vrijdag 7 april 2017

Mijn man staat niet achter mij

Mijn man staat niet achter mij

Ik mis iets bij mijn man. Zijn betrokkenheid in het gezin, zijn emotioneel steentje dat hij zou moeten bijdragen. Al twee jaar kom ik vanuit het niets kilo’s aan.


Elke ochtend en elke avond vindt mijn man het nodig daar een opmerking over te maken. Als het onderwerp ‘zijn ouders’ ter sprake komt is het oorlog. Hij kiest hun kant en heeft totaal geen begrip voor hoe ik mij voel.


Huwelijksplicht betekent niet dat je verplicht bent om te blijven ook al is een echt wederkerige relatie niet mogelijk. Autistisch is een etiketje dat bij iedereen een andere invulling heeft. Dat je man autistisch is, betekent in zijn geval dat hij maar een beperkt in staat is tot een liefdesrelatie. Cameron Diaz staat achter keuze om niet meer te acteren. Mijn tijd is nu helemaal van mij.


Ze geeft het daarna aan mij : ‘kijk mama voor jou’. Alsof zij voelt dat ik denk dat ik niet voldoende voor mezelf opkom. Als ik alleen thuis ben met de kinderen, gaat alles goed. Toch willen we elkaar echt niet kwijt. Ik heb liever dat hij er niet is.


Ik vertrouw mijn man niet. Binnen een jaar kwam ik er achter dat hij, achter mijn rug om in mijn huis, chatte met andere vrouwen. Ik zag het maar kon het niet lezen, hij zat naast mij en de kinderen riepen of ik nou eindelijk eens naar boven kwam. Toen ik terug kwam had hij alles gedeleted. Relatietwijfels, wat te doen als je twijfelt over je relatie Relatietwijfels, een tijdelijke dip of twijfels gedurende een langere periode.


Hillegonda is de echtgenote van Joan en een sterke, onafhankelijke, intelligente en energieke jonge vrouw die vierkant achter haar man staat. Een uitdaging die ik, net als Hillegonda, niet uit de weg ga! En toch stortte mijn wereld in.


Ik hoef geen films aan te prijzen en omdat ik niets hoef te verkopen, hoef ik met niemand iets te. Wat er aan de hand was? Ik had toen echt nog geen flauw idee. Het gebeurde al eerder.


Als jonge ouders, met veel gebroken nachten, gooide ik het daarop. IK GA LIEVER VERDER EN VERVANG MIJN HERINNERING AAN JOU LIEVER DAN DAT IK ACHTER JE AAN GA. Ooit was ik misschien het meisje dat idee van een man verliezen niet aankon en die elk excuus verzon om in zijn leven te verschijnen, hoewel hij haar niet echt zag zitten, maar ik ben volwassen geworden en ik heb van mijn fouten geleerd.


Miriam heeft een zure man die het vertikt Floor is Lava te spelen. Blijft-ie gewoon stokstijf staan. En hij wil ook al geen glow in de dark-hoofdkussen. Vorig jaar werd ik elke dag voor gek verklaard. Ik was namelijk helemaal verslaafd aan Pokémons vangen.


Daarnaast vind ik dat mijn man net als ik een voorbeeld afgeeft aan de kinderen als hij slordig of nonchalant gedrag laat zien. Hij laat lampen aan, de koffiepadbus staat altijd open. Als ik thuiskom na mijn werk staat op het aanrecht het suikerblik en de koffiemelkpoeder nog open op het aanrecht, zijn kopje staat nog bij de computer, e. Vreemdgaan: Hoe weet ik of mijn man of vriend me bedriegt? Wanneer je vermoedt dat jouw partner je bedriegt of tegen je liegt, kan dat heel naar voelen.


Hoewel er vaak wordt gezegd dat je je gevoel hierin moet volgen, kan het ook zijn dat angst je waarnemingen kleurt. Hoe ik het zie, is dat ik meer dan mijn halve leven aan het publiek heb gegeven. Ik was niet zo groot fan van haar en heb mij regelmatig negatief over haar uitgelaten naar mijn vriend. Ik sprak voornamelijk met haar af omdat ik verhuist was naar de stad waar mijn vriend woonde en ik daar weinig mensen kenden. Ja dat weten we, daar kwamen we na een jaar of pas achter haha.


Mijn man staat niet achter mij

Een studieschuld staat niet bij BKR geregistreerd. Ik zie haar volledig ontspannen bij de paarden en achter. O zei mij man wat dan niet ? Nauw jullie hebben zo weinig geld en je vrouw koopt zomaar een pc.


Nee zie mijn man die is van haar moeder die staat bij ons zo dat ze beneden kan werken. Een paar weken later kwam ze weer. Belde ze weer mijn man. Nu snapte ze het weer niet. Nu had ik een caravan gekocht.


Mijn man staat niet achter mij

Ik ben jaar en kom er nu pas achter dat mijn moeder een narcist is. Al die jaren heb ik mij afgevraagd waarom ze zo doet naar mij , alles wat is zeg en doe is fout, alles wordt verdraai liegen, kleineren, jij kan dit toch niet etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts