dinsdag 13 september 2016

Ing rentepunten inwisselen voor geld

Ing rentepunten inwisselen voor geld

Echt omzetten in geld kan niet - lees hun algemene voorwaarden, daar staat dat in. Wat er het dichtste bijkomt, is een waardebon kopen in hun rentepuntenwinkel. Soms berusten die op een misvatting. Sommige producten bleken voor het zelfde geld of minder ook in normale goedkope winkels aangeschaft te kunnen worden. Hierom doen veel van de zeven miljoen rekeninghouders van de Postbank niets met hun rentepunten.


Vragen die lijken op Waar kan ik mijn ing rentepunten inwisselen ? Hierboven leest u het eerst gevonden antwoord op de vraag Waar kan ik mijn ing rentepunten inwisselen ? Maar ik kan die niet inwisselen als ik dat wil, alleen op momenten die CP bepaalt. Je kunt de waardebon niet inwisselen voor geld. Ik had bonnen besteld toen er nog niet op de website stond dat je er maar per bestelling kon gebruiken.


Nadat ze dit wel hadden gewijzigd ontkenden ze keihard dat het ooit gewijzigd was. Coolblue wou ook niks voor mij betekenen. Had kortingsbon via rentepunten bij Designshop BV.


Ing rentepunten inwisselen voor geld

Wacht al maanden op mijn bestelling echter het blijkt nu dat ze sinds eind oktober failliet zijn. ING en Centerparks zullen. Weg reeds betaalde bestelling. Ik erger me al tijden aan de zgn. Men zegt in die uitingen dat het een extra is voor klanten die regelmatig sparen.


Zelf heb ik reeds een aantal malen aan de postbank gevraagd artikelen te gaan leveren welke volldedig met rentepunten kunnen worden betaald. Zo kun je jouw opgespaarde punten inwisselen voor voordeelbonnen of afgeprijsde producten. Met uw rente punten koopt u producten al voor maximaal de helft in euro’s en de andere helft betaald u met de gespaarde rentepunten. Wat kan ik met mijn Rentepunten ? Dankzij de vele spaarders die meedoen aan dit loyaliteit programma worden hoge kortingen behaald bij leveranciers.


Ing rentepunten inwisselen voor geld

Hoe koop ik mijn ticket? Wat ik tot nu toe vind moet je altijd echt geld bijlappen. Deze kortingscode gebruik je. De Bijenkorf Card fungeert ook als creditcard en kost 1per jaar.


Zodra je punten hebt, kun je ze inwisselen. Daarvoor krijg je bijvoorbeeld korting op een foto op canvas. Vanaf 2punten kun je iets kopen in de Rentepuntenwinkel. Ook ontvang je zoals de naam eigenlijk al aangeeft rentepunten voor iedere euro uitgekeerde rente op je spaarrekening. Naast de keuze uit een heleboel producten kun je de punten ook inwisselen tegen cadeauvoucher.


Hier lees je hieronder meer over. Misschien wil je wat meer geld overhouden voor leuke dingen of ben je aan het sparen voor die droomvakantie. Misschien ben je meer geld kwijt aan je kinderen of huisdieren dan je wilt. Het is ook naast je baan mogelijk om wat geld bij te verdienen door nevenactiviteiten.


Er zijn veel dingen die je kunt doen om wat extra geld op zak te hebben. Voor je jouw gespaarde TOTAL punten in kunt wisselen, moet je je eerst registreren. Punten inwisselen met TOTAL Club.


Heb je je geregistreerd via de website van TOTAL Club, dan kun je namelijk pas inloggen om de cadeaus en kortingen van TOTAL Club te zien. Maar past deze verzekering ook bij mij? Om die vraag te kunnen beantwoorden dien je eerst wat gegevens in te vullen. Let wel op: de tickets zijn niet altijd beschikbaar en voor sommige dagen geldt OP=OP. OOk rekent Mr Ticket cent kosten per ticket.


En bepaalde spaardoelen kunnen misschien zo ook nog sneller bereikt worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts