vrijdag 28 december 2018

Ing rentepunten zonder bijbetalen

Ing rentepunten zonder bijbetalen

We zien dat je een browser gebruikt die minder goed werkt met de ING winkel. Kun je met de rentepunten van ING iets kopen zonder bijbetaling? Ik zit al m’n hele leven bij de ING en heb meer rentepunten dan ik ooit zou kunnen uitgeven. Maar inderdaa het zijn vaak kortingen op luxe producten.


Af en toe kijk ik wel in de gratis categorie voor kortingsbonnen, dat kan nooit kwaad. Helaas kan je de punten niet doneren aan een goed doel zonder daar ook zelf geld bij te leggen. Letterlijk voor van alles en nog wat. De ruim 2verschillende voordeelbonnen zijn in twee groepen onder te verdelen, met of zonder bijbetalen. Is het misschien een idee om de rentepunten die je krijgt bij ING eens onder de loep te nemen?


Ing rentepunten zonder bijbetalen. Dit noemt men het presenteren van een sigaar uit eigen doos. Spaarbaak - Wat kan ik op mijn rentepunten krijgen zonder bijbetaling? ING punten is de naam van het spaarprogramma van ING.


Sommige producten waaruit gekozen kan worden zijn gratis, voor anderen moet worden bijbetaald. Tot nu toe moest er altijd bijbetaald worden, waardoor veel klanten de punten als nutteloos ervoeren. De enige optie die ze nu hebben is bijvoorbeeld een lidmaatschap betalen met rentepunten , en daar zit ik niet op te wachten.


Er is een hele lijst met waardebonnen zonder bijbetalen bij ING. Vroeger was rentepunt ongeveer een cent waard. En kon je zaken zonder bijbetaling uit de ING rentepunt winkel krijgen.


Alleen toen had ik er niet zo veel. Kennelijk heeft de ING moeite met haar ethische principes. Rentepunten hebben geen vervaldatum en blijven dus geldig. Want ING is niet alleen bekend van het dakpannensysteem maar ook van de laagste rente en duur geprijsde artikelen die voor je rentepunten kunnen worden gekocht.


Tenminste als ze nog niet vervallen zijn. Dit schrijft ING op haar website. En maximaal ING -waardebon per bestelling, maar dat is dus geen cadeaubon. Gewoon cadeau doen, net als dat je airmiles kunt sparen voor stichting AAP. Echt omzetten in geld kan niet - lees hun algemene voorwaarden, daar staat dat in.


Ing rentepunten zonder bijbetalen

Wat er het dichtste bijkomt, is een waardebon kopen in hun rentepuntenwinkel. Met rentepunten kunt u producten kopen bij de ING rentepuntenwinkel. Met uw rente punten koopt u producten al voor maximaal de helft in euro’s en de andere helft betaald u met de gespaarde rentepunten. Ik heb pas een ING -rekening geopend en heb blijkbaar 5. EUR op mijn spaarrekening heb staan (dat bedrag was het kado bij het storten van je salaris bij de ING ). Best een goede deal als je normaal gesproken per euro rente 1rentepunten kado krijgt! Ik ga binnenkort mijn rekening bij ING beeindigen en heb nog een ruim aantal rentepunten beschikbaar.


Misschien kan ik hier mensen nog blij maken met wat waardebonnen? Je kunt nu met je rentepunten kortingsbonnen kopen en zodoende met korting producten uit de JBL shop kopen. Iedereen die een spaarrekening bij de Postbank, nu ING , heeft kent ze wel, de rentepunten. Met deze rentepunten wordt vaak niet veel gedaan omdat je voor de artikelen uit de rentepunten -winkel nog veel moet bijbetalen. Hoeveel kun jij lenen voor een huis?


Via websites als vergelijk. Nu heb ik een leuk aantal rentepunten , maar ik heb geen idee wat ik er (voordelig) mee moet kopen. Veel producten die ze aanbieden heb ik niet nodig of zijn me nog te duur. Zijn er hier mensen die wel eens iets hebben gekocht (met korting) met deze rentepunten ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts