vrijdag 3 augustus 2018

Crush op iemand anders

Het overkomt vrijwel iedereen. Vroeg of laat krijg je een “ crush” op iemand anders dan je huidige partner. Geen reden voor paniek dus. Je huidige partner zal er ongetwijfeld niet al te blij mee zijn als hij er achterkomt. Een crush hebben op iemand is vermoeiend en vraagt veel energie.


Vindt hij je nu echt leuk, doet hij zo lief tegen iedereen of ziet die jongen jou net helemáál niet zitten? Hoe moet je in hemelsnaam te weten komen of iemand ook een oogje heeft op jou? Deze kleine signalen bieden misschien meer duidelijkheid.


Maar hier zit je dan, als non-single, met een crush op iemand die niet je partner is. Voordelen van een crush voor je relatie. Wanneer je een crush hebt op iemand anders dan je partner, wil dat niet zeggen dat het einde van je relatie aangebroken is.


Crush op iemand anders

Integendeel, het heeft soms zelfs een positief effect op je relatie. Wat doen jullie als je crush iemand anders leuk. Als het een kleine crush is, geraak je er snel weer over.


Als je het hem vertelt, zal dat voor heel wat problemen tussen jullie zorgen, zelfs al was het geen big deal. Als je toch besluit dat die verliefdheid meer is dan dat, moet je natuurlijk wel eerlijk zijn! Maar hé, op februari was je niet de enige… Niets zo leuk om je liefde aan iemand te verklaren (true love of vriendschappelijk, wat maakt het uit…) wanneer iemand het niet verwacht.


Voordat je jezelf een immens schuldgevoel aanpraat, weet dat je zeker niet de enige bent die in een relatie zit en. In het Engels is die abstractie dus ook van toepassing op hoe je je voelt: Je hebt vaak onverklaarbare, heftige verliefdheidsgevoelens voor een persoon en voelt je dus vervorm kapot, apart, anders. Je bent wel op een gekke plaats in je leven als je besluit om iemand anders haar geluk boven dat van jezelf te plaatsen. En niet alleen van jou, maar ook van de man die je leuk vindt: Hij heeft ook recht op een gelukkige relatie met iemand waarvan hij houdt, en die de beste persoon is waarmee hij mogelijk samen kan zijn.


Oftewel, een korte maar intense verliefdheid op iemand , vaak op een onbereikbaar persoon. Met inachtneming van deze twee definities kunnen we concluderen dat je op meerdere manieren een crush op iemand kunt hebben. Ik had (heb!) een crush op n superleuke jongen. Hij vond mij knap (zij hij tegen n vriendin van me) maar ook n vriendin (S) van me die er toen ook was.


Crush op iemand anders

Toen hebben we n keer met zen allen afgesproken en ik gedroeg me (vind ik zelf ook) nogal debiel. Is met een paar dagen dan ook weer over. Edit: is bij mij dus ook niet echt verliefdheid.


Meer iemand op het eerste gezicht erg leuk vinden en wat. Via Snapchat zien wie een crush op je heeft? Ook kun je op Snapchat zien hoeveel aandacht iemand aan je besteedt. Als iemand heel snel je Snapchats opent en snel reageert vindt. Onbereikbare liefde kan bijvoorbeeld ook je baas zijn of iemand anders met een totaal andere functie.


Crush op iemand terwijl ik een (half stervende?) relatie heb. En wat moet ik in godsnaam aan met dat enorme verlangen naar iemand anders terwijl ik echt niet weg. En het is prima om dieper in te gaan op een bepaalde vraag en de rest van de vragen over te slaan als het zo loopt. Geniet van het gesprek en van elkaar. Als je iemand kon ontmoeten in de werel dood of leven wie zou dat zijn?


Anders ga je hem of haar alleen nog maar leuker vinden en hou je de verliefdheid in stand. Ben je achter de oorzaak, dan is het goed om te werken aan je relatie. Is het echt de sleur of iets anders ? Hey ik ben al een tijdje verliefd maar hij is denk ik op iemand anders.


Ik ben smoor op hem, help! Ik toonde interesse en alles maar hij zag het niet dus ik dacht ik ga hem het direct appen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts