dinsdag 11 april 2017

Bpost niet aangebeld

Bpost niet aangebeld

Je kan je zending ook afhalen op vertoon van de barcode of het zendingsnummer. Wil je hier melding van maken? Dat kan via één van de knoppen onderaan deze pagina. Maak melding door het veld van de barcode te vervolledigen (mocht dit nog niet het geval zijn) en één van onderstaande knoppen aan te klikken. Controleer nauwkeurig het uur waarop de postbode bij je langskwam aan de hand van het op het.


Bpost niet aangebeld

Hoewel ik thuis was heeft de postbode niet aangebeld en liet hij of zij een bericht van aanbieding. Het bleek daarna niet te zijn wat men er van gehoopt had. Op welke manier kan men stellen dat dat niet een bewijs is van wanbelei amateurisme of megalomanie is ? Ieder vertrouwen in het bedrijf is dan toch te positief ? Ik krijg regelmatig collies van buiten Europa.


Dagen later krijg ik per post een document met een vraag om inlichtingen. Je weet tenslotte nooit. Maar laat ons eerlijk zijn, we weten het wel.


Omstreeks 13h is de webpagina geupdate en blijkt dat de postbode om 10:13h hier was. Noch ik noch de buren hebben iets gemerkt. Er is bij mij niet aangebeld , noch bij de buren.


Wel zit er een vrolijk briefje in de bus waarmee ik mijn pakje mag ophalen. Deze week toevallig twee keer een pakje besteld dat geleverd zou worden door bPost , twee keer problemen. Dus dacht ik: ik registreer mij bij BPost en duid een veilig en droog plekje aan (achteraan het huis) waar de postbode de pakjes kan achterlaten nadat hij vergeefs heeft aangebeld. En als zelfs dat eens niet kan, voorziet BPost als derde optie (na het aanbellen en het veilig plekje) in een leveringsadres naar keuze. Dan geven we je pakket af bij de buren.


Of bij een PostNL-locatie in de buurt. We laten natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘ niet -thuiscode’. Track all shipments of 6couriers in one. The Belgian Post Group is one of the largest civilian employers in Belgium. Ik heb al meermaals gebeld naar de klachtendienst van bpost.


Ze stonden mij daar altijd vriendelijk te woord: hun uitleg is echter dat tegenwoordig de post hier bij ons (regio Wilrijk) niet meer door postbodes, maar door hulppostbodes wordt geleverd (wat het verschil is, snap ik niet goed). Heb als postbode diensten gehad waar ik uur rondreed en diensten waar ik met uur nog altijd niet klaar was, maar bpost kan het allemaal niet schelen. Bpost Tracking API for developers.


Als de hoge piefen maar winst maken, hun werknemer daar geven ze niet om, en de service die die werknemer verleent laat hun helemaal koud. Ze moeten de pakjes eerst correct bezorgen, hier doen ze de moeite niet eens om aan te bellen, ze nemen de pakjes zonder bellen gewoon terug mee naar het postkantoor. Ik ben niet tevreden van de service. Wacht ook redelijk lang als hij heeft aangebeld , hij weet dak soms nog uit men bed moet komen op die momenten denk ik ). Wel al gehad dat er eens iets niet toekomt met de post, maar das dan weer een andere zaak (en dat ligt volgens mij dan ook niet aan de vriendelijke postbode).


Vanaf morgen 11u kan je ophalen in het postkantoor. Goed geen probleem, doen we, behalve dat we toekomen in het postkantoor met de melding aja oei, ligt in een ander postkantoor, en dat geraakr hier niet meer, je moet er d. Het pakketje werd onbeheerd (onder getuige van buren) op de brievenbussen gelegd en er werd niet aangebeld. Bezorger beweerde achteraf dat wij niet thuis waren en wel had aangebeld , terwijl wij de gehele dag thuis waren.


Bpost niet aangebeld

De getuige had ook de indruk dat de bezorger haast had en blij was van het pakje af te zijn. Klanten die niet thuis zijn als een pakje geleverd wordt, krijgen voortaan de mogelijkheid dat bij de buren - of elders - op te halen. Vanaf vandaag - woensdag oktober - biedt bpost zijn klanten de mogelijkheid om pakjes af te leveren bij de buren als hij of zij. Ik wens niet dat pakketten bij buren worden afgegeven.


Nu is het zo dat als mijn vrouw te laat bij de deur is de bezorger al aangebeld heeft bij de buren. Echter ik wil dat de bezorger het pakket mee retour neemt als ik niet thuis ben of de deur te laat open. Commandez en ligne sur l’eShop de bpost : des timbres, des cartes de vœux, de la philatélie, des étiquettes paquets, des titres de transport De Lijn. Nog personen met problemen bij leveren van pakjes van bpost de laatste tijd?


Geen briefje in de bus en het zou geleverd zijn. Voordien nooit geen problemen mee had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts