maandag 23 september 2019

Samson en gert op reis

Marlène wordt ziek, dus gaat de reis voor het drietal niet door. En daar heeft Gert geen zin in. Danny Verbiest, Gert Verhulst en Hans Bourlon - Muziek: Johan Vanden Eede) Creatieve team.


Maak jouw bezoek aan de Afscheidsshow compleet! Wat anderen zeggen Dutch: WILLEWETE. OP REIS MET HET VLIEGTUIG (met uitklappagina en flap) - Pierre Winters: Informatief prentenboek over het reizen met een vliegtuig, waarin de vakantiereis van de kinderen Kasper en Hanna centraal staat. Samson bestaat jaar.


Tekeningen en stripbewerkingen door Jean-Pol en Wim Swerts. De stripreeks werd uitgegeven door Studio 100. Fahd en Raaf hebben een prijs gewonnen! Ze mogen mee met het vliegtuig maar ze weten niet waar de reis naar toe zal gaan. En hoe werkt dat eigenlijk, op reis gaan met een vliegtuig en wat doet een stewardess?


Hanssen grew up with three older brothers in the neighbourhood of Antwerp. Mooi, de wereld is mooi Zo mooi, zo mooi Zo bie ba boe ba beestig mooi De wereld is mooi Zo mooi, zo mooi Zo bie ba boe ba beestig mooi Duizend rode luchtballonnen Vliegers vliegen in de wind Samen in de zon wat zonnen Haast je want het feest begint Oliebollen, suikerspinnen Veel te veel het kan niet op Kom naar buiten, blijf niet binnen Zet de boel maar op z`n kop We lopen door de straten. Ga op reis met de gele ballon! Dit pakket bevat reken- en taalactiviteiten bij het boek ‘De gele ballon’ van Charlotte Dematons voor een aanbod aan activiteiten van twee weken. Ga met Bumba en zijn vrienden op wereldreis naar the Far West, Afrika, Sneeuwland en Azië.


Geniet van deze avontuurlijke theatershow voor de allerkleinsten. Bumba gaat op reis en kleine Pim mag mee. Het is voor hem een droom die in vervulling gaat, totdat ze Babilu kwijtraken. Samen gaan ze hem zoeken en trekken ze de wereld rond.


Samson en gert op reis

Bekijk meer ideeën over Vervoer thema, Oude tv en Winterpret. Hij heeft zin in een nieuwe uitdaging en opent een reisbureau! Hij moet dus een veel goedkopere manier zoeken om zijn klanten een leuke vakantie te geven! G : het was weer ongelooflijk regenweer.


Studio 1TV Studio 1TV is een plek vol spannende avonturen, coole vriendschappen en de leukste humor! Want Studio 1TV dat is de allerleukste kinderzender van het hele lan met al jouw favoriete Studio 1helden op één plek. Het liedje is gecomponeerd door Johan Vanden Eede en geschreven door Gert Verhulst en Hans Bourlon. Op Ketnet kan je dagelijks de avonturen van dit vrolijke duo beleven! Ze zijn tijdens de Kerstvakantie samen in een chalet in de sneeuw.


Reis naar de Far West2. Gert kan echter niet aan de verleiding weerstaan en gaat een ritje maken. Maar dan gaat de fiets stuk. Ik wil geen modderige wegen meer Ik wil een zonniger klimaat. Toen zijn we dadelijk op reis gegaan Met een vliegtuig en ziezo Nu leiden wij een paradijsbestaan In het land van buenas dias van tequila’s en tortilla’s In het mooie Mexico.


We hoeven niet naar de tv Olé! We zitten lekker aan de zee Olé! Mijn liefde zal nooit verdwijnen Nog in geen 10. Dus waarom zou ik dat dan verzwijgen Ik hou zo van haar. Ik ben verliefd Iedereen mag het weten Ik ben verliefd daarom zing ik zo luid Ik ben verliefd ‘k Heb het altijd verzwegen Ik ben verliefd maar nu.


Samson en gert op reis

Songtekst Zigge zagge zigge zagge zigge zagge zomer Zigge zagge zigge zagge zigge zagge zomer Zigge zagge zigge zagge zomerpret Blijf niet liggen kom uit bed Zigge zagge zigge zagge zigge zagge zomer Zigge zagge zigge zagge zigge zagge zomer Zigge zagge zigge zagge zomerpret Ik heb mijn tent al opgezet Wie gaat er met ons op reis naar het zomerparadijs In een tent of bungalow word het weer. Alberto en Octaaf op eigen benen. Overal op de wereld zingen en wiegen papa’s en mama’s hun kinderen in slaap.


De rol van Gert wordt vertolkt door Gert Verhulst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts