woensdag 30 januari 2019

Partner en ik leven langs elkaar

Eenzaamheid versus Langs Elkaar Heen Leven Hoewel langs elkaar heen leven gepaard kan gaan met eenzaamhei wil ik in dit blog een duidelijk onderscheid tussen de twee maken. Langs elkaar heen leven kan makkelijk leiden tot eenzaamhei als je het tij niet tijdig weet te keren. Lees het blog over eenzaamheid als je daar meer over wilt weten. Leven jij en je wederhelft compleet langs elkaar heen? Dat kan hierdoor komen.


Dit is voor iedereen die denkt: het is niet meer zo vurig en intens als het geweest is tussen mij en die wederhelft van mij. Sinds de geboorte van onze dochter hebben ik en mijn partner er een uitdaging bij gekregen: elkaar. Door het plezier met onze dochter en de zorg voor haar raakten we regelmatig elkaar kwijt. We leefden steeds meer langs elkaar in plaats van met elkaar.


Enkele weken terug was het hoogtepunt. Eigenlijk merk ik steeds meer dat we langs elkaar heen leven , ik doe mijn dingen en hij de zijne. We hebben het erg druk met de kinderen te helpen met huiswerk en daarnaast werke we allebei veel maar heb ik het gevoel dat toch alles op mij neerkomt. Hallo,het probleem in onze relatie is dat wij langs elkaar heen zijn gaan leven.


Van langs elkaar heen leven naar liefdevol samenzijn. Ik weet hoe spannend het kan zijn om open met je partner te delen wat er diep van binnen in je omgaat. Jullie hebben je erbij neer gelegd dat jullie niet dichter bij elkaar kunnen komen en leven langs elkaar heen.


Diepen van binnen ben je eenzaam en ongelukkig. Welke gevolgen je ook herkent, diep van binnen voel jij je eenzaam en ongelukkig. Je verlangt naar liefdevolle aandacht, begrip en intimiteit. We leven al een tijd langs elkaar heen. Ik ben gestopt bij te houden met hoe lang we geen sex meer hebben gehad.


Partner en ik leven langs elkaar

In het begin wilde ik daar nog wat aan doen en vond ik het erg, nu vind ik het wel best. Hij doet zijn ding: vooral spelen op zn computer, eigenlijk elk vrij moment. Als jullie als broer en zus met elkaar omgaan, is de kans groot dat jullie samen op de bank zitten en elkaar afwisselend een hand doritos en een lepel roomijs door de strot duwen. Althans, als ik de statistiek moet geloven.


Het merendeel van de Nederlanders is te dik. Nieuw leven voor uw relatie. Last van een korte relatiedip? Ik wil u graag helpen met relatietherapie als u elkaar niet kwijt wilt, maar op deze manier niet verder kunt.


Partner en ik leven langs elkaar

De laatste tijd zijn we alles behalve verliefd. De jongens vinden het ook steeds ongezelliger thuis, vreselijk vind ik het! Spanningen ‘We hebben geen oog meer voor elkaar.


Wel weer het ik ben niet goed genoeg voor je verhaal als voorheen overigens… Daarom heb ik nu besloten uit elkaar te gaan en over maand weer eens te gaan praten. Probeer daarom tijd voor elkaar vrij te maken en leuke dingen te doen. Want ook als je moe bent, geen zin hebt en liever op de bank blijft liggen is het goed om energie in je relatie te stoppen. Kleed je mooi aan en ga samen uiteten, naar de film of naar het theater.


Partner en ik leven langs elkaar

Jullie leven langs elkaar heen Jullie hebben het druk. Hoe belangrijk je relatie voor jou is, dat is heel persoonlijk. Terwijl ik dit schrijf zijn Billy en ik dertien jaar samen. En ik weet dat mijn relatie met Billy al dertien jaar het belangrijkste in mijn leven is.


En in dat licht zijn de andere zaken – werk, entertainment en andere bezigheden – minder belangrijk. Hoe langer je elkaar kent, des te meer je van elkaar te weten komt. Misschien kom je er wel achter dat jullie toch wel van elkaar verschillen en soms andere prioriteiten hebben.


Dit kan ervoor zorgen dat je vaker onenigheid krijgt met je partner en dat jullie hierdoor uit elkaar groeien. Ik heb veel stellen uit elkaar zien gaan zodra één van de twee stopte met het drinken van alcohol,” vertelt de Amerikaanse psychotherapeute Tina Tessina. Want, alleen de Media en rechtse politici die ons perse wilt laten geloven dat wij langs elkaar leven. Ik heb autochtone collega’s, kennissen, buren en vrienden, wij leven met elkaar en maken grapjes en genieten wij van alles en nog wat….


Mijn vriend en ik groeien de laatste tijd steeds meer uit elkaar en ik begrijp er niks van. Ik probeer het hem de hele tijd naar de zin te maken en ik verzin keer op keer leuke dingen om samen met hem te doen. De afgelopen twee weken zegt hij dat hij zich moet focussen op z’n werk.


Hij kijkt niet eens naar me om! Mijn partner is altijd moe geweest, dit is niet mogelijk, opgenomen in zijn huis. Helaas sluipt de verveling vroeg of laat elke liefdesrelatie binnen. De allernieuwste mode trends. Dan kies je niet voor het huwelijk, maar voor het gemakkelijke leven door van walletjes te eten.


Ik wens je heel veel sterkte en succes toe! Met vriendelijke groet, Roberta.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts