maandag 31 december 2018

Hou ik nog van mijn man

Hou ik nog van mijn man

Ik ben jaar oud en ben al jaar bij mijn vriend. Ik weet wel zeker dat ik nog van mijn vriend hou , ik weet alleen op welke manier. Relatietwijfels, wat te doen als je twijfelt over je relatie Relatietwijfels, een tijdelijke dip of twijfels gedurende een langere periode. Hou ik nog wel van mijn man ? Ooit vond je hem geweldig.


Deze keer: Komt mijn man nog bij me terug? Vraag: Afgelopen jaar heeft mijn man mij verlaten en inmiddels zijn we gescheiden. Daar ging een periode van zes jaar aan vanaf waarin hij ontevreden en zelfs depressief was, maar geen actie ondernam. Maar Marissa houdt nog steeds van haar man.


Ik (34) hou niet meer van mijn man. Maar ik kan het niet meer opbrengen. Hij is een goede vader. We hebben continue ruzie en ik wil niet meer. Ik houd nog steeds van mijn ex.


Hallo Carien, Na een jaar houd ik nog steeds van mijn ex. Ik weet dat het met mijn ex nooit een goede relatie kan worden, maar ik kan het niet achter me laten. Wat kan ik hieraan doen? Heb veel voorbereid zodat ik weken uit de running kon zijn. In het echte leven online.


De man van Marlous (48) is seksverslaafd: Ik weet niet of ik nog van hem hou. Op dat moment had ik nog een relatie met zijn broer, die ik nu even Kees noem. Ik heb geen idee hoe dat zal zijn.


Echter ik stond op het punt deze uit te maken omdat ik bedrogen werd. Mijn jongste kind is nu een jaar oud en niet van mijn man , ook al voedt Maarten hem op als zijn eigen zoon. Ons gezin is wat ons bij elkaar houdt, maar ondertussen weet ik maar al te goed dat ons huwelijk niet is wat het zou moeten zijn. Maarten en ik maken geen ruzie, ik hou heus van hem, maar de Maarten met wie ik ooit trouwde bestaat niet meer.


Het is nu iets meer dan maanden geleden dat ik ontdekte dat mijn man vreemd ging. Nog dagelijks ben ik ermee bezig, ik kan het nog geen plekje geven. Niet meer elke seconde van de dag zoals de eerste weken, maar ik voel me zo eenzaam en machteloos. Ik wil alles doen om onze relatie te redden, maar het moet van kanten komen. Mijn gouden tips voor als je man wil scheiden, maar jij niet.


Ik kreeg laatst een mail van een vrouw die in hetzelfde schuitje zat. Haar man zag haar niet meer staan, had een affaire gehad en was nu klaar met de relatie. Zij had hem vergeven voor de affaire, maar ze had wel een probleem. Hoe maak ik hem weer verliefd op hem?


We kletsten over van alles en nog wat en vonden niks leuker dan lekker de stad ingaan om te shoppen. Maar de band die mijn man met hem heeft, voel ik niet. Nuttige vragen om te begrijpen hoe het er met je relatie voorstaat, zijn: Vind ik het ( nog ) fijn om bij hem te zijn? Kijk ik er ( nog ) naar uit om hem te zien?


Hou ik nog van mijn man

Het is een uitzichtloze toestan waar ik graag verandering in wil brengen. Toen ik mijn man leerde kennen en na een paar afspraakjes ontdekte dat hij binnenkort jarig was sprak ik met hem af en bakte ik deze taart voor hem. Wist ik veel dat hij eigenlijk niet zo gek is van taart en gebakjes en ook een grote afkeer heeft van groentjes eten.


Waarom wil ik geen seks met de man waar ik van hou ? Mijn man en ik hebben samen heel wat doorgemaakt. Ik stap de lift uit en krijg een klap op mijn achterhoofd. Na veel ellende in die hal en nog een harde klap in mijn gezicht moest ik mijn Cartier horloge af doen (het horloge wat ik cadeau heb gekregen voor mijn eenentwintigste verjaardag van mijn ouders).


Hou ik nog van mijn man

Ik viel hard op de grond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts