele nachten. Nachten dat ik denk aan jouw prachtige ogen en lieve lach, dat wat ik zo graag mag.


Dat heerlijke koppie en leuke stem, waar ik zo gek op ben. Dat neem ik in gedachten altijd mee, dat helpt me door de nacht. In het Engels zeg je slaap lekker als je zegt “Good night”, “Sweet dreams” of “Sleep well”. In het Duits zeg je slaap lekker als je zegt “Guten nacht“, “Schlaf gut” of “Angenehme Nachtruhe. Doodsbang om haar man te verliezen vroeg Stephanie hem alle banden met Nova te verbreken.


Contextual translation of slaap lekker lieve schat into English. Human translations with examples: the world! Die momentjes ’s avonds zijn goud waard. Wanneer jullie nog even de dag overlopen en die oogjes slaperig. Bekijk het bord Lekker koesen van aukjetamminga op Pinterest.


De nacht is gekomen, maar toch zie ik je straks weer in mijn dromen. Sluit nu maar je ogen en droom maar zacht, tot de ochtend weder is gekomen. Kies nu uit duizenden gedichten, helemaal gratis. Dagelijks nieuwe gedichten.


Twaalf jaar gelden mocht ik haar gaan verzorgen, en het was niet bepaald liefde op het eerste gezicht. Ze was eigenwijs, koppig, mensenschuw en heel erg wantrouwig. Ik sta op het punt in slaap te vallen en dacht er net aan hoe mooi je bent. Dit is een eenvoudige maar effectieve slaapwel tekst die zowel lief als zorgzaam is.


Droom prachtige dromen vanavond. Dorothy Koomson (auteur), Karin Pijl (vertaler) Zet op lijst. In deze Vier van Plevier krijg je vier tips hoe je goed kunt slapen.


Je leert ook waarom slaap lekker goed voor je is. Recensie: De eerste pagina begint met een dankwoord en meteen daarna een voorwoord in de eerste persoon enkelvou ik. Als lezer heb je geen idee wie dat is. Ik kijk elke nacht naar je, dan lig je heerlijk te slapen. Een glimlach om mijn mon want je moest even gapen.


Ik trek de deken over je heen, onbewust zoek je je spookje. Dan denk ik bij mezelf, daar ligt een schitterend hoopje. Een meisje die eens voor haar leven vocht, dat kun je nu niet meer aan haar zien.


Slaap lekker schat

Doorheen deze periode heb ik al heel wat woordjes in het Surinaams geleerd. Het Sranantongo begint me meer bekend te klinken, hoewel ik er nog steeds weinig van versta.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts