woensdag 26 december 2018

Hsp vrienden gezocht

Vaak kiezen we andere HSP als vrienden omdat zij ons begrijpen en goed kunnen aanvoelen. Je hoeft je bij een ander hooggevoelige persoon helemaal niet anders voor te doen dan je bent. Voor een HSP is begrepen en gehoord worden iets wat haast een levensbehoefte is.


Van echte, dierbare vrienden met wie je echt alles kunt delen heb je er niet veel nodig. Als je één, twee of drie echte vrienden hebt, heb je hier vaak voldoende aan. Een vriendschap dient ook onderhouden te worden en dit kost tijd. Het is iets wat wederkerig is dus je geeft oprechte aandacht aan jouw vrienden en verwacht dit ook terug.


Hallo Allemaal Mijn naam is Natasja, ik ben een alleenstaande moeder van jaar. Mijn lieve dochtertje is bijna jaar oud. Ik ben op zoek naar 2-leuke vriendinnen, om een leuke vriendschap mee op te bouwen. De vrienden die je ontmoet zullen mensen zijn die een tijdje op je pad komen, naast en met je mee lopen.


Jullie zullen van elkaar leren en genieten van de tijd die jullie samen meemaken. Na een tijdje, dat kunnen maanden of jaren zijn, zullen jullie wegen scheiden en komen er weer andere vrienden voor in de plaats. Hsp ’s zijn loyale en trouwe vrienden. Ze hebben meestal niet veel vrienden maar die paar die ze hebben, zijn heel belangrijk.


De kwaliteit is belangrijker dan de kwantiteit. Nieuwe mensen leren kennen? Hoi, Ik ben een flink beschadigde HSP -er. Ow ja en leef ik in een sociaal isolement, want ik heb geen innercirlce, geen partner, geen gezin, wel familie maar geen band ermee en mijn vrienden zijn ver weg, bij hun kom ik na hun innercircle en stelletjesvrienden, dus ik heb weinig tot geen support. Vind jouw zomerbaantje op vriendengevraagd.


En weet je wat het leuk is? Je kan samen met je vriend of vriendin solliciteren, want samen is alles leuker! Daar kunnen de vrouwen uiteraard niks aan doen :), mij gaat het om het feit dat er net zoveel mannelijke als vrouwelijke hsp ’ers zijn.


Het wordt tijd dat de mannelijke hsp ’ers uit de kast komen! Het is een groot taboe, omdat de kwaliteiten van een hsp ’er veelal kwaliteiten zijn die aan vrouwen toegedicht worden. Jaren geleden heb ik zelfs hulp gezocht omdat ik dacht dat er echt iets mis met mij was.


Toen was er nog niet al te veel over bekend. Nu hou ik niet van het label HSP (of van labels überhaupt) maar het helpt wel om te merken dat er niets ‘mis’ is met je als je niet aan de norm (vaak van de maatschappij) voldoet. Hier zie je het aanbod van advertenties met vriendschap gezocht te koop in de rubriek Contacten en Berichten.


Plaats zelf ook een advertentie met als onderwerp vriendschap gezocht. Dan komt de persoon het best tot zijn recht. Je hebt bovengemiddelde manieren. Hoog sensitieve personen ( HSP ) zijn zeer bewuste individuen.


Vriendinnen gezocht Leuk dat je je hebt aangesloten bij de community van VriendinnenOnline! Je bent hier om nieuwe vriendinnen te maken en de redenen hiervoor zijn bij iedereen anders. Welkom op onze pagina Vriendschap Gezocht ! Op deze pagina kun je per regio en leeftijdscategorie op zoek gaan naar een leuke vriendschap. Ook kun je zelf een oproepje plaatsen. Na het plaatsen van een oproep kun je privéberichten vinden in je profiel onder het kopje ‘meldingen’.


Ik zoek mailvrienden 11. Vrienden en vriendinnen gezocht in Eindhoven 8. Naturisten vriendenstel omgeving Zoetermeer zoekt. Hoogsensitieve personen ( HSP ) zijn extreem ontvankelijk en gevoelig voor indrukken. Als je hoogsensitief bent, moet je jezelf dus niet te vaak of langdurig blootstellen aan indrukken en prikkels.


Volgepropte agenda’s en druk bezochte plekken kun je dan ook maar beter vermijden als HSP zijnde. The Barndominium Show E1- Duration: 16:05. Plaats hier oproepjes, sluit je aan bij één van de vele vriendinnenclubs of klets gewoon mee. Want het leukste: je kunt vanuit het forum direct nieuwe vriendinnen maken!


Het verschil tussen hooggevoeligheid en ADHD Hooggevoelige kinderen kunnen wanneer ze langdurig onder druk staan, net als ” ADHD kinderen”, onrustig worden, symptomen van stress vertonen en lichamelijk druk gedrag ontwikkelen. HSP is een eigenschap die te maken heeft met het zenuwstelsel, de hersenen en de zintuigen. Er wordt geschat dat ongeveer van de bevolking hooggevoelig is. Iemand met HSP is dus meer dan gemiddeld gevoelig voor indrukken en prikkels en verwerkt deze ook anders.


Bij een HSP ’er worden de prikkels uitgebreider en intensiever ontvangen en. Geen zweverig iets maar Geen zweverig iets maar een eigenschap die zowel mooi is als flink lastig kan zijn. Als je een HSP bent én een HSS, kan het zijn dat het voelt alsof er intern twee personen continu met elkaar in discussie gaan.


Deze groep is om nieuwe mensen te leren kennen puur en alleen voor leuke vriendschappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts