vrijdag 21 april 2017

Geblokkeerde iphone resetten zonder itunes

Versleep de schuifknop om het apparaat uit te schakelen. Sluit het apparaat aan op een computer terwijl u de volume-omlaagknop ingedrukt houdt. Synchroniseren met iTunes.


Als ugebruikt, zorgt u ervoor dat u de nieuwste versie hebt. Als u geen computer tot uw beschikking hebt en uw apparaat nog werkt, kunt u uw apparaat wissen en herstellen zonder computer. Helaas kan het gebeuren dat iemand de toegangscode is vergeten. In de meeste gevallen moet je enkele minuten wachten na het te vaak verkeerd invullen van de toegangscode. Wanneer het iDevice geblokkeerd blijft kun je dit op verschillende manieren oplossen en de blokkering opheffen.


Het fabriek reset protocol is effectief voor zowel meten zondergebruik. Tunes zal het software bestand voor het apparaat downloaden en je telefoon weer naar nieuw herstellen. Haar ex vriend heeft haar toegangscode aangepast zonder haar weten en haaraccount. Apparaat wissen met iTunes.


Gebruik deze manier wanneer je je apparaat regelmatig methebt gesynchroniseerd. Sluit je iPad aan met de usb-kabel op je computer om de toegangscode te verwijderen, en volg de stappen hieronder. Nu zijn er verschillende mogelijkheden. Hopelijk heb jij viageregeld een back-up gemaakt van je.


Ipod van mijn dochter is geblokkeer vraagt om te verbinden met itunes. Itunes kan geen verbinding tot stand brengen met de Ipod zegt hij, omdat deze met een toegangscode is beveiligd. Er word dan weer gezegd dat je de toegangscode moet invoeren op de ipod voor dat deze metgebruikt kan worden. Klik op Alle apparaten bovenin het venster.


Kies het apparaat dat je wilt wissen. Bevestig dat je dit toestel en behorende toegangscode wilt wissen. Tunes heb ik nooit verbinding mee gemaakt, dus wordt sowieso een volledige herstel. Jammer genoeg moet je wel bij alle drie de telefoon resetten. Maar geen noo na de reset kan je alle bestanden en gegevens terugzetten.


Dit houdt dus in dat je drie knoppen moet indrukken. Het werkt als volgt: Druk kort. Ik heb de telefoon gereset dmv de home button en de power button seconden in te houden, als ik de telefoon dan start dan krijg ik gewoon weer de melding dat hij geblokkeerd is voor 21. Soft reset of een hard reset? Om uiteenlopende redenen kan het voorkomen dat je de iPad moet resetten.


Als je iPad wat trager is dan normaal, of apps niet zo vloeiend lijken als ze behoren te zijn, kan het helpen de iPad opnieuw op te starten. Dat heb ik al gedaan, maar ik krijg een schermpje naar voren dat hij niet metverbonden kan worden omdat ik geen toegangscode heb ingevoerd (wat dus niet kan omdat hij geblokkeerd is). Pad resetten zonder wachtwoord. Heb je geen toegang tot je iPa omdat je bijvoorbeeld je wachtwoord kwijt bent? Verbind de iPad met de USB-kabel met je computer.


Zonder factuur (met serienummer erop) kun je inderdaad niets. Find My iPad is dan verder niet omzeilen. Je kunt de iPad herstellen met, al dacht ik dat je daar weer een Apple ID voor moet invoeren. En een Beperkingen-code als die ook geactiveerd stond.


Na herstel is nog steeds de beveiliging. Hou nu de Home (ronde knopje) en Sleep (bovenste knopje) seconde ingedrukt. Doe dit door beide knopjes tegelijkertijd ingedrukt te houden. Tunes moet je nu een melding geven die zegt dat de iPod hersteld moet worden. Opnieuw opstarten kan een oplossing zijn, maar helaas niet altijd.


Wanneer uw telefoon echt ‘bevroren’ is, zit er soms niets anders op dan het apparaat te resetten. Dat heb ik gedaan en krijg ik in mijn scherm dat ik een onbekende fout melding heb. Hallo, Ik heb gisteren mijn mobiel ontvangen ik heb er een abonnement op. Tijdens het instellen van mijn mobiel ben ik mijn toegangscode vergeten en ik had geen tijd nog om eenaccount aan te maken. Ook is het handig om de iPad te resetten als.


Bovendien kan het de complete taak voltooien zonder USB kabel. Om zondermuziek op uw telefoon te zetten met AirMore volgt u de volgende stappen: Ga naar de App Store en vind “AirMore”. Hallo, medewerker Zoals u het heeft geschreven op deze site is hetook zo gegaan bij mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts