dinsdag 20 juni 2017

Online op facebook terwijl ik offline ben

Er verschijnt dan een groen bolletje naast jouw naam. Ik dacht deze overwinning is binnen maar nu zegt die vriend dat ik online was op messenger en dus heb verloren. Om die reden heeft het de knop waarmee je vanuit de Messenger-app offline kunt gaan diep in het instellingenmenu verstopt.


Ik zou graag willen weten hoe ik mezelf altijd offline zou kunnen zetten. Ik zit eigenlijk nooit op de chat. Ook heb ik al gehoord dat de batterij van mijn telefoon sneller gaat doordat je altijd online op de chat bent. Dus ik hoop dat ik geen dubbele topic start en anders bied ik mijn excuses aan. Ik heb een vraagje over whatsapp.


Tot een maand terug behoorde ik tot het 2e team, maar sinds ik in het weekend m’n mailbox op m’n telefoon offline zet, heb ik meer rust in m’n hoofd en slaap ik daardoor beter. Soms, heel soms, zie ik mijn vriendin online zonder dat ze me antwoord als ik iets heb gezegd. Hierdoor kan ik op maandag een vliegende start maken en merk ik dat ik bergen werk kan verzetten. Hallo Beste allemaal, ik ben Super enthousiast over het allerbeste verdien model ter wereld.


Al je activiteiten leveren je direct geld op. Ga het zeker even bekijken. Dat kan in vele inkomende notificaties resulteren van mensen die je chatberichten versturen.


Deze How-To legt uit hoe je dit voor. Klik hiervoor op ‘Beschikbaar om te chatten’ in het menu om het vinkje te verwijderen. Lijkt mij namelijk ook wel handig als mensen in Messenger denken dat ik al lang niet actief ben terwijl ik wel online op FB ben. Ik ben gewoon op mijn facebook account ingelogd en plots na een liedje stond er boven aan in een blauw kader Deze actie kan niet in de offline modus worden uitgevoerd. Kijk uit voor “nep-Tikkies”!


Ineens kan ik geen gebruik meer maken van Spotify, deze geeft aan dat ik offline ben en verbinding moet gaan maken met internet, terwijl ik dat altijd ben. Help, hoe kan ik weer gebruik maken van spotify? Is dat alleen wanneer iemand op FB actief is of aan het lezen is? Maar wie mag dat allemaal zien?


Toch verspringt de tijd dan van min. Als u de knop hebt geselecteer moet je vijf opties om uit te kiezen. Of van min naar min.


Door te klikken op de knop worden weergegeven in de toekomst bij iedere log-in dan offline. Je kunt jezelf op messenger op offline zetten terwijl je toch online bent. In dit stappenplan leer je hoe je dit kunt doen. En als je niet wilt praten via fb-chat kun je dat toch ook gewoon zeggen?


Laatst bijgewerkt door Dreamybol op. This site was designed with the. In IkBen heb je snel inzicht in je verbruik, je facturen en de pukcode.


Ik zeg nee ik heb Skype niet aanstaan en dat is ook zo ik heb me op alle systemen offline staan. De persoon in kwestie stuurt me een foto waarop te zien is dat mijn account online is, dit terwijl ik dus nergens een actieve sessie. Ik geef bijvoorbeeld aan dat ik dezelfde dag nog zal antwoorden.


Niet zelden ben ik aan het werk voor een opdrachtgever en dan vind ik het niet oké om mijn eigen berichten te beantwoorden. Het eerste wat je doet als je wakker wordt. Terwijl je aan tafel zit met je beste vriend. We kunnen overal en altijd online en zijn dat dus ook. Nu ik letterlijk niets hoor van de mensen die ik online dagelijks spreek, krijg ik gekke gedachtes: maar wat als ik eigenlijk niet besta en als geest rondzwerf zoals die gast in “The Sixth Sense”, niet wetend dat ik een geest ben.


Zit ik verdorie voor niks als die fietsers uit te schelden als ik. Het gaat eerst prima, want ik duik zo mijn bed in. De echte uitdaging begint natuurlijk, als ik ’s morgens wakker word.


Als ik met een post over mijn eetstoornis of depressie vijftien meisjes tussen die 50. Sterker nog: eigenlijk ben ik nooit écht offline. De online werel alles wat ik online gelezen heb, de mensen die ik online heb gesproken, de dingen die ik online heb bekeken, ze zijn met mij.


Op zaterdag begin ik écht. Ik spreek met mezelf af dat ik daadwerkelijk dagen lang offline ben , zodat ik aan het einde van de rit een bewijs heb. Ik start in het weekend en dat zijn voor mij meteen de moeilijkste dagen van de week. In het weekend ben ik vrij en heb ik alle tijd om op WhatsApp te gaan.


De kruimeltjes zijn voor lokale en andere buitenlandse partijen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts